تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۱

طراحی کلوزت روم ۲۰۲۴ مورد توجه طراحان قرار گرفته است. برای طراحی این فضا می توان از اقلامی همچون درب شیشه ای، لاین نوری و سایر اکسسوری ها کمک گرفت.

ایرنابازار- کلوزت روم به مهمترین و جذاب ترین بخش هر خانه تبدیل شده است. آنچه باعث شده تا کلوزت روم به یک قسمت جذاب تبدیل شود؛ طراحی منحصر به فرد آن است. امروزه طراحان مبتکر و خلاق، سعی در استفاده از عناصر تاثیرگذار در طراحی کلوزت روم دارند. یکی از همین عناصر که ظاهر کلوزت روم را به کلی دگرگون نموده؛ پروفیل درب شیشه ای است که مدرن بودن را تعبیر می کند.

عنصر مهم بعدی که در کنار آن قرار گرفته و تغییرات ظاهری مطلوبی را در این بخش ایجاد می کند، لاین نوری کمد دیواری است. این لاین نوری علاوه بر ایجاد یک فضای پرنور و روشن، توانسته جذابیتی بی حد و حصر را به آن هدیه دهد. همچنین می توان به اکسسوری کمد دیواری نیز اشاره کرد. قطعا این اکسسوری ها تاثیر شگرفی در طراحی کلوزت روم ۲۰۲۴ داشته و تغییرات مثبتی را به آن اعطا می کنند.

به جای درب چوبی از درب شیشه ای فریم لس استفاده کنید

تاثیر درب شیشه ای در شکل گیری شیک ترین کلوزت روم در سال ۲۰۲۴، غیر قابل انکار است. درب های شیشه ای نه تنها با حضور خود در کلوزت روم توانسته اند ظاهر آن را متحول سازند، بلکه با برخورداری از امتیازات فراوان، به جایگاهی بالا دست یافته اند. به طوری که بسیاری از طراحان داخلی و معماران سعی دارند تا در طراحی نوین از این عنصر موثر بهره گیرند.

درب شیشه ای را می توان جایگزینی مناسب برای درب های چوبی دانست. درب های چوبی اگرچه ظاهری طبیعی را به همراه داشته و حتی روح طبیعت دوست انسان را اقناع می سازند؛ اما قدرت آنها در شکل دهی یک فضای مدرن و خاص، چندان بالا نیست. در مقابل درب شیشه ای توانسته این قدرت را از آن خود نماید.

درب های شیشه ای که در طراحی کلوزت روم در سال ۲۰۲۴ به آنها توجه ویژه ای شده؛ متشکل از سطوح شیشه ای و فریمی با آلیاژهای متفاوت همچون آلومینیوم بوده و علاوه بر زیبایی، استحکام لازم را یافته اند. ظاهر لوکس این درب باعث شده تا روز به روز به تعداد طرفداران آن افزوده شود.

درب شیشه ای را می توان در مدل های مختلف سفارش داد و آن را به عنوان درب کمد یا کابینت اجرا نمود. این درب، نیاز فضاهای شیک و مدرن را به خوبی برآورده نموده و دامنه دید گسترده تری را به وجود می آورد. همچنین استفاده از آن باعث بزرگ جلوه دادن فضا شده و فضاهای کوچک را وسیع تر جلوه می دهد. نگهداری آسان این درب نیز بر مزایای آن افزوده و سبب محبوبیت دوچندان آن شده است.

انواع درب شیشه ای مناسب برای این فضا:

  • درب شیشه ای فریم لس
  • درب شیشه ای فریم دار
  • درب شیشه ای با پروفیل فرنچ
  • درب فریم لس با شیشه های طرح دار و مشجر

لاین نوری در کلوزت شیشه ای را جدی بگیرید

اهمیت بالای لاین نوری را در طراحی کلوزت روم در سال ۲۰۲۴ نمی توان نادیده گرفت. هماهنگی و مطابقت لاین نوری با کلوزت های شیشه ای باعث شده تا یک فضای بی نظیر و امروزی را شاهد باشیم. علاوه براین لاین نوری سبب تامین نیاز محیط به نورپردازی مطلوب شده و از این جهت دارای اهمیت می باشد. یقینا وقتی پای نورپردازی به میان می آید؛ نمی توان به وجود یک یا چند لامپ اکتفا کرد. در این مواقع باید به عناصر نوری پرقدرت تری متوسل شد. چیزی مثل لاین نوری که هم از لحاظ ظاهری و هم از جنبه کارایی، حائز توجه می باشد

لاین نوری کمد دیواری ، نور خطی منظمی را در محیط پراکنده نموده و باعث می شود تا محتویات داخل کمد شیشه ای، بهتر دیده شوند. در نتیجه انتخاب آنها و همچنین دسترسی به این محتویات، آسان تر خواهد بود. مهمتر از همه اینکه لاین نوری با مصرف بهینه و مناسب خود، مانع از افزایش مصرف انرژی و هزینه های مربوط به آن می گردد. ضمنا اگر لاین نوری را در کلوزت شیشه ای جدی بگیرید، با این اقدام، حس و حال نابی را در فضا به وجود آورده و کلوزت روم را به یک فضای دوست داشتنی و آرامش بخش تبدیل خواهید کرد.

