۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۴۸
کد خبرنگار: 5626
کد خبر: 85592621
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نرم افزار CRM تحت وب | مزایا و معرفی کامل CRM ابری تحت وب

۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۴۸
کد خبر: 85592621
نرم افزار CRM تحت وب | مزایا و معرفی کامل CRM ابری تحت وب

تهران- ایرنابازار- نرم افزار CRM به عنوان یک ابزار فوق العاده کاربردی برای کسب و کارها استفاده می شود. اما بهترین CRM کدام نوع است و بهترین شرکت تولیدی نرم افزار CRM کدام است. در این مقاله با دلایل موجود بهترین CRM ایرانی را با پشتیبانی کاملی که دارد معرفی خواهیم کرد. کسب و کار خود را با استفاده از نرم افزار CRM ابری تحت وب متحول کنید.

***محتوای تبلیغاتی***

ایرنابازار- نرم افزار های CRM در جهت افزایش موفقیت در هر کسب و کاری نقش چشم گیری دارد. اما استفاده از نرم افزارهای CRM ابری تحت وب دارای مزایای به خصوصی هستند که احتمال موفقیت در کسب و کار را چندین برابر می کند.

طبق نظرسنجی های صورت گرفته، نرم افزارهای CRM تحت وب باعث افزایش درصد رضایت مشتریان، کارکنان سازمان ها و همچنین مدیران کسب و کارها شده است. در این مقاله قصد داریم در خصوص دلایل استفاده از نرم افزارهای CRM ابری تحت وب صحبت کنیم. همچنین یکی از بهترین نرم افزارهای تحت وب CRM ابری در ایران را به شما معرفی خواهیم. نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که تمامی امکانات لازم و ضروری برای کسب و کارها را در خود جای داده است و به راحتی قابل استفاده است.

دلایل رضایت افراد از نرم افزارهای CRM ابری تحت وب

دلایل زیادی برای استفاده از CRM ابری تحت وب وجود دارد، اما مهم ترین آن ها عبارت اند از:

-دسترسی افراد به CRM در هر شرایط

CRM های ابری تحت وب در هر شرایط و مکانی در دسترس افراد استفاده کننده قرار دارند. بدین صورت که هر شخصی که دسترسی به CRM دارد، تنها با اتصال به اینترنت می تواند در هر مکانی به پنل کاربری خود در CRM مراجعه نماید و به اطلاعات مشتریان دسترسی داشته باشد. همچنین اعضا از راه دور می توانند باهم در ارتباط باشند و وظایف خود را مشاهده نمایند و انجام دهند. مدیران کسب و کارها نیز در هر مکان و زمانی می توانند به اطلاعات مشتریان و کارکنان خود دسترسی داشته باشند و اقدامات مورد نیاز را انجام دهند.

-امنیت بالای نرم افزارهای CRM ابری تحت وب

یکی از دغدغه های سازمان ها جمع آوری اطلاعات در یک مکان امن می باشد. کسب و کارها می توانند با استفاده از CRM های ابری تحت وب از بابت سطح امنیت مراکز داده اطلاعات، خیالشان راحت باشد. همچنین خطر و ریسک از دست رفتن اطلاعات در CRM های ابری تحت وب بسیار پایین است و اطلاعات مشتریان و سازمان از بین نخواهد رفت. جهت دانلود رایگان دموی CRM می توانید به صفحه نرم افزار CRM رایگان مراجعه نمایید.

-پایین تر بودن هزینه های راه اندازی CRM تحت وب ابری

یکی دیگر از دلایل استفاده از CRM ابری تحت وب، هزینه های کمتر برای راه اندازی و استفاده از نرم افزار می باشد. چرا که برای راه اندازی CRM های تحت وب، نیازی به خرید سخت افزار و نصب و راه اندازی روی سخت افزار نیست. همچنین CRM های ابری تحت وب قابل تنظیم برای تعداد مشخصی از کاربر می باشد که این امر موجب تغییر در هزینه ها می شود. همچنین هزینه های نگهداری پایین تری دارند.

نرم افزار CRM تحت وب | مزایا و معرفی کامل CRM ابری تحت وب

بهترین نرم افزار CRM ابری تحت وب

قصد داریم یکی از بهترین نرم افزارهای CRM ابری تحت وب را به شما معرفی کنیم. در دنیا و در ایران نرم افزارهای CRM مختلفی وجود دارند که هرکدام دارای ویژگی های مختلف و امکاناتی برای رشد کسب و کارها می باشند. اما دلیل معرفی ما برای انتخاب بهترین CRM، کامل بودن امکانات، پشتیبانی کامل، رابط کاربری آسان در نرم افزار و همچنین سرعت بالای آن می باشد. نرم افزاری که قصد معرفی آن را داریم نرم افزار CRM ابری تحت وب مدیل می باشد. چرا که این نرم افزار علاوه بر قابلیت هایی که در قسمت قبل بیان شد، دارای قابلیت های منحصر به فردی می باشد که در هیچ یک از نرم افزارهای CRM دیگر وجود ندارد. همچنین کامل بودن این نرم افزار دلیل بر انتخاب بهترین نرم افزار CRM ابری تحت وب می باشد. اما امکانات این نرم افزار چیست؟

