کتاب حیطه اختصاصی استخدامی آموزش و پرورش

تهران- ایرنابازار- به نقل از ۲۰ تدریس هر ساله از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان سنجش آموزش کشور، به منظور تأمین نیروی آموزشی مورد نیاز مدارس ابتدایی، دبیرستان ها و هنرستان ها، آزمون هایی تحت عنوان آزمون های استخدامی آموزش و پرورش در سه رشته شغلی آموزگار ابتدایی، دبیر و هنرآموز برگزار می شود.

ایرنابازار- کتاب‌ حیطه اختصاصی استخدامی آموزش و پرورش انتشارات ۲۰تدریس یکی از بهترین و کامل ترین کتاب ها در حوزه حیطه اختصاسی است. این کتاب که برای متقاضیان قبولی در هر سه رشته شغلی آموزگاری، دبیری و هنراموزی تهیه و تألیف شده است، در حال حاضر یکی از بهترین کتاب های حیطه اختصاصی آزمون‌های استخدامی در بازار می باشد.

کتاب های حیطه اختصاصی استخدامی آموزش و پرورش را می توانید از این لینک مشاهده کنید، این آزمون ها دارای دو مرحله کتبی و مصاحبه است که مرحله دوم منوط به قبولی در مرحله اول می باشد؛ لذا افراد علاقه مند به مشاغل مذکور باید در ابتدا با مطالعه منابع معرفی شده در دفترچه مربوطه مرحله کتبی را با موفقیت طی کنند.

دروس امتحانی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سه بخش حیطه عمومی، حیطه اختصاصی و حیطه تخصصی قرار می‌گیرد. فارغ از نوع رشته، منابع عمومی و اختصاصی هر سه رشته یکسان است.

بهترین کتاب حیطه اختصاصی استخدامی آزمون آموزش و پرورش

شاید با توجه به تعدد منابع معرفی شده از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان سنجش آموزش کشور، قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش، دشوار به نظر بیاید؛ اما کتاب های مرجعی وجود دارند که توانسته‌اند با جمع بندی مطالب آموزشی، تست های طبقه بندی شده و آزمون های استاندارد، مسیر قبولی داوطلبان را در این آزمون هموار کنند.

کتاب حیطه اختصاصی آزمون استخدامی دبیری

کتاب حیطه اختصاصی۲۰تدریس، تمامی دروس اختصاصی مندرج در دفترچه استخدامی آموزش و پرورش را پوشش می دهد و به داوطلبان این امکان را می دهد که تنها با تهیه و مطالعه یک کتاب، به درصد قابل قبولی از توانایی و دانش اختصاصی برای قبولی در این آزمون دست یابند. این کتاب شامل شرح خلاصه درس؛ سوالات شبیه‌سازی شده؛ نکات تستی ویژه آزمون‌های استخدامی و سؤالات آزمون‌ سال‌های گذشته به همراه پاسخ‌های تشریحی می‌باشد.

لازم به ذکر است که سرفصل های کتاب حیطه اختصاصی بیست تدریس بر اساس دروس اختصاصی مندرج در آخرین دفترچه استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ که به قرار زیر است گردآوری شده است:

روش ها و فنون تدریس

  • با تاکید بر محورهای: مبانی نظری تدریس و یادگیری؛ مدیریت و طراحی فعالیت های آموزشی؛ اصول و شیوه های مدیریت کلاس درس؛ مهارت های خلق موقعیت و فرصت های یادگیری؛ آشنایی با روش های تدریس مبتنی بر شناخت گرایی و سازنده گرایی با رویکرد تحولی؛ راهبردهای یاددهی و یادگیری؛ مهارت های اساسی مورد نیاز معلم پیش از تدریس، حین تدریس، پس از تدریس؛ مدل ها و الگوهای تدریس

سنجش و اندازه گیری پیشرفت تحصیلی

  • با تاکید بر محور تعریف مفاهیم و اصطلاحات مرتبط، سنجش مشاهده ای؛ سنجش عملکردی، سنجش عاطفی؛ سنجش رفتاری، سنجش تکوینی؛ پوشه کار

روانشناسی تربیتی

  • با تاکید بر محورهای: کاربرد نظریه های یادگیری در کلاس؛ کاربرد نظریه های هوش، تفکر، خلاقیت و استعداد در کلاس؛ کاربرد نظریه های انگیزش و هیجان در آموزش؛ کاربرد نظریه های تحولی در آموزش؛
  • شناخت تفاوت های فردی در یادگیری؛ تعاریف مفاهیم و اصطلاحات مرتبط کتاب مسئولیت و سازندگی، نویسنده: علی صفایی حائری فصل های ۲ _۳ _ ۴ _۱۰

اسناد و قوانین بالادستی آموزش و پرورش

  • سیاست های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش
  • سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ـ مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • آیین نامه اجرایی مدارس، مصوب سال ۱۴۰۰ شورای عالی آموزش و پرورش

روانشناسی رشد و اختلالات یادگیری

  • با تأکید بر محور تعریف مفاهیم و اصطلاحات مرتبط، گروه بندی و مراحل شناسایی و تشخیص دانش آموزان دچار ناتوانی یادگیری، روش های درمانی و رفع مشکلات آموزشی

کتاب حیطه اختصاصی آموزگار ابتدایی

همین حالا می توانید کتاب حیطه اختصاصی انتشارات ۲۰تدریس را با تخفیف ویژه خریداری نمایید. این کتاب شما را در پاسخگویی صحیح به سؤالات حیطه اختصاصی یاری خواهد داد. با تهیه و مطالعه این کتاب ضمن کسب دانش کلی نسبت به دروس حیطه اختصاصی استخدامی آموزش و پرورش، در وقت و هزینه خود نیز صرفه جویی خواهید نمود. برای مشاهده برترین کتاب های حیطه عمومی، اختصاصی و تخصصی آزمون های استخدامی کشور، از صفحه اصلی سایت ۲۰تدریس به نشانی www.۲۰tadris.com دیدن فرمایید.

*** این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره چارچوب و محتوای آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.