کد تخفیف پرواز داخلی اسنپ را چگونه دریافت کنم؟

تهران- ایرنابازار- اگر سفر هوایی در پیش دارید، بلیط خود را از اسنپ بخرید. با این کار می‌توانید از مزایای متنوع از جمله تخفیف‌های جذاب بهره‌مند شوید. اسنپ به شیوه‌های مختلفی، کدهای تخفیف را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. با آشنایی با شیوه‌های دریافت این امتیازات، سفری ارزان‌تر برای خود ترتیب بدهید.

ایرنابازار- در صورتی که برای اولین بار است که از اسنپ، بلیط هواپیما داخلی خریداری می‌کنید، کد تخفیف پرواز داخلی اسنپ در همین لینک قابل مشاهده است و اگر اولین بار نیست، در ادامه، از روش‌های دیگر دریافت کدهای تخفیف این برند برای پروازهای داخلی برایتان می‌گوییم.

۱. امتیازات خود را تبدیل به کد تخفیف کنید

با هربار استفاده از خدمات مختلف اسنپ، امتیازاتی به‌رسم همراهی به شما اعطا می‌شود. این امتیازات در اسنپ کلاب جمع‌آوری می‌شوند و با مراجعه به این بخش از سوپراپلیکیشن و سامانه، از کدهای تخفیفی باخبر می‌شوید که می‌توانید با امتیازات‌تان دریافت کنید.

به‌عبارت دقیق‌تر، با فهرستی از کدهای تخفیف برای استفاده از خدمات مختلف اسنپ در این بخش (اسنپ کلاب) روبه‌رو هستید که در ازای دادن بخشی از امتیازهایتان، در اختیار شما قرار می‌گیرند. این امتیازات بنا به سوابقتان در استفاده از سامانه اسنپ منظور می‌شوند.

می‌توانید نگاهی به فهرست کدهای در دسترس بیندازید و بینید که خدمات خرید بلیط هواپیما پرواز داخلی در میان آن‌ها وجود دارد یا خیر.

  • وارد اسنپ کلاب می‌شوید
  • فهرست را مرور می‌کنید
  • کد تخفیف پرواز داخلی را مشاهده می‌کنید
  • با دادن امتیازاتی می‌توانید از کد استفاده کنید
  • کد را کپی می‌کنید و آن را در بخش مخصوص کدهای تخفیف، در زمان پرداخت آنلاین هزینه خرید بلیط از اسنپ، پیست یا الصاق می‌کنید

با این روند، در زمان پرداخت آنلاین هزینه، مستقیماً درصد کد تخفیفتان اعمال می‌شود و هزینه کمتری بابت خرید بلیط می‌پردازید.

کد تخفیف پرواز داخلی اسنپ را چگونه دریافت کنم؟

۲. از کدهای تخفیف سامانه استفاده کنید

انواع کد تخفیف پرواز داخلی اسنپ در بخش دیگری از این سامانه هم در دسترس‌اند. بخشی موسوم به «تخفیف‌ها» در اسنپ برای کاربران در نظر گرفته شده است، که فهرستی از کدها را برای استفاده از خدمات مختلف ارائه می‌کند.

با ورود به آن هم می‌توانید ببینید که آیا کدی برای استفاده از خدمات سفر و خرید بلیط هواپیمای پروازهای داخلی وجود دارد یا خیر. اگر چنین کدی برایتان تعریف شده باشد، امکان انتخاب گزینه کپی‌کردن کد و بعد واردکردن آن در بخش مشخص در زمان پرداخت آنلاین هزینه بلیط هواپیما از اسنپ وجود دارد. دقت کنید، که می‌توانید این کد را در جایی یادداشت کنید و آن را بعدتر، به‌شکل دستی وارد کادر مخصوص کسر مبلغ برای پرداخت هزینه بلیط کنید.

کدهای تخفیف هم در بخش تخفیف‌ها در اپلیکیشن دیده می‌شوند و هم به‌صورت اطلاعیه‌هایی واضح در صفحات سایت برای خرید بلیط داخلی درج می‌شوند. با کمی دقت، به‌راحتی آن‌ها را مشاهده خواهید کرد.

در زمان پرداخت هزینه بلیط آنلاین در خرید از اسنپ، همیشه کادری برای کد تخفیف مشخص شده است. پس اگر به هر روشی، کد تخفیفی از آن شما شده، امکان درج آن در زمان پرداخت هزینه وجود دارد.

با ورود کد در کادر مخصوص، به‌طور خودکار و سریع از هزینه بلیطتان کسر می‌شود. بعد به درگاه پرداخت هدایت می‌شوید و هزینه بلیط با تخفیف را می‌پردازید.

