بین ۸ تا ۱۰ میلیون گوشی چی بخریم؟ مهر ۱۴۰۳

تهران- ایرنابازار- گوشی هوشمند بخش جدایی‌ناپذیر زندگی فعلی ما به‌شمار می‌آید و زمانی که با مبلغی بین ۸ تا ۱۰میلیون تومان به دنبال خرید موبایل هستید، گزینه‌های زیادی برای شما وجود دارند. اولین کاری که باید انجام دهید، بررسی نیازها و توقعاتی است که از تلفن همراه خود دارید.

ایرنابازار- اگر به دنبال گوشی ۸ تا ۱۰ میلیون تومانی هستید که بهترین عملکرد را داشته باشد، بهتر است به سراغ برندهایی همانند شیائومی و سامسونگ بروید. البته برند هواوی نیز گوشی حدود ۹ میلیونی تولید و عرضه می‌کند. به‌طور کلی شما انتخاب‌های زیادی پیش‌رو دارید؛ کافی است در فضای مجازی و به‌صورت آنلاین درباره این مدل از گوشی‌ها تحقیق انجام دهید.

معرفی ۳ گوشی ۸ تا ۱۰ میلیون تومانی

به دنبال چه نوع گوشی هستید؟ هدف شما از خرید تلفن همراه چیست؟ اگر به دنبال گوشی جدیدی برای عکاسی هستید، با گوشی ۸ تا ۱۰ میلیون تومانی شاید عکاسی حرفه‌ای امکان‌پذیر نباشد؛ اما می‌توانید عکس‌های خوبی بگیرید.

همچنین نمونه‌های گوشی بین ۸ تا ۱۰ میلیون تومان برای بازی‌های خیلی قوی و با گرافیک بالا گزینه مناسبی نیستند؛ اما برای استفاده معمولی می‌توانند کارآمد باشند. با بررسی قیمت روز شیائومی متوجه می‌شوید که این برند، انواع گوشی‌های مناسب را با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه به بازار عرضه می‌کند.

به عبارت دیگر برند شیائومی یکی از برندهایی است که می‌توانید با بودجه معمولی و حتی کم، گوشی دلخواه خود را در میان سری‌های تولیدی آن بیابید. البته گوشی ۸ تا ۱۰ میلیون تومانی نیز با معایب و مزایایی همراه است که قبل از تکمیل روند خرید خود باید به آن‌ها فکر کنید. در بخش‌های بعدی ۳ نمونه از بهترین گوشی‌های قیمت‌مناسب را معرفی می‌کنیم:

ردمی ۱۳ شیائومی؛ گوشی ۸ تا ۱۰ میلیون تومانی باکیفیت بالا

اگر گوشی خوش‌دستی می‌خواهید که از نظر اقتصادی به‌صرفه باشد و بتوانید کارهای عادی و روزمره خود را بدون دردسر و به راحتی انجام دهید، ما گوشی ردمی ۱۳ برند شیائومی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این گوشی با قیمت بین ۸ تا ۱۰ میلیون تومان قابل خریداری است و ناگفته نماند قابلیت یا امکانات چندان خاصی ندارد.

با وجود اینکه این مدل از گوشی‌های برند شیائومی بسیار ساده طراحی و تولید شده است، اما طرفداران زیادی دارد؛ زیرا توانسته است نیاز و توقعات بسیاری از مشتریان خود را برآورده کند. از جمله اصلی‌ترین نقاط قوت این مدل از گوشی‌ها قیمت مناسب آن‌هاست؛ البته صفحه نمایش و کیفیت ساخت بالا نیز می‌تواند از جمله دیگر ویژگی‌های خاص گوشی ردمی ۱۳ شیائومی محسوب شود.

این گوشی نیز همانند سایر محصولات برند شیائومی نقاط ضعفی دارد که دوربین سلفی ضعیف می‌تواند یکی از آن‌ها باشد. به جز این مدل گوشی، برند شیائومی گوشی‌های زیادی را با این قیمت به بازار عرضه کرده است تا رضایت مشتریان خود را به‌دست آورد.

