۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۱۰
کد خبرنگار: 5625
کد خبر: 85573369
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معرفی سیناپ و محصولات برتر آن

۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۱۰
کد خبر: 85573369
معرفی سیناپ و محصولات برتر آن

تهران- ایرنابازار- سیناپ بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت در زمینه تولید و عرضه انواع محصولات در حوزه سیستم شناساسی خودکار و گردآوری دیتاست! این مجموعه با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا و مهم‌تر از همه تمرکز بر ارائه بهترین راهکارهای نرم‌افزاری، در تلاش است تا سیستم‌های الکترونیکی در بخش انبارها، لجستیک، خطوط تولید و... بهینه‌سازی کند.

***محتوای تبلیغاتی***

ایرنابازار- در حال حاضر سیناپ با بیش از ۵۰۰ پروژه موفق و رزومه درخشان، ارائه دهنده پیشرفته‌ترین تجهیزات در زمینه مدیریت موجودی و انبار محصولات در سرتاسر کشور است. در ادامه دسته بندی انواع بهترین محصولات و برندهای معتبر تحت پوشش این شرکت را معرفی خواهیم کرد.

ماموریت شرکت سیناپ

سیناپ مجموعه‌ای پیشرو و معتبر در زمینه‌های مرتبط با حوزه سیستم شناسایی خودکار و گردآوری مکانیزه شده است! در حالت کلی محصولات این مجموعه در ۲ گروه تجهیزات و اقلام مصرفی دسته بندی می‌شود. سیناپ جزو آن دسته از شرکت‌هایی است که فعالیت خود را طرح یک مسئله ساده در زمینه ثبت اتوماتیک اطلاعات آغاز کرد و با گذر زمان و شناسایی فرصت‌های طلایی و همچنین به کارگیری ایده‌های هوشمندانه بالاخره توانست مسیر متفاوتی را در این حوزه رقم بزند.

تنها نقطه برتری و تمایز سیناپ با رقبای خود، داشتن تفکر خلاقانه و در عین حال هوشمندانه است! تمامی خدمات این مجموعه همگام با تکنولوژی‌های روز دنیا بوده و در زمینه aidc هم بیشترین نیازسنجی در مورد مخاطبین بازار هدف را دارد!

دسته بندی محصولات برتر شرکت سیناپ

محصولاتی که توسط این مجموعه در بازار ایران عرضه می‌شود از نظر تنوع بسیار گسترده هستند! محصولاتی که علاوه بر داشتن کیفیت ساخت بالا، از تکنولوژی‌های روز دنیا پشتیبانی کرده و در عین حال قیمت مناسبی هم نسبت به قیمت کل بازار دارند!

محصولات برتر سیناپ عبارت است از:

برترین برندها و مدل‌های هند هلد در سیناپ

یکی از مهم‌ترین تجهیزاتی که هر نوع کسب و کار ارائه دهنده محصول باید داشته باشد، هند هلد است. دستگاه‌های هند هلد یا همان PDA با هدف مدیریت و بهینه‌سازی پروسه استعلام و پیگیری محصولات در داخل انبارها مورد استفاده قرار می‌گیرند. شرکت سیناپ در زمینه عرضه هندهلد جزو برترین مجموعه‌ها در ایران است. برترین برندهای تحت پوشش سیناپ در زمینه هندهلد عبارت‌اند از:

  • UROVO
  • POINT MOBILE

معرفی سیناپ و محصولات برتر آن

مدل‌ها و برندهای معتبر انواع موبایل پرینتر در سیناپ

موبایل پرینترها تجهیزات پیشرفته‌ای هستند که مبتنی بر تکنولوژی چاپ تولید می‌شوند. این دسته از تجهیزات فروشگاهی برای چاپ لیبل محصولات مناسب بوده و بر خلاف پرینترهای بزرگ فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند.

از این پرینترهای کوچک شما می‌توانید در رستوران‌های پیشرفته و مدرن، فروشگاه‌های بزرگ، کارخانه‌های چاپ و... مشاهده کنید. البته این مهم است که موبایل پرینتر با چه برندی را خریداری کنید. در مجموعه سیناپ انواع موبایل پرینتر با برندهای معتبر زیر عرضه می‌شود:

  • WOOSIM
  • UROVO

فیش پرینترهای پیشرفته در سیناپ

برای پرینت فیش بهترین تجهیزات کدام‌ها هستند؟ فیش پرینترهایی که توسط سیناپ به بازار عرضه می‌شوند، در مقایسه با سایر فیش پرینترهای متداول در بازار، امکانات کاربردی‌تری دارند. برای مثال کیفیت چاپ بسیاری از فیش پرینترهای برند SEWOO در مقایسه با سایر برندها بیشتر است. طی چند سال اخیر برند SEWOO توانسته بهترین و باکیفیت فیش پرینترها را به بازار عرضه کند.

