ایرنابازار- محمد شیخ حسینی در جلسه کمیته سلامت اداری اظهار داشت: این بانک علاوه بر شفافیت و رعایت کامل استانداردهای حسابداری و مالی، اهتمام لازم برای تبعیت از سیاست های دولت در ارتباطات مردمی و پاسخگویی به مراجعین و رسیدگی به پیشنهادها و شکایات را داشته است.
وی افزود: در دولت سیزدهم شاهد بوده ایم که شهید آیت الله رئیسی، دولتمردان و مدیران ارشد و اجرایی اهتمام والایی برای ارتباطات مردمی، رسیدگی به مشکلات، ارتقای سطح معیشت مردم، ایجاد اشتغال و راه اندازی و تکمیل پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی داشته اند، لذا بانک توسعه تعاون به عنوان بانک عامل دولت، تدابیر و اقدامات متنوعی برای رونق تولید ایجاد اشتغال، ارتقای معیشت منظور داشته است و مد نظر بوده تا عزت نفس و تکریم ارباب رجوع در بالاترین سطح رعایت گردد.
این مقام بانکی تاکید کرد: همواره رصد می کنیم تا عملکرد استانها در کسب امتیاز از گزارش های مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهترین نحو ممکن باشد، به استانها توصیه کرده ایم علاوه بر حسن اخلاق و راهنمایی کامل، در مستند سازی و پیگیری مجدانه برای رسیدگی به پیشنهادها، انتقادات، مشکلات و شکایت نیز اهتمام کافی را داشته باشند. مدیران ارشد بانک همواره در میزهای پاسخگویی و ارتباطات مردمی حضور موثر داشته اند.
در این جلسه که با حضور معاونین مدیرعامل و جمعی از مدیران ستادی برگزار شد، مباحثی از جمله بررسی عملکرد استانها در حوزه ارتباطات مردمی، راهکارهای ارتقای شاخص های ارزیابی عملکرد و تداوم رتبه های برتر، صیانت حقوق مشتریان، بهینه سازی نگهداری وجوه نقد در شعب، رسیدگی به برخی موضوعات و مصادیق حقوق شهروندی، شناسایی گلوگاه های فساد جهت پبشگیری و برخی موضوعات بازرسی مورد بحث قرار گرفت.