قهوه فوری سوپریم همراه با پودر قارچ گانودرما و جینسینگ

تهران- ایرنابازار- قهوه فوری سوپریم همراه با پودر قارچ گانودرما و جینسینگ دکتر بیز که با نام قهوه سوپریم دکتر بیز هم شناخته می‌شود، یکی از ۵ طعم اصلی در میان طعم های قهوه های گانودرما شزکت بیز است و در حال حاضر قهوه فوری سوپریم محبوب ترین و قوی ترین نوشیدنی همراه با پودر قارچ گانودرما هم به حساب می آید.

***محتوای تبلیغاتی***

ایرنابازار- همانطور که از عنوان قهوه فوری سوپریم همراه با پودر قارچ گانودرما و جینسینگ مشخص است این نوشیدنی دارای دو مولفه منحصر بفرد یعنی پودر قارچ گانودرما و جینسینگ در درون خود است درون خود است. قرار گرفتن این دو ماده ی ارزشمند در کنار هم دیگر در بستری از قهوه ی با کیفیت باعث شده تا این نوشیدنی ارزش غدایی بسیار بالا و خواص و مزیت های بی مانندی شود که در ادامه قصد داریم بیشتر با خواص این نوشیدنی جذاب و پر فایده آشنا شویم.

قهوه سوپریم

همان طور که پیشتر اشاره کردیم قهوه سوپریم نامیست که به طور خلاصه به قهوه فوری سوپریم همراه با پودر قارچ گانودرما و جینسینگ شرکت بیز گفته می شود. قهوه سوپریم پرفایده ترین و پر خاصیت ترین نوشیدنی در میان قهوه های گانودرما تولید شده در ایران است چرا که این نوشیدنی در درون خود علاوه بر قارچ گانودرما، جینسینگ هم دارد که همین موضوع باعث شده تا قهوه سوپریم به لحاظ خواص و اثربخشی بی مانند باشد.

با توجه به اینکه قهوه سوپریم یک نوشیدنی بر پایه ی قهوه است می توان آن را یکی از پر فایده ترین قهوه های موجود در جهان دانست. همراه شدن پودر قارچ گانودرما و جینسینگ باعث شده تا قهوه سوپریم دکتر بیز متقاضیان زیادی داشته باشد که برای مصارف مختلف و متعددی از جمله تقویت سیستم ایمنی بدن، لاغری و چربی سوزی، سلامت سیستم عصبی و مغز، سمزدایی بدن و پاکسازی کبد، تقویت قوای جنسی و ... از آن استفاده کرده و این نوشیدنی ارزشمند را در رژیم غذایی روزانه خود گنجانده اند.

از طرفی لازم به ذکر است که مصرف قهوه سوپریم به طور روزانه می‌تواند میزان اثربخشی این نوشیدنی را چند برابر کرده و کاملتر کند.

قهوه فوری سوپریم همراه با پودر قارچ گانودرما و جینسینگ

همان طور که تا الان متوجه شدیم قهوه فوری سوپریم همراه با پودر قارچ گانودرما و جینسینگ یک نوشیدنی بسیار پر فایده و پر مصرف است که به لطف وجود دو گیاه ارزشمند در آن یعنی پودر قارچ گانودرما و جینسینگ امروزه طرفداران فراوانی پیدا کرده است.

در حال حاضر در کشورمان ایران افراد بسیاری به جای نوشیدن قهوه های معمولی ترجیح می دهند که از قهوه فوری سوپریم همراه با پودر قارچ گانودرما و جینسینگ استفاده کنند چرا که این نوشیدنی علاوه بر خواص قهوه های معمولی تمام خواص پودر قارچ گانودرما و جینسینگ را به طور یکجا دارد و از این حیث ارزش غذایی بالاتری دارد و همین موضوع باعث شده تا این نوشیدنی در میان انواع نوشیدنی های قهوه موجود در بازار، جایگاه ویژه و ممتاز خود را پیدا کند.
برای اولین بار در ایران، قهوه ای تولید و فرآوری شده است که بیشترین ارزش غذایی و خاصیت را در میان تمام برندهای تولید قهوه موجود در کشور دارد و قابل رقابت با تمام نمونه های خارجی خود در بازار جهانی است.

