تهران- ایرنابازار- نازل بارانی یا نازل ریزشی یکی از زیباترین نازل هایی است که می تواند در آبنماهای مدرن و در استخرها، برکه ها و فضاهای داخلی مورد استفاده قرار میگیرد در جنس بدنه این نازل معمولا از استیل، گالوانیزه و برنج با آبکاری استفاده می شود.

***محتوای تبلیغاتی***

ایرنابازار- نازل بارانی یکی دیگر از خاص ترین انواع ابنما است. نازل آبنمای بارانی بر روی استخر ها و لبه آلاچیق ها و روی دیوار ها به عنوان دیوار خیس استفاده می شود. به این صورت که نازل به بالای محل مورد نظر شما نصب شده و آب خروجی نازل بصورت رشته های آب به پایین ریزش می کند. و در نهایت آب به داخل برکه یا حوضچه شما سقوط خواهد کرد و توسط پمپ این موضوع تکرار خواهد شد.

نازل آبنمای بارانی در فضاهای داخلی و خارجی از جمله لابی منازل، هتل ها، رستوران ها، کافه ها، روف گاردن، پاسیو منازل، باغ ویلا، برکه ها، مبلمان شهری، مجتمع های تجاری و مسکونی، مراکز اداری و…مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت استعلام موجودی و ثبت سفارش با شماره ۰۹۰۲۸۴۱۴۹۳۲ در ارتباط باشید

نحوه نصب نازل آبنمای بارانی

نصب نازل بارانی نیاز به تجربه بالایی دارد که کار هر کسی نخواهد بود. افراد زیادی ادعای نصب نازل آبنمای بارانی را دارند که البته بعد از گذشت مدتی از نصب و کار کردن آبنما بارانی، متوجه نشتی هایی از اطراف نازل آبنما بارانی می شوید و یا آب به اطراف پخش می شود. برای جلوگیری از چنین اتفاقات و دوباره کاری مراحل نصب نازل آبنما بارانی می توانید نصب نازل آبنما بارانی را به تیم سیگما بسپارید. برای سفارش و دریافت راهنما با کارشناسان سیگما تماس برقرار کنید.

نکات مهم درباره خرید آبنمای بارانی

برای خرید آبنمای بارانی لازم است به چند نکته اساسی توجه کنید تا خریدی مطمئن و کاربردی داشته باشید. نازل بارانی اگر چه آبنمایی به‌صرفه با نیاز به نگهداری پایین است، اما لازم است در خرید آن توجه لازم را به خرج دهید. خرید از فروشگاه‌ معتبر می‌تواند نگرانی شما از خرید درست و باکیفیت را از بین ببرد. فروش آبنمای بارانی در تهران توسط مجموعه ما با بالاترین کیفیت انجام می‌شود و می‌تواندخیال شما را از بابت خریدتان آسوده کند. در ادامه، چند نکته مهم را شرح داده‌ایم:

  • نخستین موضوعی که هنگام خرید آبنمای ریزشی باید به آن توجه داشته باشید، جنس آبنمای بارانی است. به طور کلی برای انواع آبنماها باید از استیل استفاده کرد تا بالاترین کیفیت برای آبنماها حاصل شود. استیل، آلیاژی ضدزنگ است که در تماس با آب و رطوبت آسیب پذیر نیست به همین دلیل تا سال‌ها بدون افت کیفیت، سالم خواهد ماند.
  • آبنماهای مختلف با توجه به تماس دائمی با آب، باید از استیل ساخته شوند تا در معرض پوسیدگی قرار نگیرند. با این حال برخی از تولیدکنندگان به منظور کاهش هزینه‌های تولید آبنما، از آهن گالوانیزه استفاده می‌کنند که به هیچ عنوان قابل قبول نیست. با وجود آن که در ابتدای کار آهن گالوانیزه و استیل از نظر ضدزنگ بودن، عملکردی مشابه دارند، اما آهن گالوانیزه در تماس دائم با آب و مواد اسیدی، لایه گالوانیزه خود را از دست داده و دچار خوردگی می‌شود. به این ترتیب، ضمن از بین رفتن تدریجی آبنما، آهن اکسید شده می‌تواند باعث تغییر رنگ سنگ‌های اطراف آبنما نیز شود. مجموعه سیگما تمام آبنماهای خود را با استفاده از بهترین نوع استیل تولید کرده و در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.
  • مورد دومی که در خرید آبنمای ریزشی به آن اشاره می‌شود، استفاده از تجهیزات مناسب برای ساخت داخلی آبنمای بارانی است. همان طور که دیده می‌شود، آبنمای بارانی در صورتی زیبایی خود را حفظ خواهد کردکه تقسیم یکنواخت آب در سرتاسر آن صورت بگیرد. به این ترتیب، ریزش آب در این نازل بارانی به زیبایی انجام می‌شودومنظره‌ای دیدنی را خلق می‌کند. چنین مسئله‌ای به برخی تجهیزات آرام‌کننده و تقسیم‌کننده در طول لوله نازل بارانی نیاز دارد. برخی از تولیدکنندگان برای کاهش هزینه‌های ساخت، از لوله آب ساده استفاده می‌کنند و طبیعی است که در چنین حالتی، تقسیم آب به درستی انجام نمی‌شود و در قسمتی از آبنما ریزش شدید آب و در قسمت دیگر، عدم وجود آب را شاهد خواهیم بود. بهتر است با خرید از یک مجموعه معتبر، از کیفیت آبنمای بارانی اطمینان حاصل کرده و از

بروز چنین مسائلی پیشگیری کنید.

