تقویت دانش فنی کارکنان و شبکه فروش، راهکار ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت

تهران- ایرنابازار- رضا رزقی سرپرست مدیریت بیمه‌های خودرو بیمه سرمد گفت:  تقویت دانش فنی کارکنان و شبکه فروش، راهکار ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت است.

ایرنابازار- رضا رزقی سرپرست مدیریت بیمه‌های خودرو بیمه سرمد در مصاحبه‌ای با روابط‌عمومی شرکت با تاکید بر اهمیت تقویت دانش فنی کارکنان و شبکه فروش به منظور ارائه خدمات با کیفیت به بیمه‌شدگان گفت: بیمه سرمد در یک‌سال اخیر با برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف بیمه‌ای خصوصاً بیمه‌های اتومبیل (شخص ثالث و بدنه) برای همکاران شعب و شبکه فروش سراسر کشور نسبت به تقویت دانش فنی آنها به منظور تسریع در ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشتریان و زیاندیدگان، در جهت افزایش سطح رضایت‌مندی بیمه‌شدگان و ضریب نفوذ و سهم بازار اقدام نموده است.

رزقی با اشاره به استراتژی شرکت مبنی بر بهبود تجربه مشتریان از طریق ارائه خدمات به‌هنگام، از عقد قرارداد با ۲ شرکت حقوقی و چند شخصیت مستقل حقیقی در زمینه ارزیابی خسارت که دارای مجوز ارزیابی خسارت از بیمه مرکزی هستند و به‌کارگیری تیمی خبره از کارشناسان برجسته کشور در جهت بررسی و رفع موانع رسیدگی به پرونده‌های خسارت به منظور چابکی بیشتر فرایند عملیاتی شرکت خبر داد.

سرپرست مدیریت بیمه‌های خودرو بیمه سرمد با اشاره چالش‌های موجود در بحث خودروهای متعارف و نامتعارف گفت: یکی از مباحث مهم در بیمه‌های شخص ثالث، موارد مربوط به ایراد خسارت به خودروهای با قیمت بالاتر از هشت میلیارد ریال در سال ۱۴۰۳ با لحاظ ۵۰% دیه در ماه حرام است که مطابق تبصره ۳ و ۴ ماده هشت قانون بیمه شخص ثالث، خودروهای غیر متعارف محسوب می‌شوند.

وی تصریح کرد: در صورت وقوع خسارت و آسیب به این خودروها، خسارت تا میزان خودروی متعارف از محل بیمه نامه شخص ثالث پرداخت و مابقی خسارت باید از محل بیمه بدنه خودرو زیاندیده پرداخت گردد، که در صورت استفاده فرد زیاندیده از بیمه بدنه، علاوه بر اعمال فرانشیز، تخفیفات بیمه‌نامه نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرد. بیمه سرمد در راستای بهبود این وضعیت، پوشش‌ جدیدی تحت عنوان پوشش خودروهای نامتعارف ارائه نموده که در صورت خرید این پوشش نه تنها فرانشیز از خسارت کسر نمی‌شود بلکه تخفیفات عدم خسارت نیز حذف نمی‌گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.