۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۰۳
کد خبرنگار: 872
کد خبر: 85589163
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تجربه‌ای متفاوت با خرید اینترنتی قهوه دلکینی

۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۰۳
کد خبر: 85589163
تجربه‌ای متفاوت با خرید اینترنتی قهوه دلکینی

تهران- ایرنابازار- ترکیب قهوه با نوشیدنی‌ها و یا دسرهای دیگر کولاک می‌کند و طعم بی‌نظیری را خلق می‌کند. قهوه خوب، قهوه‌ای است که علاوه بر انرژی‌زایی، لذت نوشیدن آن را برای شما به همراه داشته باشد. اما یک قهوه خوب چه ویژگی‌های دیگری باید داشته باشد؟

***محتوای تبلیغاتی***

ایرنابازار- از دهه‌ها قبل قهوه به یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین نوشیدنی‌های جهان تبدیل شده است. در ایران نیز روز به روز تعداد قهوه دوست‌ها و تعداد افرادی که قهوه را به عنوان نوشیدنی اصلی خود میل‌ می‌کنند، بیشتر می‌شود. از آن طرف، دانه‌های قهوه هم در کمال تواضع، فروتنی و سخاوت، برای عاشقان خود سنگ تمام گذاشتند! صنعت قهوه آنقدر پیشرفته و متنوع شده است که هزاران نوشیدنی بر پایه قهوه خلق شده و همین قهوه را جذاب‌تر می‌کند.

ترکیب قهوه با نوشیدنی‌ها و یا دسرهای دیگر کولاک می‌کند و طعم بی‌نظیری را خلق می‌کند. قهوه آنقدر محبوب است که در بسیاری از محصولات غیرخوراکی مانند مواد آرایشی و بهداشتی؛ از عطر و اسانس قهوه استفاده می‌شود تا بتوانند نظر عاشقان قهوه را به خود جذب کنند! به طور کلی قهوه خوب، قهوه‌ای است که علاوه بر انرژی‌زایی، لذت نوشیدن آن را برای شما به همراه داشته باشد. اما یک قهوه خوب چه ویژگی‌های دیگری باید داشته باشد؟

محصولات دلکینی

قهوه و هر محصول دیگری که رد و نشانی از قهوه دارد را می‌توانید در دلکینی با بالاترین کیفیت تهیه کنید. هیچ فرقی ندارد که شما یک قهوه‌خور حرفه‌ای هستید، یا این که به تازگی وارد دنیای قهوه شدید و برای کشف و ماجراجویی طعمی کوله‌بار بستید.

ممکن است شما همان آدم خوشبختی باشید که به راحتی می‌توانید نوشیدنی و دسرهای محبوب خود را میل کید و لازم نیست به طور مرتب برنامه کالری شمار خود را چک کنید. شاید هم شما همان کسی باشید منع پزشکی دارید و برای تغذیه خود یک سری محدودیت‌ها دارید، پروسه رژیم خود را طی می‌کنید و باید تمام کالری‌هایی که دریافت می‌کنید را بشمارید. دلکینی تمام این شرایط را در نظر گرفته است و برای همه سلیقه‌ها و ذائقه‌ها، چه آنهایی که محدودیت دارند و چه آنهایی که محدودیت ندارد، محصولات متعددی را ارائه می‌دهد و شما می‌توانید این محصولات را در سایت delkini.com مشاهده کنید.

خرید دانه قهوه

معمولا افراد قهوه‌خور حرفه‌ای که در تهیه قهوه هم مدعی هستند، همیشه دانه قهوه را تهیه می‌کنند و درست دقیقا قبل از عصاره‌گیری، دانه‌های قهوه را آسیاب می‌کنند. آسیاب قهوه درست قبل از عصاره‌گیری، شما را به یک فنجان قهوه ایده‌آل نزدیک‌تر می‌کند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید و می‌خواهید مانند یک باریستا حرفه‌ای عمل کنید، بهتر است دانه قهوه تهیه کنید تا عطر و طعم غنی‌تری را تجربه کنید. به یاد داشته باشید که دانه قهوه، ماندگاری بالاتری نسبت به پودر قهوه دارد.

خرید قهوه آسیاب شده

شرایط و انتظار افراد از نوشیدن قهوه متفاوت است و همه نمی‌خواهند یا نمی‌توانند همیشه یک فنجان قهوه ایده‌آل و کامل داشته باشند. مثلا دانشجویی که می‌خواهد ساعت ۲ شب، فقط یک فنجان قهوه بخورد تا بیشتر بیدار بماند و درسش را بخواند؛ وقت و حس و حالی برای آسیاب کردن دانه‌ها و عشق‌بازی با فنجان قهوه ندارد! او فقط می‌خواهد خیلی سریع و راحت، بدون آن که صدای دستگاه آسیاب را دربیاورد، یک فنجان قهوه بنوشد. قهوه آسیاب شده و آماده، بهترین انتخاب برای افرادی است که می‌خواهند سریع و راحت فنجان قهوه خود را در دست بگیرند.

