با فدیبو بهترین کتاب های انگیزشی دنیا را برای خودت داشته باش

تهران- ایرنابازار- فیدیبو یک اپلیکیشن کتاب‌خوان است. هر کتابی که مد نظر شما باشد، در ژانرها و موضوعات گوناگون در این اپلیکیشن یافت و دانلود می‌شود. بهترین کتاب‌های انگیزشی این مقاله، یک پیشنهاد مطالعه ازجانب ما به شماست.

ایرنابازار- در طی سال‌های گذشته، تعدادی اپلیکیشن کتاب‌خوان به‌صورت رایگان و پولی وارد بازارهای آنلاین فارسی شد. فیدیبو ازجمله آن‌هاست که با اختلافی بسیار نسبت به رقبا، جایگاه اول را به خود اختصاص داده است. آرشیو بزرگ این اپلیکیشن، شامل بیش از ۵۰ هزار کتاب، رمان و مجله فارسی بوده که نسخه دیجیتالی آن‌ها در اختیارتان قرار گرفته است.

اگر همین حالا اتاق‌تان پر از کتاب شده و قفسه‌تان دیگر جایی برای نگهداری کتاب‌های جدید ندارد، ۲ راه پیش رو دارید. می‌توانید نسخه خواندنی کتاب را به‌صورت آنلاین بخرید و بخوانید یا چکیده کتاب را در قالب محتوای صوتی گوش کنید. حالا دیگر تصمیم با خودتان است.

چرا به مطالعه کتاب‌ های انگیزشی تاکید می ‌شود؟

شاید عبارت «کتاب انگیزشی» شما را به یاد پیام‌های زرد روان‌شناسی بیندازد که بر مثبت‌اندیشی منفعلانه تاکید دارند. اما کتاب‌های خوب نگارش‌شده‌ای که در فیدیبو موجود هستند، کمک می‌کنند تا به شناخت عمیقی نسبت به خود برسید، استعدادهای برتر وجودتان را کشف کنید، بر فراسوی لذت و ناکامی‌های روان خود گام بردارید و برای رسیدن به اهداف‌تان بیشتر بجنگید.

انگیزه‌داشتن در دنیایی که سایه افسردگی و اضطراب همواره در کمین است، کار خیلی ساده‌ای نیست. شاید به همین دلیل باشد که همه ما به بهترین کتاب‌های انگیزشی نیاز داریم تا باری دیگر آرامش خود را بازیابی کنیم و با شور و انگیزه بیشتری به کار و زندگی‌مان بپردازیم.

بهترین کتاب های انگیزشی که هرکسی باید آن ها را بخواند

مطالعه کتاب‌های انگیزشی این قدرت و توانایی را دارد که زندگی انسان را دگرگون کند. برخی از آن‌ها توسط نویسندگانی بزرگ نوشته شده‌اند که از ثروتمندترین افراد جهان هستند و شکست‌ها و موفقیت‌های زیادی را تجربه کرده‌اند و حاصل تجارب ارزشمند خود را در قالب یک کتاب به بشریت عرضه کرده‌اند. در اینجا با چند نمونه از مطرح‌ترین آثار انگیزشی آشنا می‌شوید.

کتاب انگیزشی اثر مرکب نوشته دارن هاردی

با فدیبو بهترین کتاب های انگیزشی دنیا را برای خودت داشته باش

اگر علاقه‌مند به مطالعه کتاب‌هایی درزمینه موفقیت و رشد فردی هستید، حتما نام «اثر مرکب» به گوش‌تان خورده است. این کتاب در مورد این است که چگونه اقدامات کوچک روزمره می‌توانند به نتایج شگرف تبدیل شوند. اثر مرکب کتابی است که هر روز مراحل عملی برای ایجاد تغییرات مثبت و شگفت‌انگیز را با برداشتن قدم‌های کوچک به شما یاد می‌دهد.

پیام اصلی نویسنده در کتاب اثر مرکب، این است که شما مسئول واقعی زندگی خود با همه شکست‌ها و پیروزی‌هایش هستید. این کتاب به شما یاد می‌دهد که به یک برنامه پیوسته و قدم‌های کوچک پایبند باشید تا در نهایت به موفقیت برسید. با خواندن این اثر همچنین می‌آموزید که از مرزهای ذهنی عبور کنید و با ظرفیت‌های ناشناخته درون‌تان آشنا شوید. اگر دوست دارید، می‌توانید به دانلود کتاب اثر مرکب از فیدیبو بپردازید.

