بهترین سایت های خرید اقساطی گوشی در جهان

تهران- ایرنابازار- بسیاری از افراد با اینکه می دانند گوشی هوشمند برای آنها لازم است اما فکر می کنند از پس خرید آن و قیمت بسیار بالای یک گوشی هوشمند بر نمی آیند. مگر اینکه تسهیلاتی برای خرید آن در نظر گرفته شود. در این مقاله، قصد داریم بهترین سایت های خرید اقساطی گوشی در جهان را معرفی کنیم و با چند سایت معتبر و پرطرفدار خرید گوشی به صورت قسطی آشنا شویم.

***محتوای تبلیغاتی***

ایرنابازار- بیش از ۱۰ سال است که تلفن همراه به یکی از ملزومات زندگی مردم تبدیل شده است. دیگر تفاوتی ندارد که شما یک جوان به روز و همگام با فناوری هستید یا یک سالمند بازنشسته یا راننده یک خودروی سنگین. تلفن همراه هوشمند، برای کار و زندگی شما لازم است. امروزه اغلب امور اداری، کارهای بانکی، خرید و فروش کالا و تقریبا همه چیزهای دیگر به نوعی با تلفن همراه هوشمند ارتباط دارند. سامانه های بانکی، دانشگاهی، اداری و اپلیکیشن های فروشگاهی همه و همه در بستر گوشی های هوشمند کار می کنند. همه اینها، نشانی از لزوم بهره مندی از یک گوشی هوشمند برای هر شخص فعال در جامعه می باشد.

چرا خرید اقساطی گوشی خواهان زیادی دارد؟

با وجود همه مزایای تلفن های هوشمند، نمی توان قیمت بالای آن را نادیده گرفت. بسیاری از افراد با اینکه می دانند گوشی هوشمند برای آنها لازم است اما فکر می کنند از پس خرید آن و قیمت بسیار بالای یک گوشی هوشمند بر نمی آیند. در اوایل سال ۱۴۰۳ که این مقاله در حال نگارش است، گوشی های هوشمند اقتصادی که ویژگی های شگفت انگیز خاصی هم ندارند، حدود ۳ تا ۵ میلیون تومان و گوشی های میان رده تا ۱۰ الی ۱۲ میلیون تومان قیمت دارند. در چنین وضعیتی، نمی توان انتظار داشت همه بتوانند گوشی هوشمند داشته باشند، مگر اینکه تسهیلاتی برای خرید آن در نظر گرفته شود.

خوشبختانه همینطور هم هست. فروشگاه های زیادی در ایران و جهان به ارائه تسهیلات خرید گوشی هوشمند می پردازند. یکی از این تسهیلات، فروش اقساطی گوشی موبایل است. این سایت ها مبلغ فروش گوشی را به تعداد مشخصی قسط تقسیم بندی می کنند تا خرید آن برای کاربران راحت تر باشد. هر فروشگاهی بسته به توانایی خود، شرایط فروش اقساطی متفاوتی دارد و از همین رو، فروشگاه های مختلف فروش اقساطی طبق نیاز کاربران، طبقه بندی می شوند.

در این مقاله، قصد داریم در مورد بهترین سایت های خرید اقساطی گوشی در جهان صحبت کنیم و چند سایت معتبر و پرطرفدار خرید گوشی به صورت قسطی را به شما معرفی می کنیم. مطالعه این مقاله به شما کمک می کند برترین مراکز فروش اقساطی موبایل را بناسید تا اگر روزی به خرید اقساطی گوشی موبایل نیاز داشتید، با بهترین ها آشنا باشید.

بهترین سایت های خرید اقساطی گوشی در جهان

بهترین سایت های خرید اقساطی گوشی

با یک جستجوی ساده در موتورهای جستجو نظیر گوگل، سایت های زیادی را خواهید یافت که طرح های فروش اقساطی متنوعی برای کاربران در نظر گرفته اند. در این قسمت، ما به بررسی بهترین موارد از بین سایت های مختلف می پردازیم و به دلایل خود برای بهترین بودن این سایت ها نیز اشاره می کنیم.

