۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۳۲
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85599558
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سفر به دالامپر ارومیه؛ تجربه‌ای بی‌نظیر در دل طبیعت

تهران- ایرنابازار- کوه دالامپر در نقطه صفر مرزی سه کشور ترکیه،ایران و عراق قرار دارد و یکی ازبکرترین مناطق کشور محسوب می‌شود. سفر به دالامپر ارومیه؛ تجربه‌ای بی‌نظیر در دل طبیعت برای علاقمندان به شمار می رود.

ایرنابازار- تا حالا تجربه سفر خاص در دل طبیعت را داشته‌اید؟ سفری هیجان انگیز و یک تجربه بسیار شیرین از همنشینی با طبیعت است که تا مدت‌ها در خاطره شما باقی خواهد ماند. اگر تاکنون این سبک سفر را نداشته‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا در تور دالامپر این تجربه دلچسب را امتحان کنید! کوه دالامپر در نقطه صفر مرزی سه کشور ترکیه، ایران و عراق قرار دارد و یکی از بکرترین مناطق کشور محسوب می‌شود.

در این منطقه دریاچه‌های متعددی وجود دارد که مشهورترین آن‌ها، دریاچه بنچول، دیمه‌ و دالامپر است. کلیسای «تادئوس مقدس» یا قره کلیسا در مرتفع‌ترین منطقه استان آذربایجان غربی و نهمین اثر ایران بوده که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده‌است. یکی از بخش‌های جذاب سفر با تور دالامپر خرید سوغات و صنایع‌دستی ارومیه و ماکو است.

از جمله سوغاتی‌های ارومیه می‌توان به نقل ارومیه، حلوای هویج، «لوزانک» و «سوجوق» اشاره کرد. از ماکو نیز می‌توان حصیربافی‌های بسیار خاص و یا رودوزی‌های بسیار زیبایی را خریداری کرد که کار دست هستند. خرید این سوغاتی‌ها نه‌تنها می‌تواند یادگاری خاصی از سفر دیدنی قره کلیسا تا دالامپر باشد بلکه می‌تواند عزیزانتان را بسیار خوشحال کرده و باعث رونق این منطقه نیز بشود.

با دفتر خدمات مسافرتی گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی، سفری خاطره‌انگیز و لذت‌بخش به ارومیه و دالامپر را تجربه کنید. علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و اطلاع از شرایط بسته‌ سفرهای سیاحتی به آدرس https://www.agency.ittic.com مراجعه و یا با تلفن ۴۲۶۴۳-۰۲۱ تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.