۳. در کمپین‌ها، کد تخفیف بگیرید

اسنپ کمپین‌های تبلیغاتی مختلفی هم برگزار می‌کند. در خلال این برنامه‌های بازاریابی، از کدهای تخفیف هم برای جلب‌نظر کاربران جدید و قدیمی استفاده می‌شود. شیوه‌های مختلفی برای اطلاع‌رسانی درباره این کدهای تخفیف در نظر گرفته می‌شود.

برای مثال، این کدها به کاربران مختلف از راه پیامک ارسال می‌شوند. در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت هم درباره‌شان اطلاع‌رسانی‌های لازم صورت می‌گیرد. روش استفاده از آن‌ها هم مشابه کدهای دیگری است که تا اینجا معرفی شدند.

باید کد را به‌طور دستی در کادر مخصوصش در زمان پرداخت هزینه بلیط وارد کنید. امکان کپی‌کردن و الصاق آن در کادر هم وجود دارد. با کسر هزینه به‌طور خودکار، مبلغ کمتری را بابت خرید بلیط سفرهای داخلی با هواپیما پرداخت خواهید کرد.

۴. ایرلاین‌های تخفیف‌دهنده را شناسایی کنید

برخی از ایرلاین‌ها یا همان شرکت‌های هواپیمایی تخفیف‌هایی را برای خرید بلیط در نظر می‌گیرند. این تخفیف‌ها هم با مراجعه به اسنپ قابل دریافت هستند.

در واقع، اینجا دقیقاً از کدهای تخفیف خبری نیست، اما با انتخاب گزینه و فیلتر بیشترین تخفیف در سامانه اسنپ، فهرستی از ایرلاین‌های دارای تخفیف در اختیارتان قرار می‌گیرد.

با مرور آن‌ها و انتخاب بلیط موردنظرتان می‌توانید بلیط سفر داخلی را با تخفیف از اسنپ بخرید. به‌طور عادی و در خرید به شیوه‌های سنتی، نمی‌توانید از این تخفیف‌ها به‌راحتی باخبر شوید.

با اسنپ، دسترسی به روش‌ها و راه‌های مختلف دریافت تخفیف بسیار ساده‌تر و دل‌چسب‌تر می‌شود. از این امتیازها غافل نشوید و خریدی مقرون‌به‌صرفه برای خود رقم بزنید.

کد تخفیف پرواز داخلی اسنپ را چگونه دریافت کنم؟

۵. از امتیازات ویژه خرید استفاده کنید

اسنپ برنامه‌های مختلفی را برای کاربران گوناگون در نظر می‌گیرد. در واقع، هدف این سامانه ایجاد رضایت برای مشتریان در سطوح مختلف است. برای مثال، اگر برای بار نخست، بخواهید که بلیط هواپیمای سفر داخلی‌تان را از اسنپ بخرید، کد تخفیفی ویژه برایتان قائل می‌شود.

این کد تخفیف عمومی است و بدون محدودیت، در اختیار هر کاربری قرار می‌گیرد که برای نخستین‌بار می‌خواهد اقدام به خرید بلیط هواپیمای سفر داخلی از اسنپ کند.

در شیوه‌های دیگر خرید، معمولاً حجم ارائه کدهای تخفیف محدود است. اسنپ بدون هرگونه محدودیتی به کاربران کد تخفیف می‌دهد تا خریدی دل‌پذیرتر را تجربه کنند. با ورود به لینک خرید بلیط از سایت یا ورود به اپلیکیشن، مراحل اولیه خرید طی می‌شود و بعد باید کد خرید اولی‌ها را در کادر مخصوص قید کنید.

در آنجا هم به شیوه روش‌های دیگر، کد تخفیف در کادر مخصوص و معین وارد و از هزینه بلیط به‌طور خودکار کسر می‌شود. در گام بعدی هم به درگاه پرداخت متصل خواهید شد و می‌توانید هزینه را به‌طور آنلاین بپردازید و صاحب بلیط شوید.

در آخر

با دریافت کدهای تخفیف خرید پرواز داخلی اسنپ، سفری مقرون‌به‌صرفه‌تر در پیش خواهید داشت. استفاده از تخفیف‌ها و جایزه‌ها همیشه لذت‌بخش است. اسنپ هم همیشه با درنظرگرفتن روش‌های مختلف، سعی در خوشحال‌کردن کاربران و ایجاد رضایت برای آن‌ها دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیما برای سفری داخلی دارید، از کدهای تخفیف اسنپ بی‌خبر نمانید. خرید با کد تخفیف، شیرین‌تر است؛ این‌طور نیست؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.