۲۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۱۴
کد خبرنگار: 5626
کد خبر: 85539691
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راهنمای خرید چسب کاشت میلگرد

۲۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۱۴
کد خبر: 85539691
راهنمای خرید چسب کاشت میلگرد

تهران- ایرنابازار- چسب کاشت میلگرد یا آرماتور یکی از مهم‌ترین ابزارهایی است که در تمام پروژه‌های ساخت‌وساز استفاده می‌شود و تاثیر زیادی در استحکام بخشی به سازه دارد. این محصول جزو رزین‌ها و چسب‌های با کاربری بالا است که در اتصال و محکم سازی قطعات فولادی و بارهای سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته حائز اهمیت اینجاست که برخی از سازندگان استفاده از چسب کاشت میلگرد ایرانی را به مواد دیگر ترجیح می‌دهند؛ چراکه پیوندی بسیار قدرتمند و مستحکم در میان اجزاء سازه ایجاد می‌کند و قابل اعتماد است، به‌همین خاطر توصیه می‌شود تا خرید چسب کاشت میلگرد را در اولویت قرار دهید.

***محتوای تبلیغاتی***

ایرنابازار، عملکرد این چسب‌ها براساس اتصالات شیمیایی است؛ بنابراین هیچ تاثیر فیزیکی منفی بر پایه خود اعمال نمی‌کنند. چنانچه قصد خرید چسب کاشت میلگرد را در کنار خرید گروت دارید، علاوه بر بررسی قیمت چسب کاشت میلگرد باید به کیفیت آن نیز اهمیت دهید.

انواع چسب کاشت میلگرد

پیش از خرید چسب مخصوص کاشت میلگرد باید به چند نکته مهم توجه کنید که در نوع چسب کاشت تاثیرگذار هستند. از جمله این نکات می‌توان به نوع کاربرد، میزان رزین استفاده شده در محصول و مقدار بار قابل تحمل در آن اشاره کرد که در نوع چسب کاشت میلگرد در بتن تاثیر دارند. چسب کاشت آرماتور در انواع زیر به کار می‌رود:

چسب کاشت آرماتور برپایه رزین اپوکسی خالص

کاشت میلگرد با چسب آرماتور برپایه رزین اپوکسی خالص که به‌عنوان یک سیستم پیوند دو جزئی کاربردی شناخته می‌شود یکی از اولین اقدامات در هر پروژه به‌شمار می‌رود. از این محصول در ترمیم ترک‌های ایجاد شده روی بتن در شرایط لرزه‌ای یا عادی استفاده می‌شود و ظرفیت باربری بسیار بالایی دارد.

چسب کاشت آرماتور رزین پلی استر

کاشت میلگرد با چسب از محبوب‌ترین متریال‌ها نزد سازندگان و دست‌اندرکاران ساخت‌وساز است. روش فرآوری این چسب کاشت میلگرد در بتن ساده است و قیمت ارزان‌تری نسبت به سایر محصولات دارد. این نوع چسب معمولا از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است و از آن جهت تثبیت آرماتور، بست و ماشین‌های صنعتی استفاده می‌شود.

چسب کاشت آرماتور رزین وینیل استر

به این محصول سریع‌ترین چسب کاشت آرماتور گفته می‌شود. به‌دلیل سریع بودن مدت زمان گیرش این محصول بهترین انتخاب برای نصب‌های بالاسری یا عمودی است و براین اساس اغلب در ساخت‌وسازهای موجود در هوای سرد از آن استفاده می‌شود. هر چه دمای هوا بیشتر شود مدت زمان این چسب مخصوص کاشت میلگرد هم کم خواهد شد.

چسب کاشت آرماتور هیبریدی

این محصول را به‌عنوان یک چسب دو جزئی جهت اتصالات سریع و مستحکم مورد استفاده قرار می‌دهند. بسیاری از سازندگان از این محصول جهت سخت شدن سریع نقطه اتصال انواع میلگرد، بولت، نما و قطعات فولادی استفاده می‌کنند. از این نوع چسب کاشت میلگرد در بتن برای اتصال انواع متریال از جمله آجر، چوب، سنگ و … نیز استفاده می‌شود.

راهنمای خرید چسب کاشت میلگرد

نکات مهم درباره خرید اینترنتی چسب کاشت میلگرد

در زمان خرید چسب کاشت میلگرد باید به نکاتی مانند قیمت، ترکیب محصول، مدت زمان گیرش، نحوه خرید و ارسال محصول، برند، تولیدکننده چسب و مواردی از این قبیل توجه و خریدی هوشمندانه را تجربه کرد.

معرفی انواع برندهای چسب کاشت میلگرد

چنانچه به‌دنبال خرید چسب کاشت آرماتور با بهترین کاربری و کیفیت هستید توصیه می‌کنیم که انواع برندهای موجود در بازار را به‌خوبی بررسی و مناسب‌ترین آن را براساس نیاز خود انتخاب کنید. از جمله برندهای محبوب و پرمصرف که بیشترین فروش چسب کاشت میلگرد را شامل می‌شوند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- چسب فیشر FIS EM PLUS ۳۹۰S

- چسب هیلتی HIT-RE

- چسب کالم VMK ۳۴۵

- چسب کالم VMK-SFZ ۳۴۵

- چسب آبادگران RA +۵۰۰

- چسب ایندکس MO-H

- چسب آپولو میا ResiFIX VYSF

- چسب آپولو میا VA سایز M۲۴

- چسب مموهات MEMO HOT ۳۴۵

- چسب بوسونگ V-PLUS

- چسب کاشت RE ۵۰۰V۳ هیلتی

- قیمت چسب کاشت میلگرد

به‌طور معمول قیمت چسب کاشت میلگرد با توجه به برند و متریال به‌کار رفته در آن از نوسان برخوردار است. برای آگاهی از قیمت ‌های این محصول می‌توان به مراکز عرضه‌کننده آن مانند سایت شرکت پارتاک مراجعه کرد تا اطلاعاتی کلی از قیمت‌های روز بازار به‌دست آورد.

راهنمای خرید چسب کاشت میلگرد

خرید اینترنتی چسب کاشت میلگرد با بهترین قیمت

اگر به‌دنبال کاشت میلگرد با چسب هستید باید به مراکز عرضه‌کننده این محصول مراجعه کنید. اما چنانچه شرایط مراجعه حضوری را ندارید کافیست از سایت فروشگاه‌های شناخته شده‌ای که به تولید و عرضه چسب کاشت آرماتور می‌پردازند سر بزنید. پارتاک یکی از حرفه‌ای‌ترین و باسابقه‌ترین برندها است که به تولید و عرضه انواع محصولات ساختمانی از جمله چسب کاشت میلگرد ایرانی آن هم با بهترین قیمت می‌پردازد.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.