جکوزی خانگی تخفیف دار از برندهای معتبر را کجا بیابیم؟

تهران- ایرنابازار- جکوزی، یک محصول لوکس و نسبتاً گران است اما خرید از جشنواره هایی که تخفیفات ویژه می‌گذارند، سقف قیمت را به شدت پایین می آورد.برای خیلی‌ها اولین موضوعی که درخرید جکوزی مطرح می‌شود،مساله قیمت جکوزی خانگی است.دراین مقاله باخریدجکوزی خوب ومتناسب بابودجه‌تان آشنا می شوید.

ایرنابازار- داشتن جکوزی خانگی مزایای بسیاری برای شما و خانواده شما دارد به شرطی که خرید خوبی داشته باشید. خرید جکوزی خانگی تنها وسلیه ای در منزل شماست که باید با گرفتن مشاوره لازم و آگاهی خریداری شود. در این صورت شما وسیله ای خواهید داشت که تا مدتهای طولانی از وجود آن لذت خواهید برد.

قیمت جکوزی خانگی مناسب

برای خیلی ها اولین موضوعی که در خرید جکوزی مطرح می شود، مساله قیمت جکوزی خانگی است. قصد من در این مقاله راهنمایی شما برای خرید جکوزی خوب و متناسب با بودجه‌ای است که در نظر دارید. با دقت به موضوعاتی که برای خرید جکوزی آماده با شما مطرح می کنم توجه بفرمایید. این نکات حاصل سالها تجربه در فروش جکوزی از برندها و کمپانی‌های مختلف است که هر کدام تجربیاتی را از مصرف کنندگان جکوزی به ما انتقال داده است.

جکوزی خانگی تخفیف دار از برندهای معتبر را کجا بیابیم؟

برای خرید جکوزی خانگی چقدر می خواهید هزینه کنید؟

ابتدا بودجه خود را برای خرید جکوزی در نظر بگیرید و متناسب با آن برای خرید جکوزی اقدام کنید. ولی آیا هر جکوزی آماده با هر قیمتی ارزش خرید دارد؟ متاسفانه خیر! مثالی میزنم؛ قیمت جکوزی دو نفره برند x با سایز و امکانات مساوی، پنجاه میلیون و برند y هفتاد میلیون است. فرق ها کجاست؟ ایجاست که باید به جزییات توجه کنید. بازهم تاکید می کنم جکوزی خانگی با وسایل دیگر خانه فرق می کند. نکاتی مانند سابقه برند، کیفیت قطعات تولید کننده، ضمانت های قابل اعتنا در خرید جکوزی بسیار بسیار مهم هستند. در خرید جکوزی خانگی کمی هزینه بیشتر کردن و خرید از برند معتبر جکوزی منافع بسیار زیادی برای شما دارد که در خرید اقلام دیگر چنین سوابقی وجود ندارد.

اگر روزی شما تصمیم بگیرید ماشین لباسشویی و یا یخچال بخرید، چند تولید کننده داخلی و تعدادی برند خارجی معتبر انتخابهای شما در خرید خواهند بود. ولی در مورد جکوزی ضمن وجود شرایط مشابه تعداد بسیار زیادی تولید کننده اصطلاحا زیرپله ای و گمنام وجود دارند که به شما جکوزی خانگی می فروشند که خرید از این تولیدکنندگان جکوزی بدون شناخت کافی اصلا توصیه نمی شود.

چند نکته مهم در خرید جکوزی که باید رعایت کنید

جنس شاسی جکوزی آماده

جدای از مساله تیپ جکوزی و آپشن ها حتما شاسی جکوزی را از جنس استیل مرغوب ضد زنگ تهیه کنید. بدترین اتفاق این است که جکوزی با شاسی آهنی رنگ شده به شما فروخته شود که بعد از مدتی زنگ زدن آن حتمی است. کاشی شما زرد می شود و در صورت پوسیدگی شاسی احتمال تخریب آن و خسرات سنگین تر هم محتمل است. اگر شاسی کرومایز شده باشد هم فقط زمان تخریب آنرا به عقب می اندازد و دیر تر می پوسد. شاسی جکوزی فقط باید از جنس استیل مرغوب زد زنگ باشد در غیر این صورت متحمل خسارت خواهید شد.

جکوزی خانگی تخفیف دار از برندهای معتبر را کجا بیابیم؟

جنس ورق وان جکوزی آماده

ورق وان جکوزی از نوع اکریلیک بسیار بهتر از جنس ورق فایبر است زیرا بسیار مقاوم تر و در نظافت جکوزی بسیار منعطف تر است. راحت تمیز میز می شود دیر تر زرد می شود و ضریب جرم گیری بسیار پایینی دارد. ولی ورق فایبر زودتر زرد می شود جرم می گیرد و در مواقعی رنگ پذیری آن قابل تمیر کردن نیست.

کیفیت موتور ها و جت های جکوزی خانگی

بسیار مهم است که کیفیت موتورهای جکوزی مناسب و از برند های معتبر باشد برنهای مانند، LX WHIRLPOOL، ویا برند بسیار محبوب کولر اتریشی باشد. این موتور ها حتی اگر به صورت لایسنس در چین هم تولید شوند و فیک نباشند مرغوب و با کیفیتند.

جت های ماساژ هم به همین صورت باید از کیفیت قابل قبول و مطلوبی برخوردار باشند.

برای تماس با کارشناسان جکوزی دکورا ۲۰۲۰ به سایت ما سر بنید. همین امروز برای خرید جکوزی خانگی خود اقدام کنید!

Tel:۰۲۱۲۶۳۱۹۴۵۶,۰۲۱۲۶۳۱۹۴۵۷

خرید جکوزی برند اما ارزان

جکوزی، یک محصول لوکس و نسبتاً گران است اما خرید از جشنواره هایی که تخفیفات ویژه می گذارند، سقف قیمت را به شدت پایین می آورد. دکورا ۲۰۲۰ فروشگاهی معتبر برای خرید جکوزی های خانگی است که جشنواره های بی نظیری برگزار می کند. در هر صورت حتی خارج از طرحهای که به مناسبت های مختلف برگذار می شود سایت دکورا ۲۰۲۰ همیشه تخفیف‌های قابل توجهی برای مشتریان خود قائل است. که صد البته همان طور که گفته شد از برند های نام آشنای تولید کننده ایران و وارد کنندگان با سابقه و مطرح به شما جکوزی تخفیف دار ارائه می کند. اگر در جشنواره های فروش جکوزی مارا دنبال کنید، برخی از بهترین برندهای جکوزی خانگی که قیمت بسیار بالایی دارند، در این جشنواره ها تا یک سوم قیمت خود را از دست می‌دهند. بنابر این با ما و کارشناسان سایت دکورا ۲۰۲۰ در تماس باشید. و وان جکوزی بخرید که اعتبار سازنده پشتیبان گارانتی وکیفیت قطعات و خدمات پس از فروش آن باشد. در این صورت از خرید کارشناسی شده و با کیفیت خود مسرور خواهید بود و حتمن از داشتن جکوزی لذت می برید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.