ایران‌خودرو اقدامات گسترده‌ای در حوزه کنترل کیفیت، تامین قطعات و امدادرسانی آغاز کرد

تهران- ایرنابازار- ایران‌خودرو اقدامات گسترده‌ای در حوزه کنترل کیفیت، تامین قطعات و امدادرسانی به‌ویژه در ایام نوروز، آغاز کرده است.

ایرنابازار- حسن قره‌ای اظهار داشت: رسیدگی به شکایات مشتریان در اولویت این‌ شرکت قرار دارد و در صورت نیاز، خودروهای دارای نقص تحت فراخوان اصلاحی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: فرآیند بررسی خودروها پیش از تحویل به مشتریان با دقت بیش‌تری انجام می‌شود و تاکنون ۱۰ ایراد اساسی شناسایی و برطرف شده است.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.