در ادامه اجزای تشکیل دهنده ی این نوشیدنی ارزشمند را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

قهوه فوری سوپریم همراه با پودر قارچ گانودرما و جینسینگ

پودر قارچ گانودرما

گانودرما نام یک قارچ پر خاصیت است که در طب چینی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. امروزه از پودر قارچ گانودرما در صنایع مختلف و برای تولید محصولات و فرآورده های متعددی استفاده می شود که مهمترین این صنایع را صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی تشکیل می دهند. و به دلیل پوست سخت و سفتی که این قارچ دارد معمولا از پودر قارچ گانودرما یا عصاره قارچ گانودرما در تولید محصولات مختلف استفاده می شود.

نکته ی مهم درباره پودر قارچ گانودرما این است که این قارچ، آداپتوژن است به این معنا که بلافاصله بعد از مصرف در عملکرد سیستم عصبی و اجزای داخلی بدن ایجاد تعادل کرده و اختلالات جزئی داخلی بدن را برطرف می کند.

موضوع بسیار مهم در رابطه با قارچ گانودرما که باید به آن توجه کرد این است که قارچ گانودرما انواع مختلفی دارد که فقط گونه‌ی لوسیدوم آن ارزش مصرفی و درمانی دارد که بسیار هم کمیاب بوده و معمولا با قیمت های غیر معقولی هم به فروش می‌رسند

قهوه سوپریم که توسط شرکت بیز تولید شده است تنها محصول ایرانی است که در تولید آن از پودر قارچ گانودرما لوسیدوم آن هم از با کیفیت ترین نمونه موجود در دنیا استفاده شده است.

جینسینگ

جینسینگ نام گیاهی شناخته شده و ارزشمند با طبع گرم و خشک است که همانند قارچ گانودرما یک گیاه آداپتوژن است. برخی از مهمترین خواص مصرفی جینسینگ به شرح زیر است:

  • بهبود عملکرد حافظه
  • کاهش استرس
  • آرام بخشی
  • بهبود اختلالات جنسی
  • درمان ناتوانی، سستی و سایر علائم ناشی از فرسودگی و افزایش سن
  • کاهش سطح قند خون و کلسترول
  • افزایش طول عمر

قهوه فوری سوپریم همراه با پودر قارچ گانودرما و جینسینگ

خواص قهوه فوری سوپریم

خواص قهوه فوری سوپریم در واقع ترکیبی از خواص کامل قهوه، پودر قارچ گانودرما و جینسینگ است. ترکیب شدن همین سه ماده ی ارزشمند باعث شده تا خواص قهوه فوری سوپریم بیشتر از یک نوشیدنی قهوه ی معمولی یا یک نوشیدنی حاوی جینسینگ معمولی باشد. از طرفی در کنار هم قرار گرفتن این سه ماده باعث به وجود آمدن خواص جدیدی در این نوشیدنی شده و گستره ی اثر بخشی آن را بر روی اختلالات مختلف بیشتر می کند.

برخی از مهمترین خواص قهوه فوری سوپریم عبارتند از:

  • تقویت سیستم ایمنی و مکانیسم های دفاعی بدن
  • افزایش انرژی، کاهش استرس و بهبود هوشیاری ذهنی
  • افزایش نشاط و استقامت و بهبود سلامت کلی
  • حاوی ترکیبات زیستی فعال مانند پلی ساکارید ها و تری تر پن ها و…
  • کمک به فرآیند سم زدایی کبد، ضد التهاب و حساسیت
  • حاوی آنتی اکسیدان ها، مینرال ها و ویتامین ها

قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز

قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز همواره یک قیمت مشخص و مصوب اعلام شده از طرف شرکت بیز است چرا که این محصول به صورت انحصاری و کاملا یونیک در ایران تولید شده و تولید کننده آن که شرکت بیز است فروش این محصول را به هر شکل و با هر تعدادی از آن با یک قیمت مشخص و مصوب اعلام کرده است.

ما در سایت و رسانه گانودرما دات آی آر همواره سعی کرده ایم تا به روز ترین قیمت این محصول را با هر میزان نوسانی که دارد به طور شفاف و مشخص اعلام کنیم تا به این شکل زمینه فعالیت سودجویانی که با عرضه ی محصولات بی کیفیت و تقلبی و تاریخ گذشته این محصول به شکل ارزانتر سعی در فریب مصرف کنندگان دارند را از بین ببریم.

توجه داشته باشید که قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز به دو صورت قیمت درب کارخانه و قیمت مصرف کننده اعلام می شود سایت گانودرما دات آی آر برای سهولت در خرید مشتریان همواره قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز را با قیمت درب کارخانه که پایینتر است عرضه می‌کند.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.