تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴

تهران- ایرنابازار- محبوبیت اپراتور همراه اول در بین کاربران تلفن همراه بر کسی پوشیده نیست. همانطور که می دانید خطوط دائمی همراه اول به دلیل قدمت و اعتبار بالایی که دارند گران ترین سیم کارت ها در کشور می باشند.

***محتوای تبلیغاتی***

ایرنابازار- همانطور که در بالاتر اشاره کردیم، درحال حاضر، سیم کارت های ۰۹۱۲ اعتبار و جایگاه ویژه ای نسبت به سایر سیم ‌کارت ها دارند. همین مسئله باعث تمایل افراد بسیاری برای خرید سیم ‌کارت‌ های ۰۹۱۲ شده است. در این مقاله قصد داریم ویژگی این خطوط را بررسی کنیم، اگر تمایل دارید تا بیشتر درباره ویژگی های سیم کارت ۰۹۱۲ بدانید، میتوانید به سایت سیم کارت جم مراجعه کنید.

همانطور که می دانیم، قیمت سیم کارت ۰۹۱۲، عامل بسیار مهمی در خرید است. در سالهای اخیر با بالارفتن دلار و دیگر مسائل اقتصادی، بازار سیم کارت نیز دستخوش تغییرات بزرگی شد. سیم کارت های همراه اول با توجه به اعتبار و محبوبیت بالایی که دارند از قیمت بالاتری برخوردار هستند. محبوبیت این اپراتور رفته رفته در بین کاربران تلفن همراه افزایش یافت، سیم کارت های با شماره ۰۹۱۲ به دلیل اعتبار اجتماعی بسیار بالا و شناخته شده در جامعه به گرانترین سیم کارت همراه اول کد ۹۱۲ تبدیل شده است. ناگفته نماند از نظر آنتن دهی و موارد عملکردی، این کد با هیچ یک از سیم کارت‌های همراه اول تفاوتی ندارد ولی اعتبار آن‌ها با هم متفاوت است.

به مرور زمان همراه اول آنقدر گسترش پیدا کرد که اکنون به یکی از اپراتورهای پر قدرت تبدیل شده است و توانسته ۸۶ میلیون سیم کارت در ۱۲۴۵شهر و بیش از ۷۰ هزار کیلومتر از جاده های کشور را تحت پوشش قرار دهد. همچنین ضریب نفوذ همراه اول حدود ۸۴.۲ درصد و ارتباط رومینگ بین الملل آن با ۲۷۰ اپراتور در ۱۱۲ کشور جهان برقرار است.

حال این سؤال بسیاری از متقاضیان است که آیا خرید سیم کارت های ۰۹۱۲ زیر یک میلیون تومان امکان پذیر است؟ آیا می توان سیم کارت‌ ۰۹۱۲ ارزان خریداری کرد؟ در بازار سیم کارت های ۰۹۱۲ زیر یک میلیون تومان وجود دارد؟

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که امکان “خرید سیم کارت ۰۹۱۲ ارزان” متعلق به چندین سال قبل است. با توجه به کمیاب شدن، تقاضای زیاد و ارزش روز افزون قیمت سیم کارت های ۰۹۱۲، خرید سیم کارت هایی با این قیمت عملا ناممکن است. در حقیقت اکثر تبلیغاتی که برای خرید سیم کارت های ۰۹۱۲ زیر یک میلیون تومان دیده می شود متعلق به چندین سال گذشته هستند. اما در سایت سیم کارت جم هیچ چیز غیر ممکن نیست.

خط ۰۹۱۲ زیر یک میلیون

سیم کارت ها از نظر میزان کارکرد به ۲ دسته تقسیم می شوند، سیم کارت های صفر و سیم کارت های کارکرده، همچنین برخی از سیم کارت های کارکرده‌ مدت زیادی خاموش بوده و تماس زیادی نداشته اند، به این نوع سیم کارت ها سیم کارت کارکرده در حد صفر گفته می شود. برای خرید سیم کارت ۰۹۱۲ نسبتا ارزان قیمت می توانید خطوطی که رند نیستند یا خطوط کارکرده را انتخاب نمایید. وضعیت و کارکرد سیم کارت از عواملی است که تاثیر مستقیمی بر روی “قیمت سیم کارت ۰۹۱۲” دارند.

در حال حاضر سیم کارت‌ ۰۹۱۲ ارزان دارای کد صفر و ۹ هستند. از مزایای این سیم کارت ها می توان به ارزان بودن و در عین حال صفر بودن آن ها اشاره کرد. سیم کارت های دارای کد صفر و ۹ در واقع شماره هایی هستند که رقم اول پس از پیش شماره در آن ها صفر یا ۹ است و در مقایسه با دیگر سیم کارت های ۰۹۱۲ قیمت مناسب تری دارند. بنابراین گزینه مناسبی برای افرادی است که تمایل به خرید سیم کارت ۰۹۱۲ ارزان قیمت دارند. سیم کارت کد ۹ را می توان پرفروش ترین سیم کارت همراه اول در میان دیگر کدهای این اپراتور دانست. اگر قصد خرید فوری سیم کارت همراه اول کد ۹ را دارید یا اینکه تمایل به فروش سیم کارت خود در کمترین زمان ممکن با بهترین قیمت را دارید، ما پیشنهادات ویژه ای برای شما داریم. شما می توانید با جستجو در بین سیم کارت های این بخش، خط مورد نظر خود را انتخاب و بعد از مقایسه با دیگر خطوط اقدام به خرید سیم کارت مورد نظر خود کنید.

در صورتی که قصد خرید سیم کارت‌ ۰۹۱۲ ارزان یا “سیم کارت‌ ۰۹۱۲ ارزان کارکرده” را دارید می توانید به سایت سیم کارت کارت جم مراجعه کنید و در صورت نیاز با پشتیبان مجموعه ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما همواره در کنار شما خواهند یود. همچنین برای اطلاع از خرید اقساطی سیم کارت ۰۹۱۲ می توانید به با تماس یا مجموعه سیم کارت جم، از سیم کارت های اقساطی اطلاع حاصل کنید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.