۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۳۰
کد خبرنگار: 872
کد خبر: 85596240
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعمیر اجاق گاز در شیراز؛ حرفه‌ای‌ها را به راحتی پیدا کنید!

تهران- ایرنابازار- در این مقاله قرار است هم عیب‌یابی اجاق گاز خود را یاد بگیرید و هم اگر ساکن شهرهای بزرگی مثل شیراز هستید، متوجه شوید چگونه می‌توانید به راحتی و به‌صورت آنلاین فردی حرفه‌ای برای نصب و سرویس اجاق گاز شیراز خود پیدا کنید.

ایرنابازار- اجاق گاز مهم‌ترین ابزار برای پخت و پز است. در واقع اگر اجاق گاز خانه‌ای خراب شود، عملا پخت و پز در آن خانه تعطیل خواهد شد. قطعا هنگامی که متوجه خرابی اجاق می‌شویم، قدم اول این است که خرابی را پیدا کنیم. گاهی این خرابی به راحتی قابل تعمیر است و نیازی به پیدا کردن فردی برای تعمیر اجاق گاز نیست، اما گاهی نیز نقص در اجاق گاز به دلیل مشکل جدی‌تری است و آن وقت قدم بعدی، پیدا کردن یک سرویس‌کار متخصص تعمیر اجاق گاز است.

در این راه ممکن است پیدا کردن تعمیرکار حرفه‌ای برای برخی چالش‌برانگیز باشد اما نگران نباشید. در این مقاله قرار است هم عیب‌یابی اجاق گاز خود را یاد بگیرید و هم اگر ساکن شهرهای بزرگی مثل شیراز هستید، متوجه شوید چگونه می‌توانید به راحتی و به‌صورت آنلاین فردی حرفه‌ای برای نصب و سرویس اجاق گاز شیراز خود پیدا کنید.

عیب‌یابی اجاق گاز و راه‌های رفع آن

گاهی اوقات مشکلاتی که در اجاق گاز وجود دارند به آسانی حل می‌شوند. فقط کافی‌ است با رعایت نکات ایمنی مشکل اجاق گاز را تشخیص دهید. در ادامه‌ رایج‌ترین مشکلاتی که اجاق گازها به آن دچار می‌شوند و راه تعمیر آن‌ها را برای شما توضیح می‌دهیم.

روشن نشدن شعله

ممکن است یک روز صبح که می‌خواهید برای خود نیمرو درست کنید متوجه شوید که شعله گاز روشن نمی‌شود. این رایج‌ترین مشکلی است که برای اجاق گازها پیش می‌آید. راه‌حل‌های پیشنهادی ما عبارت‌اند از:

  • اطمینان حاصل کنید که جریان گاز خانه وصل است.
  • اگر الکترود جرقه‌زن در جای خود به‌صورت صحیح قرار نگرفته باشد، شعله روشن نمی‌شود. حتما الکترودها را چک کنید که در جای خود قرار گرفته باشند.

یکسان نبودن شعله

گاهی اوقات ممکن است شعله گاز روشن شود ولی به‌صورت نامتقارن بسوزد. معمولا این مشکل به دلیل آلوده بودن سوراخ شعله است.

راه‌حل‌های پیشنهادی ما عبارت‌اند از:

  • سوراخ‌های شعله را به خوبی تمیز کنید و به‌صورت صحیح در جای خود قرار دهید.

عدم بسته شدن صحیح درب اجاق گاز

اگر اجاق گاز شما از مدل‌های قدیمی بوده و یا فر داشته باشد، این احتمال وجود دارد بعد از چند سال استفاده، درب آن به خوبی قبل باز و بسته نشود. این مشکل معمولا به دلیل خراب شدن لوله‌های ریلی درب یا کهنه‌ شدن درزگیر درب به وجود می‌آید.

راه‌حل‌های پیشنهادی ما عبارت‌اند از:

  • لوله‌های ریلی یا درزگیر اجاق گاز را بررسی کنید و در صورت نیاز آن‌ها را تعویض کنید.

نشتی گاز

گاهی اوقات مشکل اجاق به دلیل نشتی گاز است.