کتاب انگیزشی طرز فکر نوشته کارول دوک

یکی از بهترین کتاب‌های انگیزشی موجود در فیدیبو که نتیجه سال‌ها تحقیق پژوهش کارول دوک است، طرز فکر نام دارد. از نگاه این نویسنده، مهم‌ترین عامل در شکست و پیروزی‌های ما در زندگی به طرز تفکر ما مرتبط است. این اثر می‌کوشد به مزایا و معایبی اشاره کند که تفکرات‌مان برای ما به‌همراه دارد.

راستش را بخواهید انسان‌ها به‌خاطر طرز فکرهایی که دارند، از وقایع مختلف به‌شکل‌های متفاوتی برداشت می‌کنند. قسمت خوب ماجرا اینجاست که انسان این توانایی را دارد تا طرز فکرش را تغییر دهد و با این کار حال و آینده خود را دچار تحول کند. کتاب طرز فکر به شما می‌آموزد که چگونه مثبت‌نگر باشید؛ بدون اینکه آسیبی متوجه شما شود و چگونه نیمه پر لیوان را به‌جای خلاها ببینید.

کتاب انگیزشی خودت را به فنا نده نوشته گری جان بیشاپ

با فدیبو بهترین کتاب های انگیزشی دنیا را برای خودت داشته باش

یکی از پرطرفدارترین کتاب‌های نیویورک تایمز از نگاه نوجوانان و جوانان است. گری جان بیشاپ نویسنده این کتاب تلاش می‌کند این مفهوم را برای مخاطب نهادینه کند که بدون اینکه خودش را به فنا دهد به بهترین نسخه از خود تبدیل شود.

این اثر به مخاطب خود می‌آموزد که با اشتیاق برای رسیدن به اهدافش تلاش کند. اما اگر در این مسیر با سختی یا مشکلی مواجه شد ناامید نشود. خیلی از ما زمانی که شکست می‌خوریم، چنان دچار سرخوردگی، نگرش منفی و تفکرات ناامیدکننده می‌شویم که فراموش می‌کنیم که هنوز فرصت‌های زیادی برای دوباره ایستادن و موفق‌شدن داریم.

کتاب انگیزشی تو کله خر هستی برو پیش پولدار می شوی نوشته جین سینسرو

این اثر، ششمین کتاب از بهترین کتاب‌های انگیزشی جهان است که می‌توانید آن را از فیدیبو دانلود کنید. این کتاب از مخاطب می‌خواهد که تسلیم هیچ قانون، قاعده و محدودیت بشری نشود و تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهداف و خواسته‌هایش به‌کار ببندد.

حتما افراد زیادی در اطراف شما هستند که از بی‌پولی گلایه دارند. خیلی از آن‌ها دوست دارند پولدار شوند ولی ترس و واهمه این را دارند که قبل‌از شروع یک کار شکست بخورند و مجبور شوند که عقب‌نشینی کنند. حالا شما فرض کنید که فردی شروع می‌کند و شکست هم می‌خورد؛ اما خودتان قضاوت کنید. این حالت بهتر است؟ یا اینکه فرد اصلا شروع نکند و شکست هم نخورد؟

جین سینسرو در این کتاب تجربیات خود را به مخاطب منتقل می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه از صفر شروع کرده و حالا به خواسته‌ها و تمایلات قلبی خود دست پیدا کرده است. او همچنین تاکید می‌کند که هرچه ذهن انسان بدان بیاندیشد، همان خواهد شد.

چگونه از فیدیبو کتاب مورد نظر خود را دانلود کنیم؟

اولین اقدام شما باید نصب اپلیکیشن باشد. بعداز آن یک حساب کاربری بسازید تا ازاین‌طریق بتوانید برای دانلود کتاب اقدام کنید. البته یکی از جدیدترین امکانات این برنامه، امکان خواندن آنلاین نسخه نمونه است. در این حالت شخص بدون ساختن حساب کاربری یا نصب فیدیبو هم می‌تواند بخشی از کتاب‌ها را به‌صورت رایگان روی درگاه بخواند و سپس اقدام به خرید کند.

جمع‌بندی

انگیزه که باشد، گویا هرکاری شدنی است! پس با کتاب‌های انگیزشی فیدیبو همراه شوید تا با یک حال خوب و انرژی مضاعف در مسیر رسیدن به اهداف‌تان بتازید. این کتاب‌ها به شما کمک می‌کنند نقاط قوت و ضعف‌تان را بشناسید و روشی برای تغییر خودتان پیدا کنید و سپس قدم در مسیرهای پیش‌بینی‌ناپذیر بگذارید. خودآگاهی مهم‌ترین عامل به‌دست‌آوردن انگیزه است. این کتاب‌ها به شما کمک می‌کنند تا خود را بهتر بشناسید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.