۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۲
کد خبرنگار: 872
کد خبر: 85612792
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ابدومینوپلاستی و مزایای آن

۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۲
کد خبر: 85612792
ابدومینوپلاستی و مزایای آن

تهران- ایرنابازار- ابدومینوپلاستی یکی از عمل‌های زیبایی است که با هدف کاهش چربی در ناحیه شکم و پهلو انجام شده و می‌تواند به شما کمک کند تا خیلی سریع به کاهش وزن و چربی رسیده و تناسب اندام ایده‌آل خود را به دست بیاورید. این عمل زیبایی، با استفاده از تیغ جراحی صورت گرفته و در آن شما نیاز دارید که بیهوش شوید. استفاده از این روش برای کاهش وزن و چربی، می‌تواند مزایای زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

***این مطلب صرفا یک محتوای تبلیغاتی است***

ایرنابازار- ابدومینوپلاستی یک روش جذاب و کاربردی برای آن دسته از افرادی است که قصد دارند چربی‌ها و پوست اضافه‌ای که در ناحیه شکم و پهلوی آنها به وجود آمده را از بین ببرند. در این روش که یکی از روش‌های پیکرتراشی نیز به شمار می‌آید، برش‌هایی روی ناحیه شکم و در نقاط مختلف آن ایجاد شده و سپس چربی‌های اضافه برداشته می‌شوند. این روش حتما نیازمند بیهوش شدن مراجع خواهد بود و دوران نقاهت آن نیز حداکثر بین سه الی پنج روز است و بعد از این بازه زمانی شما می‌توانید به زندگی روزمره خود بازگردید. اگر شما هم به دنبال بهترین کلینیک پیکرتراشی برای انجام این عمل هستید، کلینیک دکتر نجف بیگی بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

در ادامه این مطلب، قصد داریم کمی بیشتر درباره عمل ابدو صحبت کرده و اطلاعات مفید و کاربردی را درباره مزایا و کاربردهای این عمل زیبایی در اختیار شما قرار دهیم.

ابدومینوپلاستی یکی از عمل‌های زیبایی است که با هدف کاهش چربی در ناحیه شکم و پهلو انجام شده و می‌تواند به شما کمک کند تا خیلی سریع به کاهش وزن و چربی رسیده و تناسب اندام ایده‌آل خود را به دست بیاورید. این عمل زیبایی، با استفاده از تیغ جراحی صورت گرفته و در آن شما نیاز دارید که بیهوش شوید. استفاده از این روش برای کاهش وزن و چربی، می‌تواند مزایای زیادی را برای شما به همراه داشته باشد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این عمل می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید عضلات ضعیف معده خود را تقویت کنید.
  • در این روش پوست و چربی‌های اضافه برداشته شده و همین موضوع باعث می‌شود تا تناسب اندامی خوب و پوستی سفت داشته باشید.
  • این عمل برای آن دسته از افرادی که بعد از کاهش وزن خیلی زیاد با مشکل شل شدن پوست شکم درگیر شده‌اند نیز بسیار مفید و کاربردی است.
  • این عمل می‌تواند تا حد زیادی روی کاهش وزن شما تاثیرگذار بوده و البته باید بدانید که دوران نقاهت کوتاهی نیز دارد.
  • عمل ابدو یکی از عمل‌های زیبایی است که در کمترین زمان ممکن به شما کمک می‌کند تا بتوانید چربی‌های اضافه شکم را حذف کنید.

ابدومینوپلاستی و مزایای آن

فرایند انجام عمل ابدو به چه شکل است؟

برای این‌که بتوانید این عمل پیکرتراشی را انجام دهید نیازمند طی کردن مراحلی خواهید بود که از جمله این مراحل عبارت‌اند از:

  • در این عمل زیبایی در ابتدا شما باید در یک جلسه مشاوره شرکت کنید. در این جلسه مشاوره، میزان چربی که باید از بدن شما استخراج شود، نقاط استخراج و بسیاری از موارد دیگر تعیین شده و پزشک متخصص توضیحاتی را درباره مراقبت‌های قبل و بعد از عمل در اختیار شما قرار خواهد داد.
  • در ادامه فرایند بیهوشی صورت گرفته و شما باید به طور کامل بیهوش شوید.
  • سپس پزشک متخصص برش‌هایی را روی ناحیه شکم شما ایجاد کرده و از این طریق اقدام به استخراج و خارج کردن چربی‌ها و پوست اضافه این ناحیه از بدن می‌کند.
  • بعد از خارج‌کردن چربی‌ها و پوست اضافه، پزشک متخصص ناحیه شکم را بخیه خواهد زد و شما به اتاق بستری باز می‌گردید.