گوشی سامسونگ گلکسی A۱۵؛ بهترین گوشی بین ۸ تا ۱۰ میلیون تومانی

بین ۸ تا ۱۰ میلیون گوشی چی بخریم؟ مهر ۱۴۰۳

برند سامسونگ نیز گوشی بین ۸ تا ۱۰ میلیون تومانی تولید می‌کند و در کسب رضایت کاربران و مشتریان خود تمام تلاش خود را به‌کار می‌برد. یکی از گوشی‌های اقتصادی و باکیفیت این برند محبوب، گوشی گلکسی آ ۱۵ سامسونگ است که در اواخر سال ۲۰۲۳ وارد بازار تلفن‌های هوشمند شد.

علاوه بر قیمت مناسب، طراحی خوب و باکیفیت این مدل گوشی باعث شده است تا مشتریان زیادی به آن توجه کنند و برای خرید آن دست‌به‌کار شوند. اگر هنوز برای خرید این گوشی‌های ۸ تا ۱۰ میلیون تومانی دودل هستید، می‌توانید مشخصات فنی و ویژگی‌های جذاب آن‌ها را بخوانید.

البته اصلی‌ترین جذابیت گوشی A۱۵ سامسونگ قیمت به‌صرفه آن است. خبر خوب اینکه این مدل از گلکسی‌ها در رنگ‌بندی متفاوتی به بازار عرضه شده‌اند تا با هر سلیقه‌ای هم‌خوانی داشته باشند. در ضمن دوربین خوب و باکیفیت آن‌ها شما را از خرید پشیمان نمی‌کند.

شاید باورتان نشود، ولی همین گوشی خوش‌قیمت و اقتصادی، قابلیت ارتقاء حافظه نیز دارد که همین امر از جذابیت‌های آن محسوب می‌شود.

گوشی ریلمی ۱۱؛ گوشی بین ۸ تا ۱۰ میلیون تومانی

بین ۸ تا ۱۰ میلیون گوشی چی بخریم؟ مهر ۱۴۰۳

علاوه بر برندهای شیائومی، هوآوی و سامسونگ، برند ریلمی نیز توانسته است گوشی بین ۸ تا ۱۰ میلیون تومانی طراحی و تولید کند. گوشی مدل ریلمی ۱۱ یکی از همین گوشی‌هاست که کاربردی محسوب می‌شود و دارای کیفیت ساخت خوبی است.

این برند شاید در حال حاضر چندان شناخته‌شده نباشد، اما به زودی سهم بزرگی از بازار را از آن خود خواهد کرد. عملکرد خوب این مدل از گوشی‌ها را نباید دست‌کم بگیرید. برای مثال باتری گوشی‌های ریلمی بسیار قوی و باکیفیت هستند و همین ویژگی عمر مفید آن‌ها را افزایش می‌دهد.

علاوه بر باتری، شما بدون شک جذب دوربین قوی ریلمی ۱۱ می‌شوید؛ زیرا این گوشی برخلاف قیمت کمی که دارد، دارای دوربین قوی و باکیفیتی است. به عبارت دیگر شاید گوشی‌های ارزان‌قیمت سایر برندها دوربین چندان قوی نداشته باشند، اما گوشی‌های برند ریلمی با دوربین‌های خوبی طراحی و تولید شده‌اند.

خرید آنلاین بهترین گوشی بین ۸ تا ۱۰ میلیون تومانی

در عصر حاضر پیدا کردن گوشی متناسب با بودجه شما کار دشواری نیست؛ درواقع این امکان فراهم است که در فضای مجازی و به‌صورت آنلاین، گوشی با قیمت مناسب را جست‌وجو کنید؛ درنتیجه خیلی سریع به گوشی دلخواه خود دست می‌یابید. بعد از پیدا کردن برند و مدل دلخواه گوشی می‌توانید آن را به‌صورت آنلاین سفارش دهید تا خیلی سریع و راحت، درب منزل به شما تحویل داده شود.

*** این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره چارچوب و محتوای آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.