سبکی خاص و منحصر به فرد در طراحی با پایه‌های فلزی میز

تهران- ایرنابازار- اگر به دنبال سبکی خاص و منحصر به فرد برای میزتان هستید، بهتر است که پایه‌های فلزی میز را برای منزل یا محل کار خود انتخاب کنید؛ چراکه این سبک جدید است و با انواع دکوراسیون‌های مختلف همخوانی دارد.

***محتوای تبلیغاتی***

ایرنابازار- معمولا صاحبان خانه یا صاحبان کسب‌وکار که به دنبال سبکی خاص برای منزل یا محیط کار خود هستند، از میزهایی با پایه‌ میز فلزی استفاده می‌کنند. اما قبل از انتخاب نهایی بهتر است که از طراحان داخلی که در این زمینه دانش و تخصص بالایی دارند کمک بگیرید و مقاله Custom Metal Table Legs: A Guide to Choosing and Buying در سایت https://www.thespruce.com/ هم می تواند کمک کننده باشد. کمک گرفتن از آن‌ها در نهایت باعث می‌شود منزل و محیط کاری اصولی و زیبا داشته باشید.

طراحی پایه میز فلزی، از ایده تا واقعیت

یک پایه میز فلزی دارای ۱-۲ ساختار یکپارچه است که به عنوان پایه و اساس کل میز عمل می‌کند. یک پایه با یک ستون مرکزی یا یک پایه با تیرهای متصل نمونه های معمولی هستند. ؛ بنابراین، این طراحی، پایداری فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد و آن را برای میزهای بزرگ یا سنگین ایده‌آل می‌کند. از آنجایی که پایه‌های فلزی میز برای انواع دکوراسیون‌های داخلی مناسب هستند، در حال حاضر بیشتر متخصصان دکوراسیون این طرح را برای منزل یا حتی رستوران‌ها، کافه‌ها و دفتر کار پیشنهاد می‌کنند.

پایه‌های میز فلزی شامل پایه‌های مجزا هستند، معمولاً چهار پایه که مستقیماً به سطح زیرین میز متصل می‌شوند و ظاهری تمیز و مینیمال را ارائه می‌دهند. با این حال، اگر به خوبی ساخته نشده باشند یا اگر میز سنگین باشد، می‌توانند مستعد لرزش باشند. وب سایت مجله صنعت مبلمان به نشانی https://torob.com/p/9abbc728-39f8-4204-8538-8fe0d7e04132/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D9%85%DB%8C%D8%B2-%D9%81%D9%84%D8%B2%DB%8C-z/ به شما در انتخابی بهتر کمک خواهد کرد.

میزهای سفارشی سازگار با محیط زیست

برخی از تولید کنندگان میز و مبلمان برای ارتقا و تولید بیشتر، سفارشی سازی را قبول می‌کنند. این سفارشی سازی بسته به محیط شما، اندازه و سایزی که اعلام می‌کنید، صورت می‌گیرد. برای مثال شرکت زد دیزاین در زمینه سفارشی سازی محصولات اعتبار بالایی دارد. علاقه مندان به مبلمان یا میزهای پایه فلزی می‌توانند از وب سایت زد دیزاین دیدن کنند.

در صورت تمایل حتی می‌توانید با خلاقیتی که دارید، خودتان مدل و طرح پیشنهادی اعلام کنید تا زیبایی منزل یا محیط کار شما چندین برابر شود. از طرف دیگر پایه‌های میز فلزی بسته به طرح ممکن است نیاز به مونتاژ بیشتری داشته باشند. پایه‌های میز فلزی به طور کلی آسان‌تر برای نصب هستند و برای پروژه‌های خلاقانه شما مناسب هستند.

برای انتخاب طراح داخلی تنها کافی است، یک نگاه ساده به وب سایت Houzz به نشانی https://www.houzz.com داشته باشید تا کار خود را آسان‌تر کنید.

سبکی خاص و منحصر به فرد در طراحی با پایه‌های فلزی میز

انتخاب پایه میز فلزی براساس نوع دکوراسیون منزل یا محیط کار

وب سایت https://www.thehairpinlegcompany.co.uk/blogs/blog/diy-metal-table-legs در مقاله ای با عنوان Metal Table Legs: Ideas and Inspiration به این موضوع اشاره دارد که به غیر از علاقه و هزینه‌ای که برای خرید میز با پایه‌های فلزی انجام می‌دهید باید به کاربردی بودن، عملکرد، رنگ و مواد تشکیل دهنده آن نیز توجه داشته باشید. در واقع تنها ظاهر مهم نیست بلکه باطن کار و میز شما نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برای مثال آلومینیوم به دلیل ویژگی های سبک وزن و مقاوم در برابر خوردگی کاربرد بسیار بالایی دارد. آلومینیوم اغلب برای مبلمان فضای باز محبوب است و بسته به کاربرد مورد نظر به راحتی می توان آن را جابجا کرد. دوام کمتر نسبت به سایر فلزات مانند فولاد و آهن، عیب اصلی آلومینیوم است. با این حال با توجه به نوع دکوراسیونی که مد نظر دارید می‌توانید طرح و مدل پیشنهادی خود را به صورت سفارشی سازی شده تحویل بگیرید.

