تهران- ایرنابازار- نخستین رویداد اقتصاد دیجیتال همراه اول با موضوع نقش‌آفرینی صنعت ICT در توسعه اقتصاد دیجیتال برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنابازار اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران نخستین رویداد اقتصاد دیجیتال را با عنوان «نقش آفرینی صنعت ICT در توسعه اقتصاد دیجیتال» در تاریخ ۹ مهر ۱۴۰۳ برگزار می کند؛ این رویداد به بررسی اهمیت صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در رشد و توسعه اقتصاد دیجیتال در ایران و جهان می پردازد.

این رویداد با محوریت بررسی نقش صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات در پیشبرد و رشد اقتصاد دیجیتال برگزار می شود.

در این رویداد که به همت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار می شود، به نقش های کلیدی بازیگران اصلی اکوسیستم اقتصاد دیجیتال از جمله اپراتورهای تلفن همراه، شرکت های بزرگ فناوری، استارتاپ ها و سازمان های دولتی و خصوصی پرداخته می شود.

ارائه تجربیات بین المللی این حوزه با هدف شرح بهترین راهکارهای ادغام فناوری های دیجیتال با صنایع مختلف، یکی از بخش های تدارک دیده شده برای این رویداد است.

این رویداد بستری مناسب برای شبکه سازی، هم اندیشی و بهره مندی از تجربیات نخبگان صنعت، اساتید دانشگاه و مدیران برجسته این حوزه است که در قالب سه پنل اصلی اجرا می شود.

«سخنرانی تخصصی اقتصاد دیجیتال، ایران و جهان با حضور اساتید بین المللی حوزه اقتصاد دیجیتال»، «پنل تخصصی اقتصاد دیجیتال در قاب تجربه با حضور مدیران شرکت های بزرگ حوزه اقتصاد دیجیتال» و «پنل تخصصی اپراتور، هسته اقتصاد دیجیتال با حضور مدیران شرکت های بزرگ تلکامی و خبرگان اکوسیستم ICT» بخش های اصلی تشکیل دهنده این رویداد هستند.

قرار است در طول برگزاری نخستین رویداد اقتصاد دیجیتال همراه اول به موضوعات «نقش صنعت ICT در شکل دهی و پیشبرد اقتصاد دیجیتال»، «مشارکت و هماهنگی ذینفعان کلیدی در توسعه اکوسیستم اقتصاد دیجیتال» و «تجربه های موفق ایران و جهان در زمینه اقتصاد دیجیتال و بهره برداری از فناوری های نوین» نیز پرداخته شود.

علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر درباره در این رویداد که دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳:۰۰ در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار می شود، می توانند به نشانی https://evnd.co/mCH۹۱ مراجعه کنند.