بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان/ انتخاب برترین بروکر فارکس با کمترین اسپرد

تهران- ایرنابازار- در میان انواع بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان، ارانته نامی شناخته شده است. کاربران مبتدی و حرفه‌ای این بورکر، می‌توانند انواع استراتژی‌های معاملاتی فارکس را به کار بگیرند و با اطلاع از آخرین اخبار فارکس، حساب‌های خود را مدیریت کنند.

***محتوای تبلیغاتی***

ایرنابازار- اگر به دنبال معتبرترین بروکرهای فارکس باشید، حتما میزان اسپرد و کمیسیون این کارگزاری‌ها برای شما اهمیت بالایی دارد. شرایط و مقررات بروکرهای فارکس برای دریافت اسپرد متفاوت است؛ اما معمولا توجه به اسپرد نکته مهمی است که باید مورد توجه باشد. بااین‌حال چالش تریدرهای ایرانی فقط این موضوع نیست؛ بلکه محدودیت‌های اعمال شده به دلیل تحریم‌های بین‌المللی و عدم ارائه خدمات بسیاری از بروکرها به کاربران ایرانی، انتخاب بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان را سخت‌تر می‌کند. شما باید برای مدیریت ریسک در فارکس و حفاظت از دارایی‌های خود، باید یک بروکر را انتخاب کنید که ارائه خدمات به ایرانیان را پشتیبانی کنند.

هزینه معاملات ایرانیان در بروکرهای فارکس با نوع اسپرد مشخص می‌شود

قبل از این که به بهترین برورکرهای فارکس برای ایرانیان بپردازیم و میزان اسپردهای دریافتی آن‌ها را بررسی کنیم، باید به مفهوم اسپرد و انواع آن اشاره کنیم. این مفهوم به معنای تفاوت بین قیمت خرید و فروش یک جفت ارز می‌باشد و بروکرها از این تفاوت برای کسب درآمد استفاده می‌کنند. به‌طورکلی دو نوع سپرد کلی برای حساب‌های معاملاتی وجود دارند که شناخت آن‌ها به کاهش هزینه‌های معاملاتی شما کمک فراوانی می‌کنند.

انواع اسپرد در فارکس عبارت‌اند از:

• اسپرد ثابت: در این نوع اسپرد، میزان اختلاق قیمت نمادهای معاملاتی در حساب ثابت است

• اسپرد شناور: مدل اسپرد اصلی در بیشتر حساب‌های معاملاتی بروکرها که متناسب با نوع حساب، زمان معامله و میزان حجم موجود در بازار متغیر هستند

بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان/ انتخاب برترین بروکر فارکس با کمترین اسپرد

اهمیت کم بودن اسپرد در معاملات فارکس

اسپرد از مهم‌ترین عوامل موثر بر سود و زیان معامله‌گران فارکس است. بنابراین، انتخاب بروکری با کمترین اسپرد در صرفه‌جویی هزینه‌های معاملات و سودآوری بیشتری نقش مستقیمی دارد. نکته‌ای که برای انتخاب بهترین بروکر فارکس باید در نظر داشته باشید این است که این بروکرها حتما ارائه خدمات به کاربران ایرانی را پشتیبانی کنند.

با توجه به تحریم‌های بین‌المللی و عدم اجازه کاربران برای واریز و برداشت دارایی‌های خود، حتما به این موضوع توجه داشته باشید. در ضمن بررسی رگولاتوری بروکرها را نیز بررسی کنید تا مانع از انباشت دارایی‌های شما در بروکرهای غیر قابل اعتماد باشد. در نهایت نیز میزان اسپرد را باید متناسب با مدیریت سرمایه و نوع حساب‌های معاملاتی انتخاب کنید تا بتوانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

بر همین اساس برای ثبت نام در بروکرهای فارکس، باید بر اساس مدیریت ریسک و سرمایه خود، به میزان اسپرد آن‌ها توجه داشته باشید. در ادامه به معرفی بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان از نظر میزان اسپرد می‌پردازیم.

آلپاری (Alpari)؛ ارائه‌دهنده اسپرد کم و خدمات برتر برای ایرانیان

بسیاری از معامله‌گران ایرانی برای ثبت نام در بروکرهای فارکس، آلپاری را انتخاب می‌کنند. این بروکر از کارگزاری‌های معتبر و محبوب در میان ایرانیان است که با ارائه اسپردهای کم و پلتفرم‌های معاملاتی پیشرفته، انتخابی مناسب برای معامله‌گران حرفه‌ای و مبتدی به‌شمار می‌آید. اسپرد آلپاری برای حساب استاندارد معمولا از ۰.۴ پیپ شروع می‌شود که یک اسپرد کاملا رقابتی و مقرون‌به‌صرفه است.

ارانته (Errante)؛ اسپردهای رقابتی و شرایطی مطلوب برای سرمایه‌گذاری در فارکس

در میان انواع بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان، ارانته نامی شناخته شده است. کاربران مبتدی و حرفه‌ای این بورکر، می‌توانند انواع استراتژی‌های معاملاتی فارکس را به کار بگیرند و با اطلاع از آخرین اخبار فارکس، حساب‌های خود را مدیریت کنند. ارانته با ارائه اسپردهای کم و بدون کمیسیون، از بروکرهای کارآمد برای معامله‌گران ایرانی به‌شمار می‌آید. این بروکر برای حساب استاندارد خود، اسپردهایی از ۰.۵ پیپ ارائه می‌دهد که برای معامله‌گران بک فرصت استثنایی برای است.

