واگذاری فرانچایز وکیوم CNC گروه صنعتی فیبو با درآمد دلاری آغاز شد

تهران- ایرنابازار- گروه صنعتی فیبو که در زمینه تولید و فرآوری ورق های فیبورد با خواصی چون نسوز بودن، عایق صوت، آنتی باکتریال، ضد آب و با قابلیت بازیافت فعالیت می کند، واگذاری سومین فاز فرانچایز خود در زمینه اعطای نمایندگی وکیوم CNC را آغاز کرد.

ایرنابازار از دپارتمان ارتباطات گروه صنعتی فیبو، ورق های فیبورد با ابعاد ۱.۲۲ در ۲.۴۴ علاوه بر قابلیت پرینت پذیری و چاپ طرح های مختلف که اکنون در گروه فرانچایز نمایندگی های پرینتر این مجموعه در شهرهای مختلف کشور در دست اجرا است، امکان تبدیل به FSP (ساندویچ پانل فیبو) و همچنین وکیوم CNC برای کاربرد در صنعت دکوراسیون داخلی را دارند و هموطنانی که در طرح های این شرکت مشارکت دارند با دریافت درآمد دلاری، به سوی یک سرمایه گذاری بسیار پربازده و اقتصادی روی آورده اند.

دپارتمان ارتباطات گروه صنعتی فیبو اعلام نموده که نمایندگان گروه پرینتر فیبو ماهانه تا سقف ۶ هزار دلار درآمد دلاری دارند و تقاضاهای زیادی برای دریافت نمایندگی های بیشتر به شرکت رسیده است که این موارد برای فازهای توسعه ای در دست بررسی قرار دارد. در خصوص تازه ترین لاین فرانچایز گروه صنعتی فیبو در خصوص نمایندگی وکیوم CNC، این شرکت برای روشنگری اذهان عمومی، سرمایه گذاران و افرادی که دنبال کارآفرینی و ایده های درآمدزا به خصوص درآمد دلاری هستند، در ۲ بخش (تحلیل کسب و کار و توجیه اقتصادی و همچنین مزیت و کاربرد ورق های CNC) در صنعت ساختمان سازی و دکوراسیون داخلی توضیحاتی را ارائه نموده تا مخاطبان با اطلاعات کاملی در این خصوص دست به انتخاب بزنند.

تحلیل کسب و کار نمایندگی وکیوم CNC گروه صنعتی فیبو

در مدل فرانچایز وکیوم CNC، شرکت فیبو اعلام کرده که تامین مواد اولیه و همچنین فروش محصول را تضمین می کند و نماینده فقط در ازای عملیات CNC کردن ورق ها دستمزد دلاری می گیرد. اما براساس قراردادی که میان شرکت و نماینده منعقد می شود، نماینده می باید دستگاه را خریداری کند و پس از انعقاد قرارداد، در مدت ۶۰ روز کاری دستگاه به او تحویل می شود و تیم فنی گروه صنعتی فیبو نیز کار نصب و راه اندازی دستگاه را انجام می دهد؛ پس از آن با ارائه نخستین محموله از ورق ها، شخص نماینده می تواند کار خود را شروع کند و به درآمد دلاری برسد.

واگذاری فرانچایز وکیوم CNC گروه صنعتی فیبو با درآمد دلاری آغاز شد

درآمد ناخالص هر نماینده وکیوم CNC ماهانه هفت هزار و ۵۰۰ دلار

در مورد درآمد ناخالص ماهانه نمایندگان وکیوم CNC گروه صنعتی فیبو، سرجمع درآمد هر نماینده در این بخش می تواند تا هفت هزار و ۵۰۰ دلار باشد که جزئیات آن به شرح زیر است.

تعداد ورق هایی که هر ماه از طرف شرکت فیبو به نماینده برای انجام عملیات وکیوم CNC ارائه می شود، ۵۰۰ عدد است (البته این تعداد برای شرایط کنونی است و قطعا با توسعه مارکتینگ و افزایش تقاضا برای ورق های CNC) در آینده این تعداد افزایش می یابد به گونه ای که نماینده باید شیفت های کاری خود را افزایش دهد.

در گارگاه های وکیوم، هر نماینده در یک شیفت کاری می تواند ۲۰ ورق را CNC کند که با احتساب دستمزد ۱۵ دلار برای هر ورق سه متر مربعی، روزانه کارمزدی معادل ۳۰۰ دلار درآمد خواهد داشت و اگر این رقم را در ۲۵ روز کاری در ماه ضرب کنیم، در مجموع هفت هزار و ۵۰۰ دلار دستمزد ماهانه خواهد داشت.