راه‌حل‌های پیشنهادی ما عبارت‌اند از:

  • مقداری کف و صابون درست کرده و شلنگ گاز را با آن بررسی کنید. در صورتی که متوجه نشتی گاز شدید، شیر گاز را ببندید و از یک تعمیرکار حرفه‌ای کمک بگیرید.

چه زمانی از تکنسین اجاق گاز کمک بگیریم؟

در موارد محدودی خود شما می‌توانید اجاق گازتان را تعمیر کنید ولی در اکثر مواقع باید برای رفع مشکل از یک تعمیرکار حرفه‌ای کمک بگیرید. به‌خصوص در شرایطی که بوی گاز در فضا استشمام می‌کنید، به‌هیچ‌عنوان ریسک نکنید و سریعا شیر گاز را ببندید و با یک تکنسین حرفه‌ای تماس بگیرید.

اما چگونه می‌توانیم به سرعت یک تعمیرکار حرفه‌ای پیدا کنیم؟ اجاق گاز علاوه‌بر آنکه قلب تپنده آشپزخانه است، یکی از لوازمی است که با ماده‌ی خطرناک گاز سروکار دارد و اگر اصولی تعمیر یا نصب نشود، می‌تواند جان افراد ساکن خانه را در خطر بیندازد. به همین دلیل مهم است که یک فرد قابل اعتماد و حرفه‌ای برای تعمیر آن پیدا کنید.

اولین راهی که به ذهن خیلی از ما می‌رسد، پرس‌وجو از آشنایان است. این راه بدی نیست، اما مشکل آن این است که در شهر بزرگی مثل شیراز که مسافت‌ها طولانی است، ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا تعمیرکار به منزل شما بیاید. حتی ممکن است به علت بعد مسافت قبول نکند. راه دیگر کمک گرفتن از سرویس‌های خدماتی آنلاین است.

پیدا کردن تعمیرکار اجاق گاز در سراسر شیراز با چند کلیک ساده!

امروزه شرکت‌های خدماتی مانند آچاره شکل گرفته‌اند که انواع سرویس‌ اعم از نصب و تعمیر اجاق گاز را به‌صورت آنلاین ارائه می‌دهند؛ برای مثال اگر ساکن شیراز هستید و به دنبال فردی برای نصب یا تعمیر اجاق گاز می‌گردید، فقط کافی است در موتور جستجوی گوگل بنویسید نصب و تعمیر اجاق گاز شیراز تا لیستی از شرکت‌های حرفه‌ای در این زمینه برای شما بالا بیاید.

برای استفاده از خدمات این شرکت‌ها درخواست خود را در سایت‌ آن‌ها ثبت کنید. کارشناسان این مجموعه‌ها حرفه‌ای‌ترین تعمیرکاران اجاق گاز در شیراز را به محل مورد نظر زندگی شما می‌فرستند.

از جمله مزایای گروه‌های خدماتی آنلاین می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • سرعت بالا
  • قیمت مقرون‌به‌صرفه
  • پشتیبانی و تضمین خدمات
  • استخدام تکنسین‌های آموزش‌دیده

سخن نهایی؛ به حرفه‌ای‌ها اعتماد کنید!

اجاق گاز یکی از لوازم کاربردی و مهم در آشپزخانه است؛ به همین دلیل نمی‌توان به سادگی از کنار خرابی آن عبور کرد و یا تعمیر آن را به تاخیر انداخت. اگر مشکلات اجاق گاز ساده باشد خود شما می‌توانید آن را تعمیر کنید اما در اکثر موارد برای تعمیر آن به یک تعمیرکار حرفه‌ای نیاز دارید.

با سرویس نصب و تعمیر اجاق گاز شرکت‌های خدماتی آنلاین، در شهرهای مختلفی همچون شیراز، در مدت زمان بسیار کوتاهی می‌توانید یک تعمیرکار متخصص پیدا کنید و با خیالی آسوده تعمیر اجاق گاز خود را به او بسپارید.

در نهایت توصیه می‌کنیم قبل از درخواست تعمیرکار حتما از بخش نظرسنجی سایت، تجربه‌ی دیگر کاربران را بخوانید تا از حرفه‌ای بودن آن مجموعه و تعمیرکار مطمئن شوید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.