باید های سفارش طراحی لوگو و طراحی لوگو رایگان
طراحی لوگو رایگان

تهران- ایرنابازار- سفارش طراحی لوگو، به یکی از چالش های پر دغدغه برای کارفرماها تبدیل شده است. کسب و کارهای نو و استارت آپ ها در جست و جوی فریلنسر یا طراح گرافیک مورد علاقه و مورد اعتمادشان هستند و در این مسیر با چالش هایی مواجه می شوند.

ایرنابازار- چه مواردی اهمیت طراحی لوگو را تااین حد افزایش داده است؟ در این مقاله بر آن خواهیم بود که پاسخ سوالات زیر را مشخص کنیم.

آیا طراحی لوگو به قدری قدرتمند است که بتواند نقش مثبت یا منفی در موفقیت یک کسب و کار ایفا کند؟

اگر لوگو موفق طراحی نشود و نتواند با مشتری ارتباط برقرار کند. آیا برند ما شکست خواهد خورد؟

آیا صرفا طراحی لوگو و طراحی هویت بصری مطلوب، می تواند محصول یا خدمت بد را بفروشد؟ و فروش آن کسب و کار را افزایش دهد؟

حضور پیدا و نهان لوگو

لوگو در همه جا، حضور دارد. نشان یک کسب و کار در بسته بندی ها، وب سایت، نمایشگاه ها، تبلیغات آنلاین، تبلیغات محیطی، قفسه فروشگاه ها و هر جایی که اثری از محصول، خدمت شما وجود داشته باشد، محکوم به حضور است. لوگو نماینده شخصیت برند شماست.

حضور نشان کسب و کار، خدمتی است از طراحی لوگو که بتوانید با مخاطب ارتباط برقرار کنید و اهداف خودتان را برای مشتری باز تعریف کنید. نشان بصری، بیانگر میزان دغدغه شما به نیازهای مشتریان است.

تعریف لوگو و اهمیت طراحی لوگو

لوگو یک نشان بصری است که بدون صوت و حرکت، می تواند چشم انداز برند، وظایف، تعهدات و حیطه فعالیت آن برند را نشان دهد. یک نشان بصری طراحی شده قوی، می تواند این اطمینان را در مشتری ایجاد کند که برند شما مورد اطمینان است و کیفیت بالایی دارد و قبل از هر گونه خرید، نسبت به برند شما امیدوارتر شده و اعتماد اولیه ایجاد شود.

ایجاد این احساسات قبل از خرید اول، می تواند شکیات مشتری را کاهش دهد و انگیزه ای ایجاد کند که زودتر خرید را نهایی کند.

پس طراحی لوگو، به تنهایی توانست تصور مشتری را نسبت به محصولات و خدمات بهبود بخشد. توانست برند و کسب و کار را مطمئن، ایمن، قوی و با کیفیت نشان دهد. مگر هدف هر صاحب کسب و کاری چیزی جز این است؟

البته شاید بپرسید که فقط لوگو، به تنهایی این قدرت را ندارد. بله، ما وقتی از طراحی لوگو موفق صحبت میکنیم، مطمئنا طراحی هویت بصری مطلوب نیز مدنظر ماست. یعنی همه عوامل با هم دست به دست داده و اهداف برند را تامین می‌کنند. پس ما میدانیم که نشان بصری فقط بخشی از وظیفه ای را به دوش می کشد که هویت بصری مطلوب برند باید تامین کند و این دو قطعا به همدیگر وابسته اند.

باید های سفارش طراحی لوگو و طراحی لوگو رایگان

طراحی لوگو از فریلنسر

آیا صرفا طراحی نشان بصری می تواند یک محصول یا خدمت بد و بی کیفیت را بفروشد؟ جواب بله است. اگر دیدگاه شما برای این سوال منفی هست لطفا در بخش نظرات همین مقاله، نظر خودتون رو با ما سهیم شوید. ولی پاسخ ما به شرح زیر است.

بله، می تواند. البته با فرض اینکه پشت سر طراحی لوگو، یک هویت بصری موفق پیاده سازی شده باشد. برندها فقط ۶ ثانیه فرصت دارند که مشتری را جذب کنند. ۶ ثانیه حیاتی و مهم است. ولی مطمئنا در این ۶ ثانیه هیچ تستی از محصول قابل انجام نیست و فقط یک هویت طراحی موفق، نشان موفق و بسته بندی موفق می تواند مشتری شما را جذب به خرید کند.