برای دریافت نمایندگی وکیوم CNC گروه صنعتی فیبو لازم است هر متقاضی فضای سوله ای به مساحت حداقل ۴۰۰ مترمربع داشته باشد، میزان برق مورد نیاز برای این کارگاه نیز از نوع سه فاز (۵۰ آمپر به بالا تا ۷۵ آمپر) است و شمار نفراتی که بعنوان اپراتور باید در این کارگاه مشغول به فعالیت شوند نیز ۲ نفر است.

شرکت فیبو برای نمایندگان خود مزیتی ایجاد کرده است که در آن ۵۰ درصد از هزینه های حمل و نقل ورق ها را تقبل می کند.

تحویل دستگاه پس از انعقاد قرارداد همانگونه که قبلا هم گفته شد، در مدت ۶۰ روز کاری انجام می شود و مدت زمان قراردادی که میان فیبو با نماینده منعقد می شود نیز ۲ سال است که پس از آن هم قابل تمدید است.

البته این نکته قابل ذکر است که فیبو برای واگذاری فرانچایز وکیوم CNC شرایطی دارد که متقاضیان می توانند در تماس با مشاوران و کارشناسان فروش این شرکت از آن آگاه شوند و این بدان معناست که انطباق با معیارهای فیبو یکی از شروط واگذاری نمایندگی است.

براساس اعلام مدیریت گروه صنعتی فیبو، از روز شنبه ۲۰ مرداد به مدت ۱۰ روز جشنواره فروش فرانچایز وکیوم CNC با تخفیف های چشمگیر آغاز شده است که شرایط مطلوبی برای دریافت نمایندگی با هزینه ای به مراتب کمتر از ایام خارج از جشنواره محسوب می شود.

مزایا و کاربرد ورق های وکیوم CNC فیبو

حالا که با جزئیات فرانچایز وکیوم CNC، توجیه اقتصادی و میزان درآمد خالص آنها آشنا شدید، شاید این سئوال برای شما مخاطبان گرامی پیش آید که موارد مصرف و کاربردهای این ورق ها کجاست و چه مزایای منحصر به فردی دارد؟

اگر در گوگل عباراتی چون «فیبورد» یا «گروه صنعتی فیبو»، «ساخت و ساز خشک» و... را جست و جو کنید به مطالبی در خبرگزاری ها و سایت های خبری پربازدید و رسانه های تخصصی صنعت ساختمان برخورد می کنید که قبلا در مورد مزایا و کاربرد ورق های فیبورد نوشته شده است.

از آنجا که پایه و بیس فرانچایزهای گروه صنعتی فیبو چه در زمینه پرینتر، چه در زمینه ساندویچ پانل (Fibo Structural Insulated Panel) و چه در حوزه وکیوم CNC را ورق های فیبورد با ابعاد ۱.۲۲ در ۲.۴۴ تشکیل می دهد، بنابراین به طور طبیعی همه خواص و مزایای این ورق ها در مشتقات دیگر این محصول که حاصل زحمات نمایندگان ما در گروه های فرانچایزی مختلف است نیز وجود دارد.

ورق های فیبورد دارای خواصی چون نسوز بودن، عایق صوت، ضد آب، ضد قارچ و کپک و در یک کلام آنتی باکتریال هستند و با توجه به اینکه دارای قابلیت بازیافت و عدم آلایندگی زیست محیطی نیز می باشند بنابراین در رده متریال ساختمانی دوستدار محیط زیست و صنعت سبز جای می گیرند.

ورق های فیبورد به هر شکلی چه پرینت شده، چه CNC شده و چه به صورت FSP همه خواص و قابلیت های مورد اشاره را دارند و این محصول می تواند برای کاربرد در صنعت ساختمان و احداث سازه های لاکچری، هتل ها، آپارتمان های لوکس و مجتمع های مسکونی مورد استفاده واقع شود.

ورق های CNC شده فیبورد با فناوری های نوین و بهره گیری از کامپیوتر در کارگاههای گروه صنعتی فیبو فرآوری و با پوشش متنوع به روش وکیوم، روکش می شوند.

متناسب با نیاز و تقاضای مشتریان، ورق های CNC شده فیبورد می توانند برای مصارف داخلی ساختمان از قبیل نما، دیوار، لابی و سقف یا برای ساخت انواع درب های آپارتمانی، کابینت و سایر فرآورده های حوزه دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گیرند.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشارکت در این طرح تولیدی پرسود و اقتصادی با همکاران ما در واحد فروش گروه صنعتی فیبو از طریق شماره تلفن‌های ۹ - ۸۸۶۴۵۲۹۵-۰۲۱ تماس بگیرند و درخواست خود را مطرح کنند تا از طرف کارشناسان فروش گروه صنعتی فیبو مشاوره های لازم را دریافت و مقدمات برگزاری جلسات و عقد قرارداد فراهم شود.

همچنین می توانید گروه صنعتی فیبو را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و لینکدین به نشانی fiboiran@ دنبال کنید.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.