تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲

تهران- ایرنابازار- مدل های متعدد و برندهای مختلف خردکن در بازار وجود دارد که بهتر است بدانیم کدام برند مناسب است. در این مقاله راهنمای خرید بهترین خردکن ۱۴۰۳ را ارائه داده ایم تا خریدی هوشمندانه داشته باشید.

ایرنابازار- اگر شما هم زمان زیادی را در آشپزخانه سپری می کنید. احتیاج به ابزارهایی دارید که بتوانید کارها را با سرعت بالا و آسان تر انجام دهید. حتما می دانید یکی از زمانبر ترین کارها در آشپزخانه خرد کردن مواد اولیه پخت و پز است. شما ساعت ها باید با چاقو و رنده مشغول خرد کردن باشید تا بتوانید غذای مورد نظر خود را آماده کنید.

خوشبختانه این مشکل توسط خردکن حل شده است. با وجود یک خردکن در آشپزخانه هر آنچه که لازم دارید را با سرعت بالا و در کمتر از چند دقیقه خرد کنید. اما با وجود مدل های متعدد و برندهای مختلف کدام خردکن از چه برندی مناسب است؟ در این مقاله راهنمای خرید بهترین خردکن ۱۴۰۳ را ارائه داده ایم تا خرید هوشمندانه داشته باشید. تا انتها با ما همراه باشید.

خردکن حرفه ای و پیشرفته

خردکن سیلور کرست اورجینال یکی از بهترین محصولات در بازار لوازم خانگی در ایران است. این خردکن تحت لیسانس آلمان و توسط متخصصین و طراحان آلمانی تولید و روانه بازار شده است. اگر می خواهید آشپزی حرفه ای و در عین حال آسان را تجربه نمایید. در خرید این خردکن شک نکنید که بهترین انتخاب است. با وجود لوازم جانبی منحصر به فردی از جمله سیر پاک کن و تیغه سس ساز این امکان را فراهم می کند که بتوانید سس های مخصوص به خود را آماده نمایید و یا بدون آسیب دیدن پوست دستتان سیرها را پاک کنید.

مشاوره تلفنی رایگان

۰۲۱۴۴۵۹۱۱۵۸

۰۹۹۴۰۲۹۳۰۵۹

سیم پیچی داخلی موتور از جنس مس است و قدرت بالای ۳۰۰۰ وات آن به همراه تیغه های ۶ تایی تیتانیومی هر آنچه که لازم دارید را از جمله گوشت، مرغ، سبزیجات و انواع صیفی جات را بدون له کردن خرد می کند. اتصالات موتور فلزی است و دچار فرسایش نخواهد شد. مخزن پیرکس آن این امکان را فراهم می کند تا میزان خرد شدن مواد را به راحتی کنترل کنید. همچنین سه دکمه فشاری که دوتای آن ها جهت تنظیم سرعت و دیگری جهت استفاده از تیغه سس ساز و سیر پاک کن می باشد برای این محصول طراحی شده است. با توجه به اینکه تمامی قطعات این خردکن به راحتی از هم جدا می شوند شستشوی بسیار آسانی دارد و مخزن آن قابل قرار دادن در ماشین ظرفشویی نیز می باشد. اگر به دنبال خرید یک خردکن با عمر طولانی هستید از این خردکن غافل نشوید.

خردکن اقتصادی

به دنبال قیمت مناسب هستید؟ نمی خواهید هزینه زیادی را برای خرید خردکن پرداخت کنید؟ در عین حال کیفیت نیز برایتان اهمیت دارد؟ قصد خرید خردکنی را دارید که عمر طولانی داشته باشد؟ پیشنهاد ما به شما بهترین خردکن سیلور کرست در مدرن کالا است. این محصول تمام آنچه که شما از یک خردکن انتظار دارید را برآورده می نماید. قیمت مناسب و کیفیت بالای آن باعث شده است به محبوب ترین محصول بازار تبدیل شود. در دو سال اخیر در صدر جدول پرفروش ترین ها قرار گرفته است و بیشترین رضایت مشتری از محصول را به خود اختصاص داده است. با توجه به محبوبیت این محصول متاسفانه سود جویان نمونه تقلبی آن را با قیمت پایین تر به فروش میرسانند. توجه داشته باشید که نمونه تقلبی از کیفیت پایینی برخوردار است و عمر کوتاهی خواهد داشت.