انواع لاین نوری مناسب برای این محیط:

۱- لاین نوری روکار: قابلیت اجرا به صورت آشکار و بدون نیاز به کنده کاری برای نصب، مناسب برای فضاهای جادار

۲- لاین نوری توکار: امکان اجرا به صورت مخفی، قابل رویت بودن نور حاصل از آن، آیتمی ایده آل برای فضاهای محدود و کم جا.

اکسسوری کمد بهترین راه نظم بخشی لباس ها در کلوزت روم

در طراحی و اجرای کلوزت روم در سال ۲۰۲۴، اکسسوری کمد دیواری، مورد توجه و بررسی قرار گرفته است. اکسسوری هایی که در کمد کلوزت روم اجرا می شوند؛ نه تنها در جلوه ظاهری آن، تاثیرات مثبت به جا می گذارند؛ بلکه بهترین عناصر جهت نظم بخشی لباس ها به شمار می آیند. استفاده از این اکسسوری ها باعث می شود تا از فضای موجود، بیشترین میزان بهره وری به عمل آید. در حقیقت حضور اکسسوری کمد دیواری کمک کرده تا بتوان در یک کشوی کمد، علاوه بر لباس ها، اقلام دیگری که مورد استفاده قرار می گیرند را جای داد. اقلامی همچون عینک، ادکلن، بدلیجات، ساعت و ...

انواع اکسسوری کمد:

اکسسوری هایی که در کمد کلوزت رومدر سال ۲۰۲۴ مرسوم گردیده و در آینده، شاهد استفاده های حداکثری از آنها خواهیم بود، عبارتند از:

جعبه جواهرات:

یک باکس ایده آل همراه با اندازه های متفاوت، مناسب برای نگهداری انواع طلا و جواهر.

رگال سقفی:

ریلی و متحرک، امکان برداشتن آسان لباس ها از روی قلاب های نصب شده بر روی آن.

قلاب آویز لباس:

امکان قرارگیری بر روی رگال سقفی.

آینه گردان:

هم آینه و هم باکس برای نگهداری اقلام مختلف همچون بدلیجات.

جا کمربندی:

حاوی انواع دیوایدر جهت جای دادن کمربندهای مختلف.

جا کراواتی:

حاوی تقسیم کننده های متعدد جهت نگهداری انواع کراوات به شکل لوله ای.

سبد حصیری ریلی:

قابل نصب به صورت ریلی در کمد و امکان نگهداری انواع لباس داخل آن.

رگال شلوار:

قابلیت آویزان کردن شلوارها به صورت مرتب بر روی آن و جلوگیری از چروک شدن آنها.

باکس کیف:

قابلیت نگهداری انواع کیف به صورت یکجا.

یراق جاکفشی داشبوردی:

موجود در دو مدل ریلی و ثابت، دارای فضای کافی برای نگهداری انواع کفش و امکان نصب راحت در کمد.

میز اتو توکار:

قابلیت نصب به شکل ایستاده در کمد، امکان باز شدن به صورت ریلی، مناسب برای فضاهای کوچک.

کلوزت روم ۲۰۲۴ به سبک ایما یراق

اگر به دنبال شیک ترین و خاص ترین کلوزت روم ۲۰۲۴ هستید، با تهیه اکسسوری ها و اقلام مربوط به آن در فروشگاه ایما یراق، موفق به تحقق این هدف خواهید شد. در این مجموعه، تمامی آنچه که باعث تشکیل بهترین و زیباترین کلوزت روم در فضای مورد نظر شما می شوند را به آسانی خواهید یافت. مهمتر از همه اینکه امکان خرید آنلاین اقلام کلوزت روم در اختیارتان قرار گرفته و دیگر نیاز نیست وقت خود را صرف خرید حضوری کنید و بخش زیادی از تایم و انرژی تان را به این کار اختصاص دهید.

در ایما یراق، علاوه بر اکسسوری و ملزومات کلوزت روم ۲۰۲۴، سایر اکسسوری های مورد نیاز هر خانه را خواهید یافت. اکسسوری ها و ملزوماتی همراه با کیفیت متمایز، طراحی متفاوت و تنوع بالا که با قیمت مناسب خود، شگفت زده تان خواهند کرد.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.