آرون گروپس (Aron Groups)؛ اسپردهای مناسب و خدمات گسترده برای ایرانیان

اگر به دنبال به‌کارگیری اهرم در فارکس برای حساب‌های مختلف هستید، اسپردهای بروکر آرون گروپس در این زمینه به شما کمک می‌کنند. این بروکر با پشتیبانی از ارائه خدمات متنوع به کاربران ایرانی، برای حساب‌های استاندارد خود، اسپرد ۰.۶ را در نظر گرفته است.

آمارکتس (AMarkets) به ایرانیان اسپردهای کم و پشتیبانی عالی را ارائه می‌دهد

یکی دیگر از بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان از نظر دریافت اسپردهای رقابتی، آمارکتس است. این بروکر ضمن این که ابزارهای نوین معاملاتی را به کاربران ارائه می‌دهد، اسپردهای خود برای حساب‌های مختلف را در کمترین میزان ممکن قرار داده است تا کاربران ایرانی بتوانند با مدیریت ریسک بهتر، سود بیشتری در بازار فارکس به دست بیاورند. اسپردهای این بروکر برای حساب استاندارد از ۰.۷ پیپ شروع می‌شود که تجربه‌ای جذاب از معاملاتی سودمند را به شما ارائه می‌دهند.

اسپرد بروکر یو اس جی اف ایکس (USGFX)

بروکر یو اس جی اف ایکس از جمله بروکرهایی است که تریدرهای مبتدی بازار فارکس، نسبت به دیگر بروکرها شناخت زیادی از آن ندارند؛ اما به دلیل ارائه اسپردهای کم و ایجاد بستری مناسب برای معاملاتی هدفمند، مورد استفاده بسیاری از تریدرهای حرفه‌ای است. اسپردهای این بروکر برای حساب استاندارد از ۰.۸ پیپ شروع می‌شود.

فارکس چیف (ForexChief)؛ از بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان

نمی‌توان از بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان حرف زد؛ اما نامی از فارکس چیف به میان نیاورد. این بروکر اسپردهای خیلی کمی را برای انواع حساب‌های خود در نظر گرفته است و میزان اسپرد برای حساب‌های استاندارد این بروکر از ۰.۹ پیپ شروع می‌شود.

بروکر کپیتال اکستند (CapitalXtend)؛ انتخابی مناسب برای تریدرهای مبتدی و حرفه‌ای

بروکر کپیتال اکستند با پشتیبانی از انواع ابزارهای معاملاتی، اجرای سریع معاملات، امنیت سرمایه، یکپارچگی در معاملات، تراکنش‌های راحت و پشتیبانی ۲۴ ساعته از بروکرهای مهمی است که به کاربران ایرانی خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد. بااین‌حال میزان اسپرد معاملات در حساب‌های کپیتال اکستند از ۱.۰ پیپ شروع می‌شود و متناسب با نوع حساب‌ها تغییر می‌کند.

بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان/ انتخاب برترین بروکر فارکس با کمترین اسپرد

فیبو گروپ (FiboGroup)

در میان بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان، فیبو گروپ بروکری است که با پلتفرم‌های پیشرفته خود شناخته می‌شود. این بروکر با ارائه بهترین شرایط اسپرد برای کاربران خود، میزان اسپرد در حساب‌های خود را به صفر یا نزدیک به صفر نگه داشته است. البته می‌توان در حساب ثابت این بروکر نیز احراز هویت و ثبت نام کرد که میزان آن ۲ پیپ می‌باشد و در طول زمان تغییری نمی‌کند. اسپرد سایر حساب‌های این بروکر بر اساس سشن معاملاتی، حجم معاملات، شرایط بازار و... متفاوت هستند.

لایت فایننس (LiteFinance)؛ تنوعی از حساب‌های معاملاتی با اسپردهای مختلف

لایت فایننس یکی دیگر از بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان به‌شمار می‌آید که سه نوع حساب معاملاتی اصلی را ارائه می‌دهد. میزان اسپرد در هر یک از این حساب‌ها به‌صورت جداگانه محاسبه می‌شود؛ بنابراین شما باید متناسب با نوع حساب با میزان اسپرد آشنا باشید.

انواع اسپرد در حساب‌های بروکر لایت فایننس عبارت‌اند از:

• اسپرد حساب ECN: میزان اسپرد این حساب به‌صورت شناور از صفر شروع می‌شود

• حساب کلاسیک: میزان اسپرد اسپرد این حساب به‌صورت شناور از ۱.۸ پیپ شروع می‌شود

• حساب CENT: میزان اسپرد این حساب به‌صورت شناور از ۳ پیپ شروع می‌شود

جدول مقایسه اسپرد بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان

برای آگاهی کامل از میزان اسپرد موجود در بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان، مقایسه موردی هر یک از این بروکرها به شما کمک می‌کند. در ادامه در جدول زیر اطلاعات کامل‌تری از میزان اسپرد در ۱۳ مورد از محبوب‌ترین بروکرها را برای شما آورده‌ایم.

بروکر حداقل اسپرد (پیپ) میانگین اسپرد (پیپ)

بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان/ انتخاب برترین بروکر فارکس با کمترین اسپرد

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.