۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۴۴
کد خبرنگار: 5521
کد خبر: 85572047
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرانجام اجاره ماشین در دبی و استانبول از ایران فراهم شد

اجاره خودرو در دبی و استانبول یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی است که در زمان سفر با آن روبه‌رو خواهید شد. کسانی که به شهر استانبول یا دبی سفر می‌کنند برای تردد در سطح شهر و جابه‌جایی معمولا از وسایل نقلیه عمومی، تاکسی یا خودرو شخصی استفاده می‌کنند. هزینه تاکسی در دبی و استانبول کمی گران است و اجاره خودرو می‌تواند یک گزینه مقرون به صرفه باشد. در حال حاضر شرکت‌های بسیاری در زمینه رنت خودرو در شهر استانبول و دبی مشغول به فعالیت هستند و مسافران می‌توانند بعد از رسیدن به فرودگاه مقصد به دنبال رنت خودرو باشند.

ایرنابازار- اجاره خودرو در دبی و استانبول یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی است که در زمان سفر با آن روبه‌رو خواهید شد. کسانی که به شهر استانبول یا دبی سفر می‌کنند برای تردد در سطح شهر و جابه‌جایی معمولا از وسایل نقلیه عمومی، تاکسی یا خودرو شخصی استفاده می‌کنند. هزینه تاکسی در دبی و استانبول کمی گران است و اجاره خودرو می‌تواند یک گزینه مقرون به صرفه باشد. در حال حاضر شرکت‌های بسیاری در زمینه رنت خودرو در شهر استانبول و دبی مشغول به فعالیت هستند و مسافران می‌توانند بعد از رسیدن به فرودگاه مقصد به دنبال رنت خودرو باشند.
سوییچ رنت یکی از شرکت‌های اجاره دهنده خودرو در ایران است که امکان رزرو و اجاره خودرو از داخل ایران(قبل از سفر) را برایتان مهیا کرده است. بدین ترتیب می‌توانید قبل از سفر خودروی مورد نظرتان را اجاره کنید و در هر زمان و مکانی که بخواهید آن را تحویل بگیرید، با اجاره خودرو از ایران یک سفر آرام و بی‌دغدغه خواهید داشت. برای آشنایی بیشتر با نحوه اجاره خودرو در دبی و استانبول در ادامه این مطلب از سوییچ رنت با ما همراه باشید.

نحوه اجاره خودرو در دبی

سوییچ رنت شرایطی را مهیا کرده تا متقاضیان بتوانند رزرو خودرو را به صورت آنلاین انجام دهند. برای رزرو یا اجاره ماشین در دبی و امارات به صورت آنلاین باید به وب‌سایت مجموعه مراجعه کنید و بعد از تکمیل فرم‌ها و اطلاعات اولیه مدارک لازم را روی سایت بارگذاری کنید. کارشناسان سوییچ رنت مدارک و شرایط متقاضیان را بررسی می‌کنند و در صورت داشتن شرایط می‌توانید از خدمات اجاره خودرو استفاده کنید. اگر به تجهیزات جانبی مانند صندلی بچه و غیره نیاز دارید باید در زمان رزرو آن را در قرارداد لحاظ کنید.

قیمت اجاره خودرو در دبی
بیشتر خودروهایی که در دبی اجاره داده می‌شوند در دسته خودروهای لوکس و لاکچری قرار دارند. قیمت خودروهای اجاره‌ای در دبی نرخ ثابت و مشخصی ندارد و با توجه به پارامترهای مختلف تغییر می‌کند، قیمت اجاره خودرو در دبی طبق جدول زیر است:

دسته‌بندی خودرو

میانگین قیمت روزانه (درهم)

خودروهای اقتصادی

۵۰۰

خودروهای نیمه اقتصادی

۸۰۰

خودروهای شاسی بلند

۱۵۰۰

خودروهای لوکس

۱۲۰۰

خودروهای فوق لوکس

۲۰۰۰

از هزینه‌هایی جانبی که در زمان اجاره خودرو در دبی باید بپردازید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هزینه کارواش خودرو ۲۵ درهم است که از تمام مشتریان دریافت می‌شود.