شرکت سیناپ نیز در داخل ایران نمایندگی رسمی این برند بوده و به همین دلیل تمامی مدل‌های فیش پرینتر را با بهترین قیمت عرضه می‌کند.

لیبل پرینترهای سیناپ با بالاترین تنوع مدل و برند!

در بازار ایران بیش از ده‌ها برند تولید کننده تجهیزات لیبل زن وجود دارد. اما در بین این برندهای اصلی و فرعی تنها تعداد بسیار کمی معتبر بوده و محصولاتی با آخرین استانداردهای روز دنیا را عرضه می‌کنند. سیناپ به عنوان یک نماینده برتر و رسمی از این برندها در داخل ایران لیبل پرینترهایی با بهترین قیمت و در عین حال امکانات کاربردی و پیشرفته را عرضه می‌کند.

لیبل پرینترهای رومیزی برند GODEX در حال حاضر به عنوان بهترین لیبل زن برای استفاده در محیط‌هایی همچون فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها به فروش می‌رسند. البته چاپگرهای لیبل نسل جدیدی که توسط برندهای زیر تولید می‌شوند کاربرد بیشتری در حوزه توزیع محصولات دارند:

  • ZEBRA
  • GODEX

معرفی سیناپ و محصولات برتر آن

صندوق‌های فروشگاهی رستورانی در سیناپ

اگر به دنبال راهکاری ساده و در عین حال دقیق برای ثبت کلیه اطلاعات مربوط به خرید و فروش روزانه، گزارش گیری از خریدهای مشتریان، محاسبه میزان سود، تعداد کالاهای فروخته شده یا موجودی محصولات هستید، صندوق‌های فروشگاهی بهترین گزینه برای شما هستند. این تجهیزات پیشرفته شباهد زیادی از نظر مکانیزم پردازشی به کامپیوترها داشته و قابلیت اتصال به انواع DEVICE ها اعم از لپ تاپ، گوشی موبایل و کامپیوتر و مانیتور را دارند.

مجموعه سیناپ دسته بندی محصولات مربوط به صندوق‌های فروشگاهی را با بیشترین تنوع ممکن عرضه می‌کند. هر سه دسته بندی ECR، POS و POS TOUCH در این فروشگاه سیناپ با برندهای زیر موجود هستند:

  • HANASIS

در واقع این مجموعه به صورت کاملا اختصاصی انواع صندوق‌های فروشگاهی پیشرفته برند هاناسیس را در ایران عرضه می‌کند.

بارکد اسکنرهای پیشرفته و باکیفیت در سیناپ

به لطف حضور تجهیزات پیشرفته‌ای به نام بارکد اسکنرها، مشتریان می‌توانند با اتلاف وقت بسیار کمتری محصولات خود را از فروشگاه‌های بزرگ خریداری کنند. هدف از به کار گیری بارکد در محصولات و شناسایی آن‌ها توسط دستگاه‌های بارکد اسکنر در اصل صرفه جویی در زمان محاسبه هزینه کالاها و به‌روز کردن موجودی آن‌ها است.

بهترین برندهایی که در حال حاضر بارکد اسکنر را تولید می‌کنند و مجموعه سیناپ نیز نمایندگی انحصاری آن‌ها در ایران است عبارت‌اند از:

  • MINDEO
  • UROVO
  • POINT MOBILE
  • HONEY WELL
  • VOYAGER

تجهیزات RFID

این دسته از تجهیزات مدرن ممکن است کمتر به گوشتان خورده باشد. اما در واقعیت بیشترین میزان کاربرد را در حوزه‌های مختلف همچون ردیابی موجودی کالاها و مدیریت زنجیره تامین دارند! RFID همان سامانه شناسیایی بی‌سیم است که با استفاده از سیگنال‌های الکترونیکی دیتاها و اطلاعات را شناسایی می‌کند. گان‌های RFID که در بازار ایران بیشترین فروش را دارند توسط برند POINT MOBILE تولید می‌شوند.

جمع بندی

مجموعه سیناپ بزرگ‌ترین عرضه کننده انواع تجهیزات در زمینه AIDC در ایران است. در این شرکت محصولات باکیفیت و متنوع انواع محصولات برندهای مطرح دنیا همچون POINT MOBILE، HANASIS، GODEX، ZEBRA و... با بهترین قیمت به فروش می‌رسد.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.