۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۲۰
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85604123
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جنگل های هیرکانی، مکانی رویایی برای یک ماجراجوئی در طبیعت

ایرنابازار- جنگل ابر یکی از جاهای دیدنی شاهرود با گونه‌های گیاهی و جانوری نادر، قسمتی از قدیمی‌ترین و زیباترین بخش جنگل های هیرکانی است. این جنگل یکی از زیباترین و محبوب‌ترین مناطق گردشگری شهرستان شاهرود است.

ایرنابازار- حتما تا به حال اسم جنگل ابر و وصف چشم‌اندازهای بی‌نظیر آن به گوشتان خورده است. خبر خوب این است که خود این جنگل از تمام توصیف‌هایی که درباره آن شنیده‌اید شگفت‌انگیزتر است.

جنگل ابر یکی از جاهای دیدنی شاهرود با گونه‌های گیاهی و جانوری نادر، قسمتی از قدیمی‌ترین و زیباترین بخش جنگل های هیرکانی است. این جنگل یکی از زیباترین و محبوب‌ترین مناطق گردشگری شهرستان شاهرود است.

در این جنگل ابرها آنقدر به درخت‌ها نزدیک اند که به‌نظر می‌رسد جنگل بر روی ابرها سوار است و می‌توان در میان ابرها گشت و گذار کرد و به باور بسیاری از گردشگران یکی از زیباترین چشم‌اندازهای طبیعت ایران محسوب می‌شود؛ به همین دلیل است که به این نام مشهور می باشد. با دفتر خدمات مسافرتی گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی، سفری خاطره‌انگیز و لذت‌بخش را تجربه کنید. علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و اطلاع از شرایط بسته‌ سفرهای سیاحتی به آدرس www.agency.ittic.com مراجعه و یا با تلفن ۴۲۶۴۳-۰۲۱ تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.