نشست مجمع عمومی عادی سالانه شرکت مجتمع فولاد خراسان برگزار شد

مشهد-ایرنابازار- نشست مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت مجتمع فولاد خراسان (فخاس) با حضور هیات مدیره، مدیرعامل شرکت و نمایندگانی از صندوق بیمه کشاورزان و عشایر و روستاییان، شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات و سایر سهامداران حقیقی و حقوقی این شرکت روز پنجشنبه در محل هتل نوین پلاس مشهد برگزار شد.

به گزارش ایرنابازار، در این نشست طهمورث جوانبخت، مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان در خصوص عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۲ و توفیقات مالی و تولیدی آن نسبت به سالهای قبل از جمله تحقق بالاترین رشد تولید در میان سایر شرکتهای فولادسازی در کشور گزارش مبسوطی ارایه کرد.
در این نشست که محمدرضا سمیعی به نمایندگی از صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر به عنوان رئیس مجمع، محمدحسین قائمی راد به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات به عنوان ناظر و دبیر و نماینده بورس حضور داشتند، از کادر مدیریتی و کارکنان شرکت فولاد خراسان برای عملکرد مطلوب آنها در سال گذشته و ثبت رکوردهای بالا با وجود محدودیتهای ناشی از انرژی قدردانی کردند.
اعضای مجمع عمومی عادی سالانه شرکت مجتمع فولاد خراسان پس از تایید گزارش صورتهای مالی توسط و تصویب آن، به تقسیم ۲۷۰ ریال سود به ازای هر سهم به سهامداران این شرکت رای مثبت دادند که توزیع آن بین سهامداران حقیقی و حقوقی کمتر از یک درصد از ۱۵ خرداد ماه ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد.
تعیین حسابرس مستقل و بازرس قانونی و انتخاب روزنامه کثیرالانتشار شرکت برای انتشار آگهی‌های شرکت مجتمع فولاد خراسان از دیگر مصوبات مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت بود.

۱۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.