۱۰ نکته کلیدی در خرید اسکنر داخل دهانی دندانپزشکی

تهران- ایرنابازار- در این مقاله به بررسی نکات کلیدی قبل از خرید اسکنر داخل دهانی میپردازیم و چند برند مطرح در اسکنر رو معرفی خواهیم کرد

ایرنابازار- همه چیز در دندانپزشکی دیجیتال از اسکن شروع میشه! اسکنر داخل دهانی شیوه ای نوین برای تصویربرداری دیجیتالی دندان است که آن را جایگزینی برای قالب گیری عنوان کرده اند. مزیت این دستگاه ها عدم استفاده از خمیر قالبگیری، کاهش خطاهای دستی، نمایش دقیق شکل دندان ها و همچنین ایجاد نکردن احساس بد در دهان بیمار است. دندانپزشکان می توانند توسط این دستگاه دهان بیمار را اسکن کرده و از ورود ماده خارجی و ایجاد احساس ناخوشایند برای بیمار جلوگیری نماید.

چرا از این اسکنر داخل دهانی استفاده کنیم؟

دلیل محبوبیت بسیار زیاد اورال اسکنر دندانپزشکی دیجیتال چیست؟ همانطور که گفته شد زمان در این متد بسیار کوتاه است و پزشک میتواند تعداد بسیار بیشتر بیمار را در یک روز بدون دردسر ببیند و دقت این نوع پردازش بسیار بالاتر از روش های سنتی است و تمامی جزئیات دهان و دندان با این روش قابل بررسی می باشد و دیگر نیازی به خمیر قالب گیری هم نیست که باعث اذیت و ناراحتی بیمار شود.

به همین دلیل اسکنر داخل دهانی یکی از زیبا ترین و خوشایند ترین تحولات در صنعت دندانپزشکی هست که باعث ایجاد ۳ مورد اساسی زیر میشود :

رضایت و آرامش را برای بیمار

دقت و جزئیات بیشتر را برای لابراتوار

زمان و هزینه کمتر را برای دندانپزشک

۱۰ نکته مهم که قبل از خرید اسکنر داخل دهانی باید توجه داشته باشید

هنگام خرید اسکنر داخل دهانی، توجه به نکات زیر می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید:

۱- سرعت اسکن اسکنر داخل دهانی

عموم اسکنر ها در بازه زمانی ۱۵ تا ۶۰ ثانیه کار اسکن رو تموم میکنند اما چیزی که به مراتب مهم تره کیفیت خروجی فایل اسکن شده تو نرم افزار های طراحی هستش

۲- ثبت نقاط تیز و مش بندی در اورال اسکنر

تراکم نقاط ثبت شده در نقاط تیز دندان نشانه دقت اون اسکنر داخل دهانی هستش

۳- ثبت رنگ واقعی دندان ها در اسکنر های داخل دهانی

ثبت رنگ واقعی دندان ها یک آپشن کاذبه چیزی نیست که دکتر بخواد بسپاره به تکنولوژی و هوش مصنوعی

۴- سایز و مدل طراحی تیپ اسکنر ها

اسکنر های داخل دهانی یک ابزار دو کاربره هستش که کاربر اول اون دندانپزشک و کاربر دوم اون مراجعه کننده ها هستن که باید احساس راحتی حین اسکن داشته باشند

۵- اسکنر های داخل دهانی بی سیم

اسکنر های وایرلس ابزار انتقال دیتا سیم ها نیستد و در پروسه اسکن شما شاهد میس پوینت خواهید بود

۶- وزن اسکنر ها داخل دهانی

سبک بودن یا سنگین بودن شاید در اوایل کار با اون متوجهش نباشید اما در تراکم کار شما و کار طولانی مدت دست شما رو اذیت خواهد کرد پس یک آپشن مهم در انتخاب اورال اسکنر هستش

۷- هوش مصنوعی اسکنر داخل دهانی

بهره مندی از هوش مصنوعی و پیشرفت موازی با این فیلد در کیفیت اسکن شما تاثیر گذار خواهد بود و یک آپشن مهمه

۸- خدمات پس از فروش اسکنر های داخل دهانی

اطمینان از وجود گارانتی، خدمات تعمیرات و پشتیبانی فنی مناسب از سوی شرکت تولیدکننده یا فروشنده بسیار مهم است. این خدمات می‌توانند در صورت بروز مشکلات فنی، به شما کمک کنند تا به سرعت و بدون هزینه‌های اضافی مشکلات را برطرف کنید.

