افزایش سرمایه گذاری شستا به نفع بازنشستگان

تهران- ایرنابازار- مدیرعامل شستا با عنوان اینکه باید پاسخ انتظارات بازنشستگان را بدهیم، گفت: در سال ۱۴۰۳ هم ۱۵۰ درصد افزایش سود و ۲۴۵ درصد رشد سرمایه‌گذاری، پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است و قصد داریم با تخصیص یک درصد از سود سال جاری خود، گام‌های عملی قابل‌توجهی برای اجرای هوشمندسازی زیرساخت‌ها برداریم.

به گزارش ایرنابازار- عارف نوروزی در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری «هوشمندسازی صنایع» بین شرکت «خدمات ارتباطی رایتل» و هلدینگ‌های زیرمجموعه شرکت «سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی» (شستا) که در روز پایانی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ برگزار شد، اظهار داشت: در بسیاری از بخش‌ها بیش از ظرفیت اسمی در حال تولید هستیم و نتیجه این شده که در سال گذشته به ۱۰۰ درصد افزایش درآمد، ۶۰ درصد افزایش تولید و ۱۵۰ درصد افزایش سود دست پیدا کرده‌ایم.

مدیرعامل شستا با اشاره به اینکه به کمک هوشمندسازی، درآمدهای شرکت شستا به هزار همت خواهد رسید، خاطر نشان کرد: افزایش شفافیت، بهره‌وری، کیفیت، دقت، سرعت و سودآوری نتیجه قطعی و حتمی کوشش و تلاش در راستای روی آوردن به تحول دیجیتال خواهد بود و فصل جدیدی در عرصه هوشمندسازی در کشور را آغاز خواهد کرد.

مدیرعامل شستا با تاکید بر اینکه تحقق پروژه هوشمندسازی ذیل توافق‌نامه امضاشده با رایتل می‌تواند میزان سود و درآمد را چند برابر کند، گفت: هوشمندسازی مهم‌ترین پشتوانه در این حوزه به شمار می رود و در صورت تحقق، بر اساس پیش بینی انجام شده سال آینده حدود ۶۰۰ هزار میلیارد تومان درآمد به هزار میلیارد تومان خواهد رسید و سود برای بازنشستگان به بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد.

جهش تولید امروزه از نیازها و اولویت‌های کشور است

نوروزی با بیان اینکه جهش تولید امروزه از نیازها و اولویت‌های کشور به شمار می رود و انشاء الله این امر محقق شود، عنوان کرد: مقام معظم رهبری اقتصاد دانش بنیان را، راه رشد قطعی اقتصاد کشور و بر حسب ضرورت راه اصلاح امور اقتصادی کشور بیان فرمودند که این اتفاق سبب افزایش کیفیت و کاهش هزینه، افزایش سودآوری و در نهایت رشد بهره وری شده است.

وی اذعان داشت: رایتل با ساختار منعطف و چابکی که دارد و از نیروهای نخبه و تحصیلکرده و جامعی که در زمینه های مختلف از آنها استفاده می کند قطعا از این ماموریت نیز با موفقیت بیرون خواهد آمد.

نوروزی یادآور شد: امیدوارم تمامی هلدینگ های تخصصی شستا که طرف قرارداد رایتل هستند با داشتن احساس مسئولیت جدی، بتوانند به ارتقای صنعت و افزایش بهره وری کمک موثری و شایانی کنند.

وی خاطر نشان کرد: رایتل و هلدینگ های تخصصی شستا در گستره ملی با تکیه بر دانش و توان داخلی و نخبگان ایرانی این ماموریت مهم را به شایستگی انجام خواهند داد.

اختصاص یک درصد سود سهامداران با هدف هوشمند سازی

مدیرعامل شستا گفت: شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی با تخصیص یک درصد از سود سال جاری خود، گام‌های عملی قابل‌توجهی برای اجرای هوشمندسازی زیرساخت‌های خودش برداشته است.

وی افزود: استفاده از هوش مصنوعی و هوشمندسازی در بنگاه‌های اقتصادی تأثیر بسیار بالایی در کاهش هزینه به‌صورت یکپارچه داشته و موجب افزایش کیفیت و حاشیه سود می‌شود.

نوروزی خاطر نشان کرد: بازنشستگان، بیمه پردازان و کارگران کشور به جهت ارتقای سرمایه بین نسلی که در دست ما قرار دارد از ما انتظار و توقع دارند و بر همین اساس توجه به بازنشستگان از وظایف جدی به شمار می رود که شستا در فصل جدید فعالیت های خود باید به آن بپردازد.

وی تصریح کرد: با استفاده از ابزارهای نوین و پشتکار و هوشمندسازی با جدیت این ماموریت مهم را در زمینه ایجاد روحیه شادی و نشاط و ارتقای وضعیت و حفظ کرامت انسانی بازنشستگان انجام دهیم و سبک بنگاه داری را تغییر دهیم.

مدیرعامل شستا اذعان داشت: باید از حالت‌های رایج سنتی به ابزارهای نوین دانش بنیان روز مجهز شویم و پاسخ انتظارات بازنشستگان را بدهیم. آنها امروز در انتظار اقدامات راهگشا هستند.

ما کارگر کارگران کشور هستیم

وی با تاکید بر اینکه امروز افتخار ما در شستا این است که کارگر کارگران کشور هستیم، یادآور شد: با هوشمندسازی صنایع در شرکت‌های بزرگ سرمایه داری و هلدینگ های تخصصی شستا وسیله خدمتگزاری بیشتر و وسیع تر و بهره ورتر در حق بازنشستگان و کارگران است.

نوروزی گفت: ما باید پیشگامان خدمتگزاری به مردم با ابزارهای نوین باشیم و با بکارگیری ابزارهای نوین و هوشمند بتوانیم وضعیت کشور، تولید، بهره وری، رشد تولید، سودآوری و کیفیت را ارتقا دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.