آشپزخانه هوشمند با معجزه اجاق گاز هوشمند داتیس برای نخستین بار در ایران

تهران- ایرنابازار- اجاق گاز پنج شعله داتیس با قابلیت اتصال به اینترنت، همان اجاق گازی است که دغدغه‌های چک کردن وضعیت شعله‌های غذا را از میان می‌برد.  می‌توانید با خرید این محصول مقرون به صرفه که در کنار ویژگی‌های منحصر به فرد، سطح بالایی از خدمات را ارائه می‌دهد، محصولی با کیفیت و برگرفته از تکنولوژی‌های جهانی را به خانه خود بیاورید که به واسطه تجهیزات خارجی درجه یک، طول عمر بالایی دارد.

ایرنابازار- اجاق گاز با قابلیت اتصال به اینترنت، جدیدترین گاز رومیزی برند داتیس است که دریچه‌ای رو به تکنولوژی‌های جهانی باز می‌کند. امکان ندارد به عنوان یک فرد با مسئولیت آشپزی روزانه تا به حال به خاطر کمی دیر رسیدن به خانه، غذایتان نسوخته باشد یا هنگام حضور در مهمانی یا مسافرت، دغدغه روشن یا خاموش بودن گاز ذهنتان را مشغول نکند.

برند داتیس که همواره به اجاق گازهای رومیزی زیبا و کاربردی خود معروف است در این محصول اولویت را مدیریت و کنترل اجاق گاز از راه دور قرار داده است. با وجود این ویژگی دیگر فرقی نمی‌کند کجا هستید، می‌توانید به راحتی از طریق اتصال به اینترنت و ورود به اپلیکیشن مخصوص، وضعیت شعله گاز را چک و در صورت لزوم خاموش کنید.

معرفی اجاق گاز هوشمند داتیس

کم‌تر کسی پیدا می‌شود که از اهمیت اجاق گاز خوب مطلع نباشد. اجاق گاز به دلیل استفاده مداوم در اشپزخانه، از آن دسته محصولاتی است که باید از مرغوب‌ترین عناصر و بهترین برند تهیه شود تا علاوه بر مصرف بهینه انرژی و راندمان بالا، امنیت محیط را تامین کند. اجاق گاز هوشمند نام برده با ترکیب ساختار فنی استاندارد و ظاهر مورد پسند بین المللی در تلاش است تا تجربه کاربری ایده آلی برای مخاطبین علاقه‌مند به تکنولوژی خود بسازد.

در این اجاق گاز دارای قابلیت اتصال به اینترنت، کنترل از طریق نصب برنامه است. در واقع با وجود این مولفه، هر جا که باشید وارد برنامه می‌شوید و وضعیت شعله گاز را چک می‌کنید. در چنین شرایطی ممکن است تصمیم بگیرید شعله گاز را خاموش کنید تا غذایتان نسوزد، خاموش کردن گاز از راه دور یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فردی است که دغدغه شما را بابت پخت و پز راحت می‌کند.

این گاز دارای پنج شعله با ابعاد متفاوت است. ابعاد شعله‌ها به گونه‌ای است که می‌توانید انواع غذا را در حجم‌های متفاوت بدون هیچ گونه چالشی بپزید. در واقع این شعله‌ها توانی بین ۱ تا ۳.۸ کیلووات ارائه می‌دهند تا از پس پخت و پز برای ۲ نفر و تعداد بیش‌تر تا ۱۰ نفر هم بر بیایید. ضمنا حتما دیده‌اید که چینش شعله‌ها در برخی از اجاق گازها مانع از طبخ انواع غذا روی گاز می‌شود. اما این محصول قرارگیری شعله‌ها را به شکلی هوشمندانه فراهم کرده است تا بتوانید در شعله وسط بزرگ‌ترین قابلمه خود را قرار دهید و سپس به صورت همزمان از باقی شعله‌ها بدون تداخل استفاده کنید.

در صورتی که شعله‌های اجاق گاز به طور همزمان مشغول به کار باشند و بخواهید هر کدام از آن‌ها در زمانی خاص خاموش شوند، پنل لمسی این اجاق گاز رومیزی به کمک‌تان می‌آید. با وجود این ویژگی مواد غذایی که نسبت طبخ به زمانشان متفاوت است را با درجه دلخواه و در زمان مورد نیاز خاموش می‌کنید.