۹- آموزش و پشتیبانی

برخی از شرکت‌ها دوره‌های آموزشی و پشتیبانی فنی برای کاربران اسکنرهای خود ارائه می‌دهند. اطمینان از وجود این خدمات می‌تواند به شما کمک کند تا به طور مؤثر از اسکنر استفاده کنید و در صورت بروز مشکلات، به سرعت راه‌حل‌های مناسب را پیدا کنید.

۱۰ - تطابق با نیاز های کلینیک و مطب شما

انتخاب اسکنری که با نیازها و روش‌های کاری کلینیک شما سازگار باشد، بسیار مهم است. بررسی ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف اسکنرها و تطابق آن‌ها با نیازهای خاص کلینیک شما می‌تواند به شما در انتخاب بهتر کمک کند.

۱۰ نکته کلیدی در خرید اسکنر داخل دهانی دندانپزشکی

چرا بنیان مکاترونیک ایرانیان را برای تهیه اورال اسکنر انتخاب کنیم؟

شرکت بنیان مکاترونیک ایرانیان یک شرکت دانش بنیان با ۲۰ سال تجربه در زمینه دیجیتال دنتستری و نمایندگی شاینینگ تری دی در ایران با معرفی اسکنر شرکت شاینینگ با نام Aoralscan ۳ راه‌های اسکن دهان بیمار با هدف ساخت (روکش های کرون و بریج) Crown و Bridge، (ونیر و لمینت با اهداف زیبایی) veneer، (ترمیمی) inlays & onlays، (ارتودنسی) orthodontics و (ایمپلنت) implants را معرفی می‌نماید.

شرکت بنیان مکاترونیک ایرنیان با شرکت Dynamic اسکنر های داخل دهانی مدل DDS۳۳۰ رو معرفی کرده اند که یک اسکنر نسل جدید برای دندانپزشکان عزیز هستش که برای اطلاعات بیشتر میتوانند به سایت رسمی شرکت بنیان مکاترونیک ایرانیان مراجعه کنند.

شما میتوانید برای مشاوره برای خرید این محصول با کارشناسان بنیان مکاترونیک به شماره ۰۴۱۷۱۲۱ تماس حاصل فرمایید.

۱۰ نکته کلیدی در خرید اسکنر داخل دهانی دندانپزشکی

نتیجه‌گیری

خرید اورال اسکنر دندانپزشکی، یک سرمایه‌گذاری مهم برای هر کلینیک دندانپزشکی است. این دستگاه‌ها با ارائه تصاویر دقیق و با جزئیات بالا، به دندانپزشکان کمک می‌کنند تا تشخیص دقیق‌تری داشته باشند و برنامه‌ریزی درمانی موثرتری انجام دهند. با توجه به ویژگی‌ها، مزایا و معایب هر دستگاه و مشاوره با کارشناسان بنیان مکاترونیک ایرانیان به شماره تماس 0417121، می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید و کیفیت خدمات خود را بهبود بخشید.

انتخاب اسکنر مناسب می‌تواند تأثیر زیادی بر کیفیت و کارایی خدمات دندانپزشکی شما داشته باشد. با انجام تحقیقات کافی و مشاوره با کارشناسان، می‌توانید دستگاهی را انتخاب کنید که بهترین تطابق را با نیازهای شما داشته باشد و به بهبود تجربه بیماران کمک کند.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۱ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.