میز با پایه‌های فلزی هم برای سبک‌های مدرن و هم برای سبک‌های کلاسیک گزینه بسیار مناسبی هستند. به عنوان مثال، میزهای ناهارخوری و آشپزخانه معمولاً توسط پای‌ های کلاسیک چهار پایه یا با استفاده از یک پایه ۴ پره پشتیبانی می‌شوند، در حالی که میزهای قهوه برای بار و رستوران‌ها معمولاً با یک پایه میز ساخته می‌شوند.

برای کمک و الگو گرفتن بیشتر بهتر از وب سایت‌ها، نرم افزارها و برنامه‌هایی همچون وب سایت Pinterest https://www.pinterest.com/ و وب سایت Instagram https://www.instagram.com/ کمک بگیرید.

این برنامه‌ها و وب سایت‌ها با فعالیت در این زمینه به شما در انتخابی شیک‌تر کمک خواهند کرد.

انتخاب پایه میز فلزی برای نیازهای شما

علاوه بر انتخاب متریال مناسب، باید به وضوح متوجه شوید که برای چه منظوری به میز نیاز دارید؛ زیرا ابعاد میز ناهارخوری با ابعاد میز قهوه خوری متفاوت خواهد بود. مثلا:

  • میز ناهار خوری: برای خرید میز ناهارخوری ثبات، فضای پا و ظرفیت وزن را در اولویت قرار دهید تا از وعده های غذایی راحت اطمینان حاصل کنید.
  • میز قهوه خوری: روی سبک، ارتفاع مناسب و طراحی متعادل تمرکز کنید که بر اتاق نشیمن چیره نشود.
  • میز کنسول: پایه های میز، یک هایلایت زیبا هستند اما برای فضاهای باریک خیلی مناسب نیستند.
  • میز فضای باز: مواد مقاوم در برابر زنگ زدگی و ضد آب و هوا مانند آلومینیوم یا فولاد با پوشش پودری ضروری هستند.

با در نظر گرفتن این نکات و خواندن مقاله Custom Metal Table Bases: The Ultimate Guide در وب سایت https://www.westelm.com/shopping/metal-base-dining-table/ قطعا خرید بهتری خواهید داشت؛ البته در صورتی که از طراحان داخلی و متخصصان این حوزه کمک بگیرید، همه این موارد را در طول جلسات به شما می‌گویند.

قیمت پایه های میز فلزی

پایه‌های میز فلزی معمولاً به دلیل اندازه بزرگ‌تر و طراحی پیچیده‌ترشان گران‌تر هستند، این در حالی است که پایه‌های میز فلزی معمولاً مقرون به صرفه‌تر از دیگر مدل‌ها هستند، مخصوصاً برای مدل‌های پایه ساده. با توجه به دلایل گفته شده و دلایل دیگر همچون برند، جنس، مواد استفاده شده در پایه میز قیمت واحدی نمی‌توان اعلام کرد.

با درک انواع مختلف فلز و عواملی که باید قبل از خرید در نظر بگیرید، مانند کاربرد مورد نظر و سازگاری با سبک، اکنون می‌توانید با اطمینان پایه میز فلزی ایده آل خود را انتخاب کنید. حالا نوبت شماست! قیمت مد نظر خود را با وب سایت اتحادیه صادرکنندگان مبلمان ایران به نشانی https://furniran.com/ مقایسه کنید.

سخن نهایی

اگر به دنبال سبکی خاص و منحصر به فرد برای میزتان هستید، بهتر است که پایه‌های فلزی میز را برای منزل یا محل کار خود انتخاب کنید؛ چراکه این سبک جدید است و با انواع دکوراسیون‌های مختلف همخوانی دارد. برای خرید بهتر یا مشاهده محصولات بیشتر بهتر است که از وب سایت زد دیزاین دید نمایید. یا با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کنید.

همچنین اگر به خرید آنلاین علاقه‌مند هستید از وب سایت Wayfair به نشانی https://www.wayfair.com/ حتما دیدن کنید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.