تهران- ایرنابازار- یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای حصارکشی حیاط یا باغ و افزایش امنیت در زمین ها استفاده و خرید فنس یا توری حصاری می باشد. اگر شما نیاز دارید تا امنیت استخر خود و یا زمین های کشاورزی خود را تامین کرده و حریم خصوصی خود را حفظ کنید، نیاز به فنس کشی دارید.

ایرنابازار- قیمت توری فنس حصاری به صرفه تر از روش های دیگر بوده و دوام و مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی دارد از این رو محصولی پر کاربرد و گزینه مناسب برای ایجاد و حفظ امنیت به شمار می رود. در ادامه چند نکته در مورد خرید توری حصاری گالوانیزه و یا فنس باغی به شما ارائه خواهیم کرد تا بتوانید این محصول را آسان تر و در کم ترین زمان ممکن خریداری کنید.

چند نکته برای خرید فنس توری حصاری

ضخامت مفتول

از دیگر فاکتورهای مهمی که باید برای خرید فنس حصاری به آن توجه کرد، ضخامت مفتول می باشد. بدیهی است که هر چه ضخامت مفتول گالوانیزه یا سیاه بیش تر باشد دوام و مقاومت آن هم بیش تر خواهد بود. در نتیجه قیمت فنس هم افزایش خواهد یافت. بنابراین در تعیین ضخامت مفتول فنس باید هدف و انگیزه خود را در نظر بگیرید.

گاهی فنس کشی شما در زمینی انجام می شود که امکان آسیب رسیدن به توری حصاری بالا است. زیرا امکان دارد محل زندگی جانورانی باشد که قدرت و توانایی آن ها در آسیب زدن به فنس هایی با ضخامت کم بالا باشد. از این رو با وارد شدن به زمین زراعی شما به محصولات شما را از بین می برند. در این صورت فنس هایی با ضخامت مفتول کم هر چند دارای هزینه پایین تری هستند اما محصول شما و در نهایت بخشی از درآمد شما را به خطر می اندازد که توجیه اقتصادی ندارد.

جنس مفتول

جنس مفتولی که شما انتخاب می کنید دوام و مقاومت فنس را مشخص خواهد کرد. اگر شما توری با دوامی می خواهید باید آب وهوای منطقه خود را در نظر بگیرید و متناسب با آن برای خرید فنس توری باغی اقدام کنید. برای آب و هوایی مانند مناطق شمالی یا جنوبی کشور که آب وهوای مرطوب و شرجی دارند، نوع گالوانیزه شده باید به کار رود.

همان طور که می دانید گالوانیزه کردن، فرآیندی است که برای جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی فلزات خصوصا فولاد انجام می گیرد. در این فرآیند فولاد با لایه ای از فلز روی پوشانده و از اکسید شدن محافظت می شود. برای تولید این نوع توری حصاری هم از مفتول گالوانیزه استفاده می شود. اما در مناطق گرم و خشک لزومی به استفاده از فنس با مفتول گالوانیزه یا با روکش پی وی سی و صرف هزینه نیست. فنس با مفتول سیاه در این مناطق پیشنهاد می شود.

ارتفاع فنس

در نهایت ارتفاع حصار شما هم در قیمت و خرید فنس نقش بسزایی دارد. زیرا رول های فنس در ارتفاع های ۱ تا ۳ متر تولید می شوند. در نهایت شما باید انتخاب کنید که چه ارتفاعی از آن پاسخ گوی نیاز شما خواهد بود تا بر اساس آن پایه فنس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

امکان دارد شما دور محوطه و باغ خود را برای نگه داری از سگ خود حصارکشی کنید در نتیجه باید ارتفاع توری حصاری به حدی باشد تا از پریدن سگ به بیرون جلوگیری کند. برای ایجاد امنیت بیش تر برای مناطق نظامی و یا جلوگیری از پرتاپ توپ به بیرون از زمین ورزشی باید از فنس های مرتفع تر استفاده گردد زیرا صرف هزینه برای خرید و نصب توری حصاری کوتاه برای این موارد توجیه پذیر نیست و بود و نبود فنس در این صورت هیچ تفاوتی ندارد.

اندازه چشمه ها

حالا که شما جنس فنس و بعد از آن ضخامت مفتول را متناسب با نیازتان انتخاب کردید، وقت آن است که در مورد اندازه و سایز چشمه ها فکر کنید. اینکه چقدر چشمه های فنس بزرگ باشد هم به انگیزه شما برای فنس کشی بستگی دارد. کارشناسان آیرونید می توانند در این زمینه به شما کمک کنند. برای مثال اگر شما می خواهید برای نگه داری از حیوانات کوچک از این نوع توری استفاده کنید می توانید به خرید فنس با چشمه های کوچک تر فکر کنید.

از طرف دیگر شاید هدف شما از فنس کشی تنها برای زیبایی و جدا کردن قسمتی از باغ و یا حیاط منزل باشد. این محصول در محوطه سازی جلوه زیبایی به باغ شما می دهد. در این صورت خرید فنس هایی با ضخامت کم تر کارآمد هستند و نیازی به صرف هزینه بیش تر نیست.

در انتها باید بدانید که مهم ترین فاکتور برای خرید فنس، قیمت فنس است، با مشاوره رایگان پیش از خرید از کارشناسان آیرونید می توانید به صورت اینترنتی در سایت این مجموعه سفارش خود را ثبت کرده و در کوتاه ترین زمان در محل مورد نظر محصول خود را دریافت نمایید. امیدواریم مطالب و نکات ذکر شده در خصوص خرید توری حصاری و فنس مفید بوده و راهنمای خوبی برای شما جهت تهیه این محصول باشد. اگر هم چنان پاسخ سوالات خود را در خصوص فنس حصاری گالوانیزه دریافت نکرده اید، آیرونید با افتخار در خدمت شماست.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.