آشنایی کامل با الکتروموتور ایرانی موتوژن

تهران- ایرنابازار- الکتروموتور دستگاهی است که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می‌کند. از موتورهای کوچک در لوازم خانگی گرفته تا موتورهای بزرگ صنعتی که ماشین‌آلات سنگین را به حرکت در می‌آورند، این دستگاه در ساختار طیف وسیعی از مکانیزم‌ها به کار گرفته می‌شود.

***محتوای تبلیغاتی***

ایرنابازار- انتخاب یک الکتروموتور با کیفیت تاثیر بسزایی در عملکرد و بهره‌وری سیستم‌های موردنیاز شما خواهد داشت. خوشبختانه در این مورد برند ساخت ایران موتوژن تبریز را برای معرفی داریم که به دلیل کیفیت و دوام بالای محصولاتش به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها شناخته می‌شود.

الکتروموتور موتوژن تبریز

شرکت موتوژن، که در سال ۱۳۵۲ با نام "گلد الکتریک ایران" به منظور تولید الکتروموتورهای کولری و تحت لیسانس شرکت وستینگهاوس آمریکا تأسیس شد، ابتدا با سرمایه‌گذاری مشترک بانک صنعت و معدن و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در منطقه صنعتی غرب تبریز راه‌اندازی شد. در سال ۱۳۵۴، با خرید سهام این شرکت توسط سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، نام آن به موتوژن تغییر یافت. پس از پذیره‌نویسی عمومی و تبدیل به شرکت سهامی عام در سال ۱۳۶۹، این شرکت اکنون در زمینی به مساحت ۴۷۰ هزار متر مربع مستقر است و بیش از ۶۴ هزار متر مربع از این فضا را به فعالیت‌های صنعتی و تولیدی اختصاص داده است.

موتوژن با بهره‌گیری از دانش و تخصص نیروهای بومی و فناوری‌های روز دنیا، سالانه بیش از سه میلیون دستگاه الکتروموتور تکفاز و سه‌فاز در فریم‌های چدنی و آلومینیومی تولید می‌کند و بخش بزرگی از نیاز صنایع خانگی و صنعتی به این محصولات را تأمین می‌نماید. این شرکت بهینه‌سازی مصرف انرژی را یکی از اهداف کلیدی خود قرار داده و تولیداتش را مطابق با استانداردهای بین‌المللی انرژی مانند IEC ارائه می‌دهد. موتوژن هم‌اکنون یکی از پیشرفته‌ترین تولیدکنندگان الکتروموتور در خاورمیانه است و موفق به کسب نشان‌های ملی و بین‌المللی معتبر و گواهینامه‌های استاندارد از جمله ISO و CE شده است. الکتروموتور موتوژن تبریز تحت نظارت دقیق واحد کنترل کیفی و مطابق با استانداردهای جهانی NEMA، DIN، IEC و ASTM تولید می‌شوند و توانسته‌اند به بازارهای بین‌المللی در سه قاره آسیا، آفریقا و اروپا راه یابند.

انواع الکتروموتور موتوژن

الکتروموتورهای موتوژن سه فاز آلومینیومی در ۲ مدل یک دور و ۲ دور عرضه می‌شوند:

موتوژن تک دور آلومینیومی: نوع تک دور الکتروموتور موتوژن به صورت الکتروموتور هایی با پوسته آلومینیومی که با استاندارد های IEC۳۴ مطابقت دارند، عرضه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های بارز این نوع الکتروموتورها، طراحی سه‌فاز و روتور قفس سنجانی است. همچنین این مدل دارای فن خنک کننده بوده و می‌توان آن‌ها را به صورت دائم کار مورد استفاده قرار داد.

موتوژن دو دور با پوسته آلومینیومی: این نوع الکتروموتورهای موتوژن، دارای ویژگی‌هایی مشابه با نوع تک دور هستند و تنها تفاوت آن‌ها در تعداد دوری است که هر یک را برای کاربری خاص خود، آماده می‌کند.

الکتروموتور موتوژن سه فاز چدنی: کمپانی موتوژن الکتروموتورها را از توان ۱۸.۵ کیلووات تا ۹۰ کیلووات و به صورت سفارشی تا ۴۰۰ کیلووات مطابق با استانداردهای IEC۳۴، روتور قفس سنجابی، درجه حفاظت IP۵۴، کلاس حرارتی F، فرکانس کار ۵۰ HZ و ولتاژ نامی ۳۸۰ مناسب برای کار دائم تولید می‌کند. این نوع از موتورها از مرغوب‌ترین نوع الکتروموتورهای موتوژن هستند که با فریم در سایز های ۱۰۰ تا ۳۵۵ در بازار عرضه می‌شوند. این محصولات دارای گواهی استاندارد IEC هستند.

در کنار موارد نام برده شرکت موتوژن تبریز انواع دیگری از الکتروموتورها از جمله الکتروموتورهای تک فاز دائم خازن و دو خازنه را برای مصارف خانگی یا صنعتی عرضه می‌کند. برای بررسی مدل‌های بیش‌تر می‌توانید به سایت فروشگاه توان صنعت مراجعه کنید.

نماینده الکتروموتور موتوژن در تهران

فروشگاه توان صنعت، با بیش از دو دهه تجربه موفق در زمینه پخش محصولات صنعتی، به عنوان نماینده رسمی موتوژن، مجموعه‌ای کامل از محصولات این برند را شامل الکتروموتورهای تکفاز و سه‌فاز ارائه می‌دهد.

از جمله مزایای خرید از فروشگاه توان صنعت، می‌توان به خدمات مشاوره تخصصی، پشتیبانی پس از فروش و ارائه گارانتی معتبر برای محصولات اشاره کرد. این فروشگاه با داشتن تیمی مجرب و آشنا به محصولات موتوژن، قادر است نیازهای متنوع مشتریان را به‌خوبی پاسخ دهد و راه‌حل‌های مناسبی برای پروژه‌های صنعتی مختلف ارائه نماید. با خرید از فروشگاه توان صنعت، مشتریان می‌توانند از مزایای کیفیت بالا و خدمات حرفه‌ای بهره‌مند شوند و اطمینان داشته باشند که محصولات مورد نیاز آنها به‌طور کامل و با دقت تامین خواهد شد.

راه‌های ارتباطی با توان صنعت:

مدیریت: ۳۳۹۰۳۴۷۰ ۰۲۱

واحد فروش: ۳۶۳۶۳۶۷ ۰۲۱

آدرس: تهران – خیابان سعدی جنوبی -کوچه بانک تجارت – جنب پاساژ الکترو پمپ ایران – فروشگاه توان صنعت

آدرس ایمیل: info@tavansanat.com

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ الی ۱۷ و پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۴

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.