زمان عودت خودرو باک بنزین خودرو باید به اندازه زمان تحویل بنزین داشته باشد در غیر اینصورت باید مابه‌تفاوت آن را بپردازید.

برخی از خیابان‌های دبی دارای عوارضی هستند، به عنوان مثال شیخ زائد از معروف‌ترین خیابان‌هایی است که شاید روزانه چندبار از آنجا عبور کنید. در زمان عودت خودرو هزینه عوارضی خیابان‌ها که حدود ۵ درهم از مشتری کسر می‌شود.

هر یک از مشتریان باید ۵ درصد از فاکتور خود را به عنوان مالیات بپردازند.

در صورت هرگونه خسارت و آسیب به خودرو، هزینه آن محاسبه خواهد شد.

سرانجام اجاره ماشین در دبی و استانبول از ایران فراهم شد

نحوه اجاره خودرو در استانبول

خودروهای سوییچ رنت در استانبول با راننده و بدون راننده در اختیار افراد قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهید رانندگی در خیابان‌های زیبا و دیدنی ترکیه را تجربه کنید بهتر است از خدمات اجاره خودرو بدون راننده در استانبول استفاده کنید. برای اجاره خودرو بدون راننده از طریق وب‌سایت مجموعه باید خودرو مورد نظر را انتخاب کنید سپس با طی کردن مراحل رزرو آنلاین و ارسال مدارک مورد نیاز می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید. بعد از تایید مدارک و اطلاعات متقاضی باید مبلغ ضمانت خودرو را به همراه هزینه بیمه و هزینه اجاره آن به طور کامل پرداخت کنید. در نهایت با امضای قرارداد خودرو در اختیار شما قرار می‌گیرد.
برای اجاره خودرو با راننده دیگر نیازی به ارائه مدارک ندارید و به راحتی می‌توانید از سفر خود لذت ببرید. رانندگان سوییچ رنت در استانبول کارآزموده و حرفه‌ای هستند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن و از بهترین مسیر شما را به مقصد می‌رسانند.

قیمت اجاره خودرو در استانبول
قیمت اجاره ماشین در استانبول تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد و همین عوامل موجب کاهش و افزایش قیمت در روزهای مختلف سال می‌شود. برند خودرو، روز اجاره خودرو با توجه به ایام تعطیل و پایان هفته، خدمات و امکانات اجاره خودرو، فصل اجاره و غیره از مواردی هستند که قیمت اجاره خودرو در استانبول را تغییر می‌دهد. در جدول زیر قیمت اجاره خودرو با توجه به گروه‌های مختلف مشخص شده است:

دسته‌بندی خودرو

میانگین قیمت روزانه (لیر)

خودروهای اقتصادی

۱۰۰۰ - ۱۶۰۰

خودروهای نیمه اقتصادی

۱۶۰۰ - ۲۰۰۰

خودروهای شاسی بلند

۲۵۰۰ - ۸۸۰۰

خودروهای متوسط

۲۰۰۰ - ۲۵۰۰

خودروهای لوکس و لاکچری

۲۵۰۰ - ۸۸۰۰

سخن پایانی

سوییچ رنت یکی از شرکت‌های اجاره دهنده خودرو در ایران است که علاوه بر شهرهای داخل کشور در حوزه بین‌المللی هم در حال ارائه خدمات است. این مجموعه در راستای اهداف و کسب رضایت مشتریان سعی کرده خودروهای متنوع، با کیفیت و اقتصادی را در اختیار مشتریان قرار دهد. سوییچ رنت شرایطی را مهیا کرده تا متقاضیان بتوانند خودروی مورد نظر را از متصدی فارسی زبان در دبی یا استانبول تحویل بگیرند، بدین ترتیب می‌توانید در هر زمان و در هر مکانی که بخواهید خودروی اجاره‌ای را تحویل بگیرید.
سوییچ رنت علاوه بر دبی و استانبول در سایر کشورهای جهان از جمله فرانسه، آلمان، هلند، اتریش، سوئیس، عمان، ایتالیا، اسپانیا و پرتغال هم در حال ارائه خدمات به مشتریان است.

شماره تماس برای اجاره خودرو از ایران: ۰۲۱۹۱۰۱۵۴۰۰

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.