چرا نازل بارانی را از سیگما تهیه کنیم؟

حال که با انواع آبنما و نازل ریزشی آشنا شدید، بد نیست به نامی بپردازیم‌ که در متن مقاله نیز به آن اشاره کردیم. مجموعه سیگما، نامی آشنا در صنعت طراحی و تولید انواع آبنما است که سال‌هاست به فعالیت در این حوزه می‌پردازد. این مجموعه ویژگی‌های خاصی دارد که آن را به بهترین انتخاب برای خرید انواع آبنما، به خصوص نازل بارانی و تعیین قیمت آبنمای بارانی تبدیل می‌کند. در ادامه مزایای خرید از مجموعه سیگما را نام برده‌ایم تا بیشتر با آن‌ها آشنا شوید.

  • موردی که درباره مجموعه سیگما حائز اهمیت است، امکان استفاده از راهنمایی‌های مشاوران مجموعه، پیش از خرید آبنما است. اگر سوالاتی درباره خرید آبنما، انواع مدل‌های آن، نکات مربوط به نصب و راه‌اندازی و … برایتان پیش آمده، می‌توانید به صورت رایگان از مشورت با مشاورین سیگما بهره‌مند شوید.
  • لازم به ذکر است که تمام آبنماهای مجموعه سیگما از بهترین متریال و استیل درجه یک ساخته می‌شوند. به همین دلیل تا سال‌ها بی هیچ عیب و نقصی کار می‌کنند و نیاز به تعمیر نخواهند داشت.
  • اگر آبنمایی را به صورت سفارشی ثبت می‌کنید، بر اساس حجم کاری مجموعه سیگما و همچنین مدل انتخابی شما، زمانی برای تحویل کالا اعلام می‌شود. در نهایت سفارش شما رأس زمان اعلام شده به دست شما خواهد رسید.
  • مورد مهم دیگری که درباره مجموعه سیگما وجود دارد این است که ارتباط شما با مجموعه بعد از ثبت سفارش بیشتر خواهد شد. پس از سفارش آبنما، هر زمان که به مشکلی برخوردید، مشاورین مجموعه سیگما برای راهنمایی شما آماده‌اند. کافی است با آن‌ها تماس بگیرید تا راه‌ حل مناسب را پیش پای شما قرار دهند.

نتیجه گیری نازل ریزشی

در این محتوا به معرفی آبنما و کاربرد آن پرداختیم و شما را با انواع آبنما آشنا کردیم. علاوه بر آن، آبنمای بارانی به عنوان یکی از پرطرفدارترین آبنماها به شما معرفی شد. این آبنمای زیبا انتخابی مناسب برای به کارگیری در محیط خانه، باغ‌ها و حیاط‌ هاست. امیدواریم از مطلب فوق نهایت استفاده کافی را برده باشید.

مشخصات نازل بارانی

  • این نازل آبنما را می توانید در اندازه دلخواه خود سفارش دهید.
  • جنس آبنما طبق سفارش از پروفیل استیل ۳۰۴ و یا لوله گالوانیزه تولید می شود.
  • نازل بارانی در سه نوع تک ردیفه، دوردیفه و سه ردیفه تولید می شود.
  • فاصله ax تا ax کومت ها طبق سفارش ۱mm , ۱.۵mm و ۲mm تعبیه میشود.

قیمت آبنمای بارانی

خصوصیات نازل بارانی

  • این نازل به راحتی نصب و راه اندازی می شود.
  • ایجاد صدای دلنشین و جذاب
  • مقرون به صرفه بودن
  • باعث تصفیه هوا می شود
  • استفاده از این نازل با نور پردازی باعث جلوه ی ویژه ی خاصی می شود.
  • در ابعاد متنوع قابل سفارش است.
  • نیاز به تعمیر و نگهداری آنچنانی ندارد.
  • در صورت آسیب دیدگی کومیت ها، قابل تعویض است.

انواع نازل بارانی

  • نازل های بارانی تک ردیفه
  • نازل های بارانی ۲ ردیفه
  • نازل های بارانی ۳ ردیفه

قیمت آبنمای بارانی

شما می توانید این ابنما را در ابعاد اختصاصی سفارش دهید.

جهت استعلام موجودی و ثبت سفارش با شماره ۰۹۰۲۸۴۱۴۹۳۲ در ارتباط باشید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.