انواع قهوه دلکینی

خیلی از افراد هنگام خرید قهوه سردرگم می‌شوند و نمی‌دانند که چه قهوه‌ای تهیه کنند، ما به سادگی این موضوع را توضیح می‌دهیم. قهوه عربیکا و روبوستا دو نوع اصلی دانه قهوه هستند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و هر کدام می‌توانند به تنهایی استفاده شوند یا با درصدهای مختلف با هم ترکیب شوند.

تجربه‌ای متفاوت با خرید اینترنتی قهوه دلکینی

ویژگی‌های قهوه عربیکا و روبوستا

بهتر است در ابتدا با محبوب ترین قهوه جهان آشنا شویم؛ عربیکا.

۱. طعم: عربیکا معمولاً طعمی ملایم، تلخی کم و اسیدیته بالا دارد.
۲. کافئین: مقدار کافئین در عربیکا کمتر از روبوستا است.
۳. شکل دانه: دانه‌های عربیکا بیضی شکل و دارای خط وسط منحنی هستند.
۴. عطر: عطر عربیکا سبک و ملایم است.
۵. قیمت: معمولاً قیمت بالاتری نسبت به روبوستا دارد، به دلیل کیفیت بالاتر و شرایط کشت سخت‌تر.

قهوه روبوستا هم دومین قهوه محبوب در دنیا است که طرفداران خاص خود را دارد:
۱. طعم: روبوستا طعمی تلخ‌تر و قوی‌تر دارد.
۲. کافئین: این نوع قهوه تقریباً دو برابر عربیکا کافئین دارد.
۳. شکل دانه: دانه‌های روبوستا گرد و با خط وسط صاف هستند.
۴. عطر: عطر آن تند و قوی‌تر از عربیکا است.
۵. قیمت: قیمت کمتری دارد، زیرا شرایط کشت آن آسان‌تر است.

ترکیب‌های قهوه عربیکا و روبوستا

ترکیب این دو نوع قهوه به صورت درصدهای مختلف امکان‌پذیر است. تولیدکنندگان معمولاً از این ترکیب‌ها برای ایجاد طعم‌های متنوع و متمایز استفاده می‌کنند تا بتوانند برای تمامی سلایق و ذائقه‌ها قهوه دلچسب و دوست داشتنی را تهیه کنند.
شما می‌توانید قهوه‌های ترکیبی، عربیکا و روبوستا دلکینی را به صورت دانه و پودر تهیه کنید و از نوشیدن آنها لذت ببرید:

۱۰۰ درصد عربیکا
۱۰۰ درصد روبوستا
۵۰درصد عربیکا ۵۰درصد روبوستا
۷۰ درصد روبوستا ۳۰ درصد عربیکا
۷۰ درصد عربیکا ۳۰ درصد روبوستا

تجربه‌ای متفاوت با خرید اینترنتی قهوه دلکینی

خرید پودر نوشیدنی گرم

بعضی از افراد با طعم قهوه خیلی میانه خوبی ندارند و ترجیح می‌دهند که نوشیدنی‌های مزه‌دارتری را انتخاب کنند. محصولات زیادی وجود دارد که بیس و پایه آنها قهوه است؛ در واقع هم از کافئین بهره می‌برند و هم طعمی شیرین و یا میوه‌ای دارند؛ در یک کلام می‌توان گفت که نوشیدنی‌های طعم‌داری هستند و دیگر از رگه‌های تلخی قهوه خبری نیست. این محصولات پودری شامل موارد زیر می‌شوند که شما با توجه به سلیقه و ذائقه خودتان می‌توانید آنها را مصرف کنید. پودر نوشیدنی‌های گرم دلکینی شامل موارد زیر می‌شود:

قهوه فوری اسپرسو: اسپرسو سریع و بی نیاز از تجهیزات!
قهوه فوری ۲*۱: یک قهوه سریع اما بدون شکر!
قهوه فوری ۳*۱: یک قهوه سریع و شیرین!
هات چاکلت: نوشیدنی گرم، غلیظ، شکلاتی!
کاپوچینو: یک نوشیدنی با اصالت ایتالیایی!
هات پسته زعفران: نوشیدنی گرم و پر مغز!
چای ماسالا: مسافری از هند! یک نوشیدنی محبوب که ترکیبی از شیر، چای و ادویه‌های مختلف است.

خرید قهوه دلکینی

قهوه و دیگر نوشیدنی‌های وابسته به قهوه این روزها جزوی از زندگی روزمره شدند؛ در خانه، محل کار و هنگام پذیرایی از مهمانان و هر جای دیگری می‌توانید از آنها استفاده کنید و به سرحال‌ترین ورژن خودتان نزدیک شوید. قهوه و سایر محصولات دلکینی قطعا برای همه سلیقه‌ها و ذائقه‌ها انتخابی مناسب و شایسته است. کافی است که به سایت دلکینی مراجعه کنید و به راحتی قهوه و نوشیدنی مورد علاقه خود را تهیه کنید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.