کدام دسته از افراد می‌توانند از عمل ابدو کمک بگیرند؟

ابدومینوپلاستی یکی از بهترین روش‌هایی است که برای از بین بردن چربی‌های ایجاد شده در ناحیه شکم و پهلو مورداستفاده قرار می‌گیرد. دسته‌های مختلفی از افراد هستند که می‌توانند از مزایای این عمل زیبایی برخوردار شوند که از جمله این افراد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آن دسته از افرادی که به هر دلیلی از فرم شکم و پهلوی خود راضی نبوده و به دنبال داشتن تناسب اندام بهتری در این ناحیه از بدن خود هستند.
  • افرادی که دارای پوست شل و افتاده در ناحیه شکم بوده و قصد دارند این پوست‌های اضافه را بردارند.
  • آن دسته از زیباجویانی که دارای عضلاتی شل و افتاده در ناحیه شکم بوده و قصد دارند عضلات قوی‌تر و با فرم بهتری در این ناحیه داشته باشند.
  • بانوانی که بعد از دوران بارداری با مشکل افتادگی شکم درگیر شده و به دنبال حل این مشکل هستند.

ابدومینوپلاستی به چند شکل قابل انجام است؟

روش‌های مختلفی برای انجام عمل ابدومینوپلاستی وجود دارد که هریک دارای جزئیات و مزایای مخصوص به خود هستند. از جمله انواع مختلف این عمل جراحی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ابدومینوپلاستی کامل: در این عمل دو برش کلی روی ناحیه شکم و پهلو ایجاد شده و سپس با استفاده از تکنیک‌های کلاسیک، چربی‌ها و پوست اضافی که در این ناحیه وجود دارند برداشته می‌شود. این روش عمل ابدو، بیشتر برای آن دسته از افرادی مناسب است که اخیرا وزن زیادی را از دست داده‌اند.
  • مینی ابدو: در این عمل زیبایی، بیشترین ناحیه‌ای از بدن شما که تحت تاثیر قرار می‌گیرد ناحیه پایینی شکم است. این عمل تنها مقدار کمی از پوست و چربی اضافه را برداشته و می‌تواند برای سفت کردن عضلاتی که در این ناحیه وجود دارند گزینه بسیار مناسبی باشد.
  • عمل ابدو آندوسکوپی: در نهایت باید با عمل ابدو آندوسکوپی آشنا شوید که از دیگر روش‌های پیکرتراشی به شمار می‌آید. این روش بیشتر در اطراف خطوط ناحیه تناسلی و اطراف قسمت پایینی ناف انجام شده و می‌تواند روشی جذاب برای سفت شدن عضلاتی که در این ناحیه از بدن قرار دارند باشد.

ابدومینوپلاستی با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین هزینه در کلینیک دکتر نجف بیگی

ابدومینوپلاستی یکی از عمل‌های زیبایی پرطرفدار در ایران است که برای انجام آن، بهتر است حتما سعی کنید از یک کلینیک معتبر و باتجربه در این زمینه کمک بگیرید. به این ترتیب، نه‌تنها می‌توانید این عمل را با مناسب‌ترین هزینه انجام دهید، بلکه می‌توانید نسبت به نتایج آن نیز اطمینان داشته باشید. در حال حاضر بهترین کلینیک پیکر تراشی که می‌توانید از خدمات آن بهره‌مند شوید، کلینیک دکتر نجف بیگی است که با سابقه و تخصص بسیار زیاد در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند تا تناسب اندام ایده‌آل خود را به دست بیاورید.

هزینه استفاده از خدمات این کلینیک بسیار مناسب بوده و علاوه بر این، قبل از این‌که بخواهید از خدمات آن استفاده کنید، مشاوره کاملی نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.