۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۰۳
کد خبرنگار: 5626
کد خبر: 85553412
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نحوه عملکرد دستگاه ایرلس چگونه است؟

۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۰۳
کد خبر: 85553412
نحوه عملکرد دستگاه ایرلس چگونه است؟

تهران- ایرنابازار- ایرلس یک دستگاه یا یک پمپ رنگ کاری است که از طریق آن می‌ توانید خیلی راحت دیوارها، انواع درها و سطوح مختلف را رنگ آمیزی کنید. انواع مختلفی از آن ها در بازار موجود هستند و کار با این وسیله خیلی راحت‌ تر از رنگ آمیزی معمولی است. به خاطر همین سوالات در مورد آن زیاد است.

ایرنابازار- خیلی از شما دوست دارید در مورد نحوه عملکرد دستگاه ایرلس اطلاعات داشته باشید. با ما همراه باشید تا در این باره اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار دهیم.

عملکرد دستگاه ایرلس

در گذشته برای اینکه بخواهند دیوارهای ساختمانی را رنگ آمیزی کنند و نقاشی را روی آن ها انجام دهند، به سراغ استفاده از قلم مو می‌ رفتند اما کم کم متوجه شدند که می‌ توان با پیشرفت تکنولوژی یک سری راهکارهای سریع‌ تر هم در پیش گرفت تا زمان هدر نرود و نیروی کار معطل نشود. به خاطر همین به سراغ ایرلس رفتند تا بتوانند ایرادات را به طور کامل از بین ببرند و کارایی را تا حد زیادی افزایش دهند.

نحوه کار دستگاه ایرلس از طریق پمپاژ رنگ است؛ پمپاژ رنگی که فشار آن بسیار بالا است و تا ۳۰۰۰ پاسکال هم می‌ رسد. در واقع یک شلنگ داخل دستگاه وجود دارد. این دستگاه باعث ایجاد یک سوراخ کوچک در نازل می‌ شود و اسپری مواد و رنگ را روی سطوح انجام می‌ دهد. طراحی نازل‌ ها به گونه‌ ای است که شما می‌ توانید خیلی راحت به شکل مساوی رنگ را به شکل الگوی اسپری فن مانند تقسیم بندی کنید و روی سطوح مختلف پخش کنید. در نتیجه مایعات مختلف روی سطوح اسپری می‌ شود. کار با آنها اصلاً سخت نیست. کافی است که کمی تمرین داشته باشید تا بتوانید یک رنگ آمیزی یکدست و صاف را برای کابینت، درها و انواع و اقسام وسایل چوبی انجام دهید.

نحوه راه‌ اندازی پمپ ایرلس

پمپ ایرلس به گونه‌ ای طراحی شده است که شما می‌ توانید خیلی راحت آن را به کار بیندازید. فقط باید کمی در مورد آن اطلاعات داشته باشید. حتی اگر شما بخواهید از یک پمپ دیافراگمی معمولی هم استفاده کنید، بهتر است که اطلاعاتتان را در این زمینه بالا ببرید. برای این نوع دستگاه‌ ها اول باید لوله کوچک تر که کاملا سایز آن مشخص است را داخل یک سطل زباله بگذارید. یک لوله دیگر به عنوان لوله مکش هم وجود دارد که باید داخل یک سطل رنگ صاف قرار داده شود.

سپس باید شیر پرایم یا پاشش روی حالت پرایم قرار بگیرد. بعد از آن پمپ را روشن کنید و سپس باید شیر فشار چرخش به سمت بالا داشته باشد. بعد از آن پمپ خیلی راحت شروع به کار خواهد کرد. زمانی که رنگ‌ ها از لوله پرایم به سمت بیرون جاری شدند، می‌ توانید آن را خیلی راحت داخل سطل رنگ بریزید و کار با آن را آغاز کنید. در صورتی که قصد خرید دستگاه ایرلس باکیفیت را دارید می توانید این دستگاه را از مجموعه صنعت تجهیز با قیمتی کاملا مقرون به صرفه تهیه نمایید.

کاربرد ایرلس‌ ها

سوال دیگری که خیلی از شما می‌ پرسید، این است که دستگاه ایرلس اصلاً چه کاربردی دارد و در چه شرایطی از آن استفاده می‌ کنند. همانطور که می‌ بینید، عملکرد اصلی این دستگاه‌ ها مربوط به رنگ آمیزی است. با استفاده از آن رنگ آمیزی سطوح مختلف از جمله سازه‌ های فلزی، مبلمان، اتومبیل، وسایل چوبی، دکوراسیون منزل، فضای داخلی، نمای ساختمان، هواپیما و کشتی را انجام می‌ دهند. با استفاده از آن می‌ توان خیلی از رنگ‌ های مختلف را استفاده کرد. یعنی شما برای کار محدودیت ندارید و می‌ توانید از رنگ‌ های وینیلی، روغنی، آلکیدی، لاتکس، الاستومری، لعابی، آستر و آکرولیک استفاده کنید و مطمئناً از هر لحاظ استفاده از آن ها برایتان مفید خواهد بود.

نحوه عملکرد دستگاه ایرلس چگونه است؟

چگونگی کاهش فشار در ایرلس

گاهی اوقات احساس می‌ کنید نحوه کار با دستگاه کمی برایتان سخت شده و نمی‌ توانید کنترلی روی پاشش رنگ‌ ها داشته باشید. در چنین حالتی باید فشار را کم کنید. برای کاهش فشار اول باید به سراغ کلید برق بروید و آن را خاموش کنید. سپس شیر اسپری یا پرایم را روی حالت پرایم چرخش دهید. سر تفنگ در چنین حالتی به سمت سطل زباله گرفته می‌ شود. اکنون باید اقدام به فشار دادن ماشه کنید. بعد از این کار فشار به طور کامل از بین می‌ رود و خیلی راحت‌ تر می‌ توانید رنگ آمیزی سطوح مختلف را انجام دهید.

خرید دستگاه ایرلس

اگر به دنبال خرید بهترین و با کیفیت‌ ترین دستگاه‌ های ایرلس هستید؛ مجموعه صنعت تجهیز بهترین مرکز در این زمینه می باشد. شما می‌ توانید بهترین و با کیفیت‌ ترین دستگاه‌ های ایرلس را از این مجموعه تهیه کنید. البته ایرلس تنها دستگاهی نیست که در مجموعه صنعت تجهیز به فروش می‌ رسد. شما می‌ توانید پمپ‌ های دیافراگمی، دستگاه فوم پاششی پلی یورتان و مواردی از این قبیل را هم از مجموعه صنعت تجهیز تهیه کنید. مطمئن باشید که کیفیت بسیار بالا است و می‌ توانید از خرید خود به رضایت حداکثری برسید. کافی است که وارد صفحه اصلی سایت شوید و اطلاعات را ببینید. حتی شما این امکان را دارید که به صورت غیر حضوری و آنلاین هم ثبت سفارش را انجام دهید و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن دستگاه را به سلامت تحویل بگیرید.

جمع‌ بندی

استفاده از دستگاه ایرلس می‌ تواند خیلی کار شما را سریع تر کند و باعث شود که به نتیجه بهتر و تمیزتری برسید. اما به هر حال باید بدانید که نحوه عملکرد این دستگاه چگونه است. ما در این مبحث به طور کامل برایتان توضیح دادیم که این دستگاه چگونه کار می‌ کند، چه رنگ‌ هایی را می‌ توانید برای آن استفاده کنید و چگونه باید خرید این محصول را انجام دهید. در نتیجه می‌ توانید به آگاهی کامل به سراغ خرید آن بروید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۱ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.