خرید عمده بطری پلاستیکی

۲۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۴
کد خبر: 85540309
خرید عمده بطری پلاستیکی

تهران- ایرنابازار- «شرکت ساپل» ماموریت خود را خدمت به دیگران و جامعه می‌داند و با توجه به دانش و تجارب خود «تولید انواع ظروف بسته‌بندی وقطعات تزریقی پلیمری جهت صنایع گوناگون» را به عنوان عرصه خدمت‌رسانی انتخاب کرده است.

ایرنابازار-قوطی‌های پلاستیکی یکی از ظروف بسته‌بندی هستند که به واسطه کاربردشان طرفدار و متقاضی بسیاری در بازار پیدا کرده‌اند. در ساخت این محصولات از مواد پلی اتیلنی با کیفیت بالا استفاده شده تا در برابر عوامل خارجی و تغییرات دمایی مقاومت بالایی داشته باشند و به راحتی تغییر شکل ندهند.
قوطی‌های پلاستیکی در نهایت از دستگاه لیک تستر رد می‌شوند تا هرگونه عیب و ایراد آن اعم از نشتی و شکستگی و غیره تشخیص داده شود، بدین ترتیب محصولی که خریداری می‌کنید بی عیب و نقص خواهد بود.

کاربرد بطری پلاستیکی

همانطور که گفتیم بطری ها از جنس های مختلف بودند و هستند، اما قوطی های پلاستیکی بدلیل سبکی و استحکام خوبی که دارند به سرعت در دنیای ما فراگیر شدند. به نحوی که امروزه به هر طرف که نگاه کنیم رد پای آن ها را مشاهده می کنیم. درادامه به چندی از این کاربرد ها می پردازیم.

کاربرد بطری در صنایع آرایشی و بهداشتی

بطری های پلاستیکی استفاده بسیار گسترده ای در صنعت آرایشی بهداشتی دارند، و شاید بتوان گفت بهترین نوع بسته بندی مواد آرایشی و بهداشتی هستند چرا که با آنها واکنش نمی دهند و سبکند و از همه مهمتر می توانند در احجام مختلف و زیبا از کوچک گرفته تا بزرگ تولید شوند. اگر از صنعت آرایشی آغاز کنیم برای بسته بندی انواع کرم ها، آبرسان ها و نرم کننده ها و اکسیدان ها و مواد آرایشی دیگر از قوطی های پلاستیکی استفاده می شود. در دنیای مواد شوینده، انواع مواد شوینده از جمله مایع های ظرف شویی، دست شویی و مواد نرم کننده و مکمل و همچنین انواع شامپو ها توسط بطری های پلاستیکی با اشکال و احجام گوناگون بسته بندی می شوند. قطعا بسته بندی محصولات بسیار اهمیت دارد.

بطری پلاستیکی در صنایع غذایی

معمولا از بطری های پلاستیکی برای نوشیدنی ها و مایعات استفاده می شود. بطری های نمایش داده شده از پلی اتیلن ساخته شده اند که بهداشتی و مستحکم اند و با مواد مختلف واکنش نشان نمی دهند. از این رو در صنایع غذایی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربرد بطری در صنایع کشاورزی

در کشت و صنعت بهبود محصولات و ایمن سازی آن ها به وسیله انواع آفت ها، کودها و سم های متنوع رواج دارد. جهت بسته بندی این کودها در احجام مختلف از بطری های پلاستیکی استفاده کی شود. بطری‌های یک لیتری در این صنعت کاربرد بسیار گستره ای دارند، علاوه بر این که احجام دیگر نیز مورد توجه هستند.

کاربرد بطری صنایع پتروشیمی و شیمیایی

پتروشیمی‌ها علاوه بر نفت و بنزنین محصولات دیگری مانند انواع رنگ ها، حلال ها، چسب ها، داروها، مواد افزودنی، برخی کودهای شیمیایی و مواد شوینده و بهداشتی را نیز تولید می کنند. از این رو کاربرد انواع بطری ها در این صنعت می تواند گسترده باشد.

بطری پلاستیکی در صنایع دارویی

صنایع دارویی یکی دیگر از صنایعی است که بطری های پلاستیکی در آن کاربردی است. انواع و اقسام بطری ها جهت بسته بندی طیف وسیعی از مواد دارویی مورد استفاده قرار می گیرد. در این میان نگهداری مناسب و بهداشتی از دارو ها اهمیت بسیار بالایی دارد.

خرید عمده بطری پلاستیکی

تست کیفی بطری پلاستیکی

تست هایی که در ادامه نام برده می شود در تعیین کیفیت بطری ها اهمیت دارند.

تست های اطمینان از کیفیت و مقاومت فیزیکی بطری پلاستیکی

  • تست پرتاپ(drop test)
  • تست جاده(road test)
  • تست فشار باد(gas pressure test)
  • تست مطابت رنگ(color matching)
  • تست مقامت در برابر دما(oven)
  • تست سیل القایی (induction seal)
  • تست گشتاور مورد نیاز برای باز و بسته کردن درب(capping machine torqe tester)
  • تست مقاومت در برابر فشار(BTC)

تست های مرتبط با کیفیت مواد اولیه ظروف بسته بندی و فرمولاسیون

  • تست مقاومت (ESCR)
  • تست شاخص روانی جریان مذاب(MFI)
  • تست کوره الکتریکی و تثبیت وزن.
  • تست هایی جهت آزمایش میزان مسمومیت و انتقال
  • تست مهاجرت و تست فلزات سنگین

خرید عمده بطری پلاستیکی

شرکت ساپل

«شرکت ساپل»ماموریت خود را خدمت به دیگران و جامعه می‌داند و با توجه به دانش و تجارب خود «تولید انواع ظروف بسته‌بندی وقطعات تزریقی پلیمری جهت صنایع گوناگون» را به عنوان عرصه خدمت‌رسانی انتخاب کرده وتوانسته با به کارگیری اهداف مشخص در بازارهای مورد فعالیت، جزو برندهای خوش‌نام باشد.

برای سفارش عمده بطری پلاستیکی مورد نظرتان (به انتخاب خودتان با ویژگی های مد نظر) می توانید فرم استعلام قیمت را که در کنار همه محصولات در سایت ساپل موجود است پر کنید تا در کمترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم. تمامی مراحل خرید بطری مورد نظرتان به سرعت طی می شود. قطعا هم سرعت و هم کیفیت در کنار قیمت سه اصل اساسی در هر خرید مناسبی محسوب می شوند.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.