فروش ویژه موتور برق

تهران- ایرنابازار- حتما در گرما گرم تابستان با قطعی ناگهانی جریان برق رو برو شده اید که باعث شده تا به لوازم خانگی و لوازم برقی حساس در منزل یا اداره شما خسارت جبران ناپذیری برسد. در این مقاله با فروش ویژه موتور برق آشنا می شوید.

ایرنابازار- برای مشاهده انواع موتور برق به وب سایت موتور برق دات کام مراجعه نمایید.

امروزه تولید موتور برق های با کیفیت با بهترین متریال و طراحی مدرن به یاری ما آمده اند تا دیگر هیچ مکانی بی برق نماند.

شماره تماس: ۰۹۱۲۰۷۸۸۴۹۶ شماره تماره تماس: ۰۹۱۹۲۹۹۳۹۷۲

ساختار کارآمد

این ژنراتورهای برقی به روز که ساختار کارآمد و پیشرفته ای دارند و به واسطه تنوع در توان از ۸۵۰ وات تا ۱۰ کیلووات قیمت های متفاوتی دارند توانسته اند به خوبی گوی رقابت را از موتور برق های نسل قبل بربایند.

موتوربرق های با کیفیت توانسته اند با سیم پیچ تمام مسی، تثبیت کننده AVR، داشتن گاورنر، هشدار دهنده سطح روغن، بدنه و شاسی تقویت شده در رنگ های متنوع، سازگاری بهتری با محیط و طبیعت پیدا کنند و ازطرفی راندمان و عملکرد بالاتری داشته باشند.

تنوع فراوان در کاربری

تنوع فراوان در کاربری موتوربرق های باکیفیت روز دنیا از شارژ پهباد گرفته تا لپ تاپ و دیگر وسایل حساس و استفاده در مراکزی که به برق دائمی نیاز دارند مثل مراکز پرورش ماهی و گلخانه و بیمارستان ها، مراکز تولید واکسن، جوشکاری های حساس، کارگاه های صنعتی و نیمه صنعتی، باغ و ویلا و کمپین و گردشگری کاربرد دارند.

موتور برق دات کام به عنوان ارائه دهنده به روز ترین موتور برق های بنزینی، دیزلی، گاز سوز و دو گانه سوز آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما است کافی است با واحد فروش تماس حاصل فرمائید.

آرامش و آسایش فراوان خریدار

موتور برق های موجود در بازار به موتور برق های چمدانی و موتور برق های کیفی کوچک مسافرتی معروف هستند که قابلیت سنگرون شدن با یکدیگر را نیز دارند. وجود دکمه اکو بر روی موتوربرق نیز در هنگام عملکرد آن از صدای آن می کاهد.

وجود موتور برق های سایلنت و سوپر سایلنت| بیصدا در زندگی آپارتمان نشینی امروزی یک نعمت بزرگ به شمار می روند که علاوه بر کیفیت بالا، آرامش خاطر را برای اهالی مجتمع مسکونی و یا هر مکانی که موتور برق مورد استفاده قرار بگیرد را به ارمغان می آورد.

پیشنهاد موتور برق دات کام از بین انبوه موتور برق های با کیفیت به روز بازار دو برند ژنراتور هواسدان و زونگشن است که به گواه کارشناسان، می توان آن ها را جزو اولین موتوربرق های بنزینی درجه یک به شمار آورد.

در ادامه به برخی از محاسن این دو موتور برق بنزینی خواهیم پرداخت:

موتور برق هواسدان دارای تائیدیه اتحادیه اروپا و بهره مندی از فناوری سایلنت و تکنولوژی اینورتر هستند که علاوه بر بالا بردن ایمنی مولد برقی به هنگام کارکرد، وزن و صدای موتوربرق را کاهش داده است.