وبسایت buyin۳
یکی از سایت های خوش نام و خوش آوازه در زمینه فروش اقساطی موبایل، وبسایت buyin۳.com است. این سایت همانطور که از نام آن پیداست، تمام محصولات خود را در سه قسط به فروش می رساند. قسط اول را شما در هنگام خرید گوشی می پردازید و در دو ماه بعدی، دو قسط دیگر را نیز پرداخت خواهید کرد تا در مجموع، مبلغ خرید گوشی جدید شما در سه قسط به فروشنده پرداخت شود. تنها عیبی که می توان به این سایت وارد دانست، تعداد اقساط انعطاف ناپذیر و کم آن است. تعداد زیادی از خریداران به دنبال شرایط خرید با بیشتر از ۳ قسط هستند. اما در مقابل، خرید از این سایت مزایایی هم دارد مانند:

سابقه خوب: وبسایت buyin۳.com در دو سال متوالی ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ نشان طلایی حقوق مصرف کننده آلمان را دریافت نمود. این نشان ها حاکی از خدمات خوب و کسب رضایت خریداران از سوی این سایت می باشد.

بهره صفر درصد: فروشگاه buyin۳.com بابت دریافت بهای کالاهای خود در سه قسط، هیچ سودی به مبلغ خرید شما اضافه نخواهد کرد. این موضوع، برای بسیاری از خریداران یک نکته بسیار مثبت به شمار می رود.

کوروشاپ: وبسایت های فروش اقساطی موبایل در جهان، از روش های پرداخت به کمک سیستم هایی نظیر paypal و master card استفاده می کنند که هر دوی این سیستم ها به دلیل تحریم های مالی ایران، از دسترس ایرانیان خارج است. در ایران برخی از فروشگاه ها شرایط فروش اقساطی بسیار پیچیده ای دارند اما کوروشاپ امکان خرید قسطی گوشی موبایل را به ساده ترین شکل ممکن برای شما فراهم کرده است. برای خرید اقساطی از کوروشاپ نه نیاز به مراجعه حضوری دارید و نه به ضامن نیازمندید. تنها تصویر یک برگ چک و یک پرینت حساب کافیست تا شما به صورت قسطی، گوشی مورد نظر خود را از کوروشاپ تهیه کنید.
علاوه بر اینها، تمامی کالاهای موجود در سایت کوروشاپ با گارانتی ۱۸ ماهه به شما ارائه خواهند شد تا خیالتان بابت صحت و سلامت گوشی مورد نظرتان راحت باشد. مبلغ پیش قسط و تعداد اقساط هم انعطاف پذیر است. با این تفاسیر، نیاز به چیز دیگری هم دارید؟

  • خرید غیرحضوری: نیازی نیست به صورت حضوری مراجعه ای داشته باشید. همه کارها از پشت سیستم قابل انجام خواهند بود.
  • گارانتی ۱۸ ماهه: در مورد سلامت محصول خود مطمئن باشید. تا یک سال و نیم آینده هم اگر اتفاقی بیفتد، گارانتی مسئولیت آن را بر عهده می گیرد.
  • اقساط و پیش قسط انعطاف پذیر: اگر در مورد مبلغ پیش قسط نگرانی دارید، کوروشاپ آن را از بین خواهد برد.

بهترین سایت های خرید اقساطی گوشی در جهان

سایت های معتبر برندها: هر برندی، در وبسایت خود شرایط فروش ویژه و اقساطی محصولات خود را فراهم کرده است. شما می توانید برای اطلاع از شرایط هر برند شامل تعداد اقساط و نرخ سود، به سایت آن برند مراجعه کنید.
به عنوان مثال، وبسایت google store که با گوشی های سری پیکسل، نام خود را در بین برندها جا انداخته است، طرح فروش اقساطی برای محصولات با قیمت بالاتر از ۱۴۹ یورو را در دست اجرا دارد. در این طرح، شما می توانید گوشی یا هر محصول دیگری از گوگل را با اقساط ۲ ساله و بدون سود از گوگل خریداری کنید. طبق اطلاعات وبسایت گوگل استور، این طرح حتی شامل بهره سالانه هم نمی باشد و عملا در این دو سال، شما هیچ هزینه اضافی برای کالای مدنظر خود پرداخت نخواهید کرد.

جمع بندی

فروش اقساطی موبایل، خواسته هر مشتری از فروشگاه هاست. در این مقاله ما به معرفی ۳ وبسایت برتر خرید اقساطی موبایل اشاره نمودیم که در سطح ایران و جهان دارای اعتبار و مقبولیت بالایی هستند. شما می توانید با توجه به خواسته ها و توانایی پرداخت خود، فروشگاه فروش اقساطی مدنظر خود را انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.