حتی اگر محصول بد باشد؟

بله، اولین بار می تواند بفروشد ولی اگر از محصول یا خدمت آن برند راضی کننده نباشد، بازگشت مشتری انجام نخواهد شد. مطمئنا موفقیت یک کسب و کار در ارائه محصولات و خدمات با سطح کیفی بالا می باشد. طراحی لوگو فقط به عنوان یک شتابگر می تواند فروش را افزایش دهد و محصول را در اولین وهله بفروشد ولی بازگشت مشتری فقط در صورتی که خدمات و محصول قابل قبولی دریافت کند، انجام خواهد شد.

Why hire logo design at poldesigners.com?

کارفرما می تواند به موارد زیر در استخدام طراح گرافیست دقت نماید و در قرارداد این آیتم ها را لحاظ کند.

  • با طراح لوگو مدنظرتان صحبت کنید که چه تعداد اتود اولیه برای انتخاب در اختیار شما قرار می دهد؟
  • شما به عنوان کارفرما چند بار حق درخواست ادیت و ویرایش را دارید؟
  • آیا ویرایش شامل هزینه می شود؟ اگر بله هزینه را تعیین و در قرارداد درج نمایید.
  • تحویل نهایی پروژه چند روزه است؟ مقررات دیرکرد پروژه را بنویسید و به توافق برسید.
  • اگر از ادامه قرارداد یکی از طرفین منصرف شد، ساز و کار چیست؟
  • ساز و کار پرداخت ها را مشخص نمایید تا در آینده با فریلنسر مد نظر به مشکل بر نخورید.
  • آیا طراح، فایل اصلی و لایه باز را در اختیار شما قرار میدهد؟
  • آیا دریافت فایل لایه باز پروژه، با پرداخت مبلغی امکان پذیر است؟ اگر بله، هزینه را مشخص کنید.

الزام لوگو برای معرفی برندها

طراحی لوگو، برای هر کسب و کاری که فعالیت میکندیک الزام است. حتی اگر این کسب و کار، فعالیت خود را قبلا بدون هیچ فکری به لوگو و هویت بصری، شروع کرده است و موفق شده است.

پس امروز نوبت آن رسیده است که که با طراحی لوگو جذاب و استخدام یک فریلنسر گرافیست، توجه به مشتری را در رفتار خود نشان دهد. در واقع صاحب کسب و کار نشان می دهد که آماده پیشرفت بیشتر و معرفی خدمات و محصولاتش به مشتریان بیشتر و جامعه آماری بزرگتر و جعرافیایی بزرگتری است.

طراحی لوگو رایگان

هزینه کردن برای گرافیست و لوگو، آورده ای چندین برابر برای کسب و کار و برند شما خواهد داشت.

آیا شما در کسب و کارتان خدمات و محصولاتتان را رایگان عرضه میکنید؟

اگر حاضر باشید خدمات و محصولاتتان را رایگان عرضه کنید، آیا با همان کیفیتی ارائه میدهید که هزینه دریافت میکردید؟

مطمئنیم که نه. پس چرا انتظار دارید که یک گرافیست که سالها تحصیلات تخصصی و آکادمیک در رابطه با تخصص خودش و مطالعات فراوان و تجربیات ارزشمندی داشته است، برای شما رایگان کار کند؟

باید های سفارش طراحی لوگو و طراحی لوگو رایگان

طراحی لوگو و بایدهای طراحی رایگان لوگو

با طراحی لوگو رایگان، دیگر لوگو شما آن مفهوم و هدف را که دنبالش بودید، ارائه نخواهد داد و صرفا یه کار بیهوده ای است که انجام ندادنش، سود بیشتر و آورده بیشتری برای برند شما دارد. شاید لوگو رایگان، با طراحی بدون تفکر و بدون توجه به ارزش های مشتریان و مخاطبان شما، بدون توجه به نیازهای مشتریان شما، هزینه های جبران ناپذیری برای شما ایجاد کند و رقبا را قوی تر کند.

بنابر این اگر برند و کسب و کارتان برای شما مهم است با سفارش طراحی از یک گرافیست متخصص، موفقیت را تضمین کنید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۱ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.