از آنجایی که اجاق گاز یکی از اساسی‌ترین محصولات آشپزخانه به شمار می‌رود، کیفیت مواد به کار رفته در آن و تضمین اصالت عناصر، می‌تواند شما را تا چندین سال از خرید مجدد، تعمیر یا تعویض گاز بی‌نیاز کند. سرشعله ایتالیایی، بوئین شیر اسپانیایی، سیستم جرقه زن و سیم فندک ایتالیایی از جمله تجهیزاتی است که با استانداردهای بین المللی تطابق دارد و موجب طول عمر طولانی گاز، تامین امنیت نسبت به خطرات احتمالی و کاهش هزینه‌های جانبی می‌شود.

ضمنا این اجاق گاز از جنس شیشه است و با ضخامت هشت میلی‌متر سکوریت شده و دربرابر شکستگی و حرارت مقاوم است. همچنین، ولوم‌های تنظیم شعله این اجاق گاز، فلزی با آبکاری نیکل است که کیفیت بالایی دارد. ترکیب این موارد با شبکه چدنی ۵ تکه پوشیده شده از لعاب مات، علاوه بر ظاهر مدرن و با شکوه، منجر به مقاومت و کاهش آلودگی‌های سطحی محصول می‌شود.

ممکن است جزو آن دسته از بانوانی باشید که برای جلوگیری از آلودگی‌های گاز از صفحات فویل یا آلومینیوم استفاده می‌کنید. این کار که با هدف تمیز نگه داشتن گاز انجام می‌شود، ظاهر اجاق گاز را به هم می‌ریزد و از طرفی ممکن است امنیت آن را به واسطه سوختگی دچار مشکل کند. در میان انواع این آلودگی‌ها، لکه‌های چربی که بیش‌ترین مقاومت را نسبت به تمیزی دارند، علاوه بر تغییر رنگ گاز، به سختی پاک می‌شوند و دارنده آن را با مشکلاتی رو به رو می‌کنند. وجود پلیت روغن گیر، همان کلیدی است که درهای رهایی از آلودگی‌های ناراحت کننده روغن و چربی را به روی شما باز می‌کند تا با خیال راحت انواع غذاهای سرخ کردنی را طبخ کنید.

بررسی مزایا و معایب اجاق گاز هوشمند داتیس

اجاق گاز داتیس با امکان اتصال به اینترنت، امکان کنترل شعله‌های گاز از راه دور را فراهم می‌کند و برای افراد شاغل بسیار مناسب است. از طرفی این محصول دارای مصرف انرژی A است که منجر به کاهش هزینه‌های ناشی از مصرف گاز می‌شود. در کل گازهای رومیزی به دلیل استفاده از فضای کم‌تر و نصب در اکثر آشپزخانه‌ها، منجر به زیبایی فضای آشپزخانه و هماهنگی عناصر موجود در آن می‌شوند. تمیزکاری و نگهداری از این اجاق گاز هوشمند بسیار راحت‌تر از موارد دیگر است و سرعت شما را هنگام کار بالا می‌برد.

آشپزخانه هوشمند با معجزه اجاق گاز هوشمند داتیس برای نخستین بار در ایران

در کنار این مزایا باید توجه داشته باشید که اجاق گاز رومیزی نیازمند فضای استانداری است که هوا را به گردش درآورد. به همین دلیل نمی‌توان آن را به راحتی جا به جا کرد. در مقابل این گازها فاقد فر هستند و در صورت نیاز باید آن را به صورت مجزا تهیه کنید. ضمنا در صورتی که تعداد بالایی مهمان داشته باشید، شعله‌های این گاز نیاز شما را در استفاده از ظروف بزرگ و خیلی سنگین بر طرف می‌کند.

نتیجه گیری

اجاق گاز پنج شعله داتیس با قابلیت اتصال به اینترنت، همان اجاق گازی است که دغدغه‌های چک کردن وضعیت شعله‌های غذا را از بین می‌برد.

شما می‌توانید با خرید این محصول مقرون به صرفه که در کنار ویژگی‌های منحصر به فرد، سطح بالایی از خدمات را ارائه می‌دهد، محصولی با کیفیت و برگرفته از تکنولوژی‌های جهانی را به خانه خود بیاورید که به واسطه تجهیزات خارجی درجه یک، طول عمر بالایی دارد.

ضمنا درست است که این اجاق گاز هوشمند از فناوری‌های نوین در ارائه خدمات خود استفاده می‌کند، اما با وجود رابط کاربری ایده آل خود برای استفاده گروه‌های مختلف جامعه کاربرد دارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.