موتور برق ۴۵۰۰ سایلنت هواسدان

هواسدان مدل H۴۵۰۰i-۱H با توان استارتی ۴۰۰۰ وات و توان دائمی ۳.۵ کیلووات که با وجود داشتن سیم کش تمام مس و تثبیت کننده ولتاژ AVR و گاورنر و فناوری حرفه ای اینورتر برای دستگاه های حساس به نوسان برق همچون لپ تاپ، جارو برقی، پهباد و دیگر لوازم خانگی که ممکن است در قطعی ناگهانی برق دچار مشکل شوند مناسب است.

از سوی دیگر این موتور برق با توجه به توان خروجی مناسب اش برای انواع زمین های کشاورزی بزرگ و کوچک، باغ و ویلا کاربرد دارد و با توجه به بدنه آلومینیومی آن به راحتی قابل جابه جایی است. شاید برای شما جالب باشد که صدای موتور برق هواسدان مدل H۴۵۰۰i-۱H در اوج عملکردآن، چیزی شبیه جاروبرقی در حال کار است.

موتور برق هواسدان ۹۰۰۰ ارائه دهنده جریان برق اتومواتیک

اگر به دنبال موتوربرقی می گردید که در شرایط اضطراری به یاری شما بیاید موتور برق موتور برق اتوماتیک ۸.۵ کیلو وات هواسدان H۹۰۰۰D-A-ATS – امرجنسی یک انتخاب مطمئن برای شما به شمار می رود.

فروش ویژه موتور برق

موتور برق هواسدان ۹۰۰۰ که قابلیت نصب تابلوی ATR را نیز بر روی خود دارد یک جریان برق دائمی و اتوماتیک ارائه دهد و برای همیشه از قطعی برق رهایی بخشد. حتما تا به حال در یک رستوران پر سر و صدا، غذا سرو کرده اید پس می توانید تصور کنید که صدای ژنراتور برق هواسدان ۹۰۰۰ نیز در اوج عملکرد آن به چه شکل خواهد بود.

هواسدان بنزینی اتوماتیک به سه روش هندلی - استارتی - چنج آور اتوماتیک راه اندازی می می شود و قابلیت این را دارد که در هر مکانی که به جریان برق دائمی نیاز دارد به کار برده شود اگرچه امروزه در کنار یونیت های دندانپزشکی، مراکز تولید واکس و دارو، دیتا سنتر ها و فروشگاه های بزرگ، مال ها و سیتی سنتر ها و مراکز تصویر برداری حساس، مراکز پرورش ماهی، گلخانه ها و مرغداری ها کاربرد فراوانی دارد.

موتور برق زونگشن دارای استاندارد جهانی

کمپانی زونگشن که در سالیان دراز تولید موتور برق، کیفیت را سر لوحه کار خود قرار داده است، امروز در تمامی کشور های دنیا توانسته، محصولات خود را با طرفداران بسیاری به فروش برساند. ساختار درجه یک فنی موتور برق های زونگشن با استاندارد های جهانی و متریال کیفی این موتور برق ها، آنها را در قله برند های ژنراتور برق قرار داده است.

موتور برق صنعتی زونگشن

یکی از بهترین مدل های درجه یک موتوربرق زونگشن، مدل KB۹۰۰۰E است که اعجوبه ای در پروژه های صنعتی و عمرانی به شمار می رود و در کارگاه های ساختمانی، بیمارستانی و مجتمع های مسکونی بزرگ و کوچک نیز به خوبی قابل استفاده است.

موتور برق مدل KB۹۰۰۰E از معدود موتور برق های بنزینی قدرتمندی است که می توان برای روشن کردن بالابر از آن استفاده نمود. نمایشگر سوخت، نمایشگر دیجیتال سه کاره هم کیفیت این موتور برق افزوده است. با توجه به موارد گفته شده در بالا می توان نتیجه گرفت موتور برق های با کیفیت را می توانید با مشاوره با واحد فروش ما خریداری نمایید.

شماره تماس: ۰۹۱۲۰۷۸۸۴۹۶ شماره تماره تماس: ۰۹۱۹۲۹۹۳۹۷۲

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.