امکانات CRM ابری تحت وب مدیل

CRM مدیل یکی از نرم افزارهای تولید شده توسط گروه نرم افزاری مهندسی رکاما می باشد. گروه رکاما یکی از بزرگ ترین تولید کننده های نرم افزار در حوزه توسعه و مدیریت کسب و کارهاست. برای مشاهده قیمت های CRM گروه رکاما به صفحه خرید و قیمت CRM مراجعه نمایید. اما امکانات و دلایل استفاده از نرم افزار CRM ابری تحت وب مدیل چیست؟

نرم افزار CRM تحت وب | مزایا و معرفی کامل CRM ابری تحت وب

انعطاف پذیری در CRM ابری مدیل

هر کسب و کاری متناسب با گستردگی و نوع فعالیت خود می تواند از قسمتی و یا همه ی امکانات CRM مدیل استفاده کند. بنابراین هر کسب و کاری باتوجه به نیاز خود لازم است تنها برای بخشی از نرم افزار که لازم دارد، هزینه بپردازد و نیاز به پرداخت کل هزینه ی نرم افزار نیست.

امنیت بالای CRM تحت وب مدیل

گروه نرم افزاری رکاما که نرم افزار CRM مدیل را تولید کرده است، این اطمینان را می دهد که داده های کسب و کارها و اطلاعات مشتریان سازمان ها در بالاترین سطح امنیتی قرار دارد و امکان از دست رفتن اطلاعات وجود ندارد.

هزینه های مقرون به صرفه CRM مدیل

هزینه هایی که برای امکانات CRM مدیل پرداخت می شود، نسبت به سایر CRM های موجود کمتر می باشد. در حالی که امکانات CRM مدیل بیشتر و در عین سادگی کاربردی تر می باشد.

یکپارچگی با سایر نرم افزارها و ابزارها

نرم افزار CRM ابری مدیل قابلیت اتصال به تلفن ها، ایمیل ها و سایر ابزارها و نرم افزارهای مرتبط را دارد. بنابراین تمامی اطلاعات مورد هر کسب و کاری در CRM مدیل قابل مشاهده است و می توان آن ها را مدیریت کرد.

گزارش گیری کامل با CRM مدیل

تمامی اتفاقات در هر کسب و کاری قابلیت ثبت در CRM مدیل را دارد. چرا که گروه توسعه نرم افزاری CRM رکاما هر ابزار و قابلیتی که هر سازمانی با هرنوع فعالیتی دارد را، در نرم افزار مدیل طراحی کرده است. بنابراین به راحتی می توان تمام گزارش ها و آمارهای مورد نیاز را به صورت نموداری و گزارش مشاهده کرد.

مزایای منحصر به فرد CRM ابری تحت وب مدیل

امکان نصب CRM ابری به صورت رایگان

نرم افزار CRM مدیل را می توان به صورت رایگان و تحت عنوان نسخه دمو به صورت دو کاربره استفاده کرد. بنابراین هر کسب و کاری می تواند قبل از خرید نسخه های CRM ابری تحت وب، آن را به صورت رایگان نصب کند و کار کردن با آن را تجربه کند.

اپلیکیشن اندروید CRM

نرم افزار CRM مدیل دارای نسخه اندرویدی می باشد. بنابراین افراد برای استفاده از CRM نیازی به مراجعه به وب ندارند و می توانند از نسخه اندرویدی آن استفاده نمایند. برای سیستم عامل IOS نیز می توان از نسخه تحت وب آن استفاده کرد.

تیم پشتیبانی قوی رکاما

گروه نرم افزاری رکاما دارای یک تیم پشتیبانی قوی برای خدمات نرم افزارهای تولید شده خود هستند که به راحتی می توانید مشکلات خود را با آن ها در میان بگذارید و در کمترین زمان ممکن برای رفع آن تلاش خواهند کرد. پشتیبانی CRM مدیل با هر روشی قابل دریافت است. روش هایی مثل تلفنی، تیکت، ریموت، پیام رسان اختصاصی مدیل و حتی حضوری.

ضمانت خرید CRM مدیل

مشتریان نرم افزار CRM خیالشان از بابت کارایی نرم افزار راحت است. چرا که رکاما تمامی نرم افزارهای تولید شده ی خود را ضمانت کرده و مشتریان در صورت عدم رضایت می توانند هزینه های پرداختی برای نرم افزار را پس بگیرند.

برای دریافت مشاوره رایگان جهت نصب CRM مدیل، می توانید با کارشناسان رکاما تماس بگیرید. ۰۳۱۳۴۹۱۰

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.