درهای ساختمان، عاملی تاثیرگذار در زیبایی بصری و تامین امنیت

تهران- ایرنابازار- درهای ساختمانی یک عامل تاثیرگذار در زیبایی، حفاظت و تامین امنیت ساختمان به شمار می روند و به همین جهت انتخاب یک در ورودی مناسب و کارآمد می تواند تاثیر فراوانی بر ارزش یک ساختمان داشته باشد. به همین جهت بر آن شدیم تا به معرفی سه مدل در حیاط ریلی، پارکینگی دو لنگه و ساده از برند هیراد بپردازیم.

ایرنابازار- درهای ورودی ساختمان از دیرباز تاکنون از عوامل مهم رفع برخی نیازها همچون امنیت انسان به شمار می رفتند و عنصر مهمی در طراحی داخلی و خارجی محسوب می شدند.

درها همچون دیگر آثار ساخت بشر دارای تاریخچه و گذشته هستند؛ با آن که مشخص نیست چه کسی در را اختراع کرد اما در سال ۲۰۱۰ میلادی، باستان شناسان در زوریخ سوئیس یک در چوبی متعلق به حدود پنج هزار سال پیش را یافتند که حدود ۱۵۳ سانتی متر ارتفاع و ۸۸ سانتی متر عرض دارد و از چوب صنوبر ساخت شده بود.

اما امروزه جدا از اهمیت تاریخی درها، این مهم یک عامل تاثیرگذار در زیبایی، نقش حفاظتی و تامین امنیت ساختمان است و به همین جهت انتخاب یک در ورودی مناسب و کارآمد می تواند تاثیر فراوانی بر ارزش یک ساختمان داشته باشد.

در حیاط در بهتر به نظر رسیدن ظاهر ساختمان و افزایش ارزش خانه تاثیر بسزایی دارد. امروزه در کنار در حیاط باید گفت که در پارکینگ نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین جهت باید به کارآیی آن نیز توجه کرد. به همین دلیل بر آن شدیم تا در این مقاله به معرفی سه مدل در حیاط ریلی، پارکینگی دو لنگه و ساده بپردازیم و در ادامه بررسی این سه مدل در را از برند هیراد می خوانیم.

انواع درهای حیاط و پارکینگ جدید

در ریلی طرح ستیا

در حیاط ستیا از درهای ساده و محبوب در میان مشتریان گروه صنعتی هیراد است. این در تمامی نشانه‌های یک در ایمن برای ساختمان را دارد که به صورت در نفر رو، در یک و نیم لنگه و در دو لنگه با ابعاد سفارشی قابل تولید است.

در ریلی هیراد مدل ستیا از درهای پر کاربرد برای ورودی پارکینگ ساختمان به شمار می رود. امکان نصب جک برقی بر روی در دو لنگه ستیا یا ریلی کردن به صورت ریلی دو طرفه، ریلی نود درجه و یک طرفه، تلسکوپی و اسلایدی با توجه به دهانه ساختمان وجود دارد.

در حیاط طرح لاریسا

از پرفروش‌ترین درهای حیاطی در مجموعه هیراد در حیاط مدل لاریسا است. این در با طراحی زیبا و منحصر به فردی که دارد در میان برترین و محبوب ترین درها از نگاه مشتری قرار گرفته است. طراحی ساده و زیبا، مقاومت و امنیت بالای در و طراحی مدرن در حیاط، آن را مناسب هر گونه معماری و سبکی کرده است. طراحی زیبای در حیاط لاریسا در رنگ های سفید و سیاه جذابیت بصری بسیار بالایی دارد که می توانید با توجه به رنگ نمای ساختمان، رنگ در حیاط مناسب را انتخاب کنید. این در مناسب حیاط های ویلایی و ساختمان‌هایی است که قصد تعویض در حیاط را دارند.

درهای ساختمان، عاملی تاثیرگذار در زیبایی بصری و تامین امنیت

در پارکینگ طرح کروتن

در پارکینگ فلزی لیزری طرح کروتن همچون دیگر درهای فلزی پارکینگی با فناوری برش لیزری و جوش CO۲ تولید شده است. ظرافت طرح و نقش آن در کنار کیفیت بالای ساخت، این در را به دری زیبا و محبوب تبدل کرده که با ظرافت بسیار بالا برش خورده است. به دلیل استفاده از فناوری برش لیزری با دستگاه‌های به روز و پیشرفته با وجود ظرافت طرح و برش، مقاومت و استحکام فلزی بالایی دارد. در پارکینگ طرح کروتن برای در ورودی خودرو انواع ساختمان‌های اداری، مسکونی، تجاری و ... مناسب بوده است.

درهای ساختمان، عاملی تاثیرگذار در زیبایی بصری و تامین امنیت

ویژگی‌های درهای حیاطی و پارکینگی فلزی هیراد

  • تولید شده از ورق فلزی با ضخامت ۳ میلیمتر
  • همراه با پروفیل‌های فولادی فابریک صنعتی
  • استفاده از تکنولوژی برش لیزری و جوش CO۲ در تولید در
  • امنیت و استحکام بالا
  • ساختار یک پارچه و اتصالات محکم وقوی
  • پوشش رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک
  • مجهز به قفل برقی کله گاوی
  • شیشه سکوریت شده با نشان استاندارد به صورت سند بلاست شده
  • چهارچوب ایمن و مستحکم
  • دستگیره ایمن و مقاوم
  • ضد دیلم و اهرم
  • مناسب انواع شرایط آب و هوایی
  • قابل تولید در ابعاد سفارشی
  • قابل اجرا به صورت در حیاط ریلی و در حیاط برقی
  • عدم نیاز به رگلاژ در به دلیل کیفیت و دقت ساخت بالا

قیمت در حیاط

قیمت درهای حیاطی بر اساس ابعاد در محاسبه می‌شود. هر کدام از درهای حیاطی امکان تولید در ابعاد سفارشی و دلخواه مشتری را دارد. با این وجود ابعاد درهای حیاطی مجموعه هیراد در حالت استاندارد بدین شرح است:

در حیاط نفرو رو: ۱۱۶*۲۲۳ - ۱۱۶*۲۴۳

در حیاط یک و نیم لنگه: ۱۵۳*۲۲۳ - ۱۵۳*۲۴۳

در حیاط دو لنگه: ۲۶۵*۲۲۳ – ۳۱۵*۲۴۳

تفاوت درهای استاندارد با درهای سفارشی تنها در زمان تحویل آن‌هاست. در ابعاد استاندارد به صورت سریع قابل ارسال خواهد بود، حال آنکه ارسال ابعاد سفارشی، از زمان ثبت سفارش تا ارسال ۱۵ تا ۲۰ روز کاری زمان خواهد برد. جهت مشاوره و استعلام قیمت ابعاد سفارشی می‌توانید با شماره دفاتر مستقیم شرکت به شماره ۰۲۱۴۴۰۸۸۹۳۵ و ۰۵۱۳۸۳۸۷۱۰۰ در تماس باشید. همچنین با مراجعه به سایت شرکت به آدرس www.a-hirad.com می‌توانید از بیش از ۱۰۰ طرح متنوع در حیاط، پارکینگ و دیگر محصولات این شرکت دیدن کنید.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.