نمونه اصلی ۳۰۰۰ وات است دو سرعته می باشد و دارای یک مخزن پیرکس به ظرفیت ۳.۸ لیتر است. دارای برچسب هولوگرام است. تیغه های آن ۶ تایی و تیتانیومی و بسیار تیز و قدرتمند طراحی شده که توانایی خرد کردن انواع مواد غذایی را دارد. در نمونه اصلی محل اتصال موتور و تیغه فلزی است و موتور دارای سیم پیچی مسی می باشد. در نمونه تقلبی از سیم پیچی آلومینیومی استفاده می‌کنند که کیفیت لازم را ندارد. گاهی اگر متخصص نباشید تشخیص نمونه اصل از تقلبی دشوار است. بهتر است جهت تهیه این خردکن اقتصادی وحرفه ای حتما از طریق فروشگاه های معتبر اقدام نمایید و به هولوگرام و گارانتی توجه ویژه داشته باشید.

خردکن خانواده سیلور کرست

هرچه خانواده پر جمعیت تر باشد و تعداد مهمانی ها بیشتر باشد به این معناست که شما به یک خردکن بزرگتر احتیاج دارید. اگر یک خردکن برایتان کافی نیست. اگر هنگام خرد نمودن مواد غذایی مجبور می شوید تا مخزن را شسته و مجدد استفاده نمایید. با وجود خرد کن دو کاسه سیلور کرست اصل دیگر نیازی به این کار نیست. کافی است تا موتور و تیغه را جدا کرده و در مخزن دوم بگذارید و مجدد به کار خود ادامه دهید. این خردکن یک پکیج کامل است دارای دو مخزن به ظرفیت ۳.۸ لیتر یکی از جنس پیرکس و دیگری از جنس استیل ضد زنگ می باشد. لوازم جانبی همراه از جمله سیر پاک کن و سس ساز را دارد که چالش سیر پاک کردن را برای شما حل می کند. سه سرعته طراحی شده است که می توانید میزان خرد شدن مواد غذایی را با آن ها تنظیم نمایید و دکمه سوم جهت تیغه سس ساز و سیر پاک کن است. با موتور ۳۰۰۰ وات و سیم پیچی مسی همراه با تیغه های ۶ تایی تیتانیومی توانایی خرد کردن انواع مواد غذایی حتی مواد سخت را دارد. اگر همیشه بین خرید خردکن با مخزن استیل و خردکن با مخزن پیرکس مردد بوده اید با خرید این خردکن هر دو مدل را در آشپزخانه خود دارید و یا یک تیر دو نشان زده اید.

چرا از مدرن کالا خرید کنیم؟

شما می توانید این خردکن را از تمامی فروشگاه های اینترنتی و نام آشنا مانند دیجی کالا، مدرن کالا، ترب، با سلام و یا حتی از طریق پیچ های اینستاگرام تهیه نمایید. اما همانطور که در قسمت بالا به آن اشاره شد متاسفانه سیلور کرست نمونه های تقلبی بسیاری در بازار دارد. مدرن کالا با ارائه گارانتی معتبر و شرکتی همراه محصول این اطمینان را به شما می دهد که نمونه اصلی را خریداری کرده اید. گارانتی معتبر نشان از اصالت کالا دارد. همچنین با وجود خدمات پس از فروش در صورتی که خردکن شما دچار مشکل شود تمامی قطعات اصلی آن در مدرن کالا موجود است و مشکل به راحتی قابل حل می باشد. با مدرن کالا کیفیت و آسایش را به خانه ببرید.

برای خرید و مشاوره رایگان می توانید از طریق سایت مدرن کالا و یا با شماره های ۰۲۱۴۴۵۹۱۱۵۸ _ ۰۹۹۴۰۲۹۳۰۵۹ با ما در ارتباط باشید.

منبع :WWW.modernkala.shop