محصولات کاتلری کلید پخش نذری بهداشتی در ایام محرم

تهران- ایرنابازار- همه می‌دانیم که در ایام محرم به ظروف یکبار مصرف نذری برای پخش نذری‌ها و برگزاری مناسبت‌های مذهبی نیاز پیدا می‌کنیم. نکته مهم این است که ظروفی را انتخاب کنیم که به سلامت افراد صدمه‌ای وارد نکنند و به راحتی در طبیعت تجزیه شوند. محصولات یکبار مصرف کاتلری، پیشنهادی مناسب برای برگزاری مراسم‌های مذهبی هستند زیرا با استفاده از آنها از مزیت‌های فراوانی بهره‌مند خواهید شد.

ایرنابازار- با نزدیک شدن به ایام محرم، پخش نذرها شروع می‌شود. همه ما دوست داریم پس از اتمام مراسم مذهبی، کوچه و خیابانی تمیز داشته باشیم. با استفاده از برخی از محصولات یکبار مصرف می‌توان به این هدف رسید. محصولات یکبار مصرف کاتلری، پک‌های قاشق، چنگال و کارد هستند که با استفاده از مواد مختلف ساخته می‌شوند. این پک‌ها می‌توانند به پخش نذورات شما کمک کنند و همچنین مانع از کثیف شدن کوچه و خیابان شوند. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد محصولات کاتلری پیکنیک برند به شما ارائه خواهیم کرد.

چرا به محصولات کاتلری در ایام محرم نیاز داریم؟

همان‌طور که می‌دانید افراد مختلف به برگزاری هیئت‌های مذهبی و پخش نذورات در ایام محرم می‌پردازند. در گذشته از ظروف چینی پذیرایی و قاشق و چنگال‌های فلزی برای پخش وعده‌های غذایی استفاده می‌شد. این ظروف را باید پس از اتمام مراسم می‌شستند و سپس برای برنامه فردا شب آماده می‌کردند. تمام این کارها نه تنها زحمت زیادی برای برگزارکننده مراسم داشت بلکه هزینه‌های زیادی را نیز به او تحمیل می‌کرد.

پس از ورود ظروف یکبار مصرف کار برای پخش نذورات آسان‌تر شد. این ظروف با استفاده از مواد مختلفی تولید می‌شوند و در بسته‌بندی‌ها و اشکال مختلف به دست مصرف‌کننده می‌رسند. ظروف کاتلری ست‌های کاملی از قاشق، چنگال، کارد و دستمال کاغذی یا گاهی ادویه‌جات هستند که سرو وعده‌های غذایی در هیئت‌های مذهبی را برای شما راحت‌تر می‌کنند. این محصولات به صورت کاملاً بهداشتی تولید شده‌اند و بسیاری از افراد، آنها را به استفاده از قاشق و چنگال‌های فلزی ترجیح می‌دهند. پس یکی از اقلامی که به برگزاری مراسم در ایام محرم کمک می‌کند، محصولات کاتلری است.

پک کاتلری از چه ساخته شده است؟

حتماً شما هم بارها پک‌های قاشق، چنگال و کارد را در رستوران‌ها و مراکز سرو غذا مشاهده کرده‌اید، به این پک‌ها کاتلری گفته می‌شود. معمولاً قاشق و چنگال‌های موجود در این پک‌ها را با استفاده از سه ماده زیر می‌سازند:

ست پلاستیکی

یکی از ارزان‌ترین و متداول‌ترین ست‌های کاتلری از نوعی پلاستیک ساخته می‌شود. این پلاستیک سبک و کاربردی است و به هیچ عنوان ضرری برای سلامتی شما ندارد. شما می‌توانید پس از استفاده آن‌ها را دور انداخته و نگران تجزیه آن در طبیعت نباشید.

ست گیاهی

بسته‌بندی‌های کاتلری را می‌توان از مواد گیاهی ساخت. این ست‌ها سریع‌تر در طبیعت تجزیه می‌شوند و آسیبی به محیط‌زیست وارد نمی‌کنند. معمولاً از نشاسته ذرت، الیاف نیشکر، بامبو و چوب برای تولید قاشق و چنگال‌های موجود در محصولات یکبار مصرف کاتلری استفاده می‌کنند.

ست PLA

از ترکیب مواد پلاستیکی با الیاف نیشکر می‌توان پلیمری با نام PLA تولید کرد. این پلیمر برای ساخت قاشق، چنگال و کارد در ست‌های کاتلری مورد استفاده قرار می‌گیرد و هنگام استفاده از آنها به سلامت شما یا محیط‌زیست اطراف صدمه‌ای وارد نمی‌شود.

مزایای استفاده از محصولات یکبار مصرف کاتلری چیست؟

همه ما می‌دانیم که در ایام محرم به ظروف یکبار مصرف نذری برای پخش نذری‌ها و برگزاری مناسبت‌های مذهبی نیاز پیدا می‌کنیم. نکته مهم این است که ظروفی را انتخاب کنیم که به سلامت افراد صدمه‌ای وارد نکنند و به راحتی در طبیعت تجزیه شوند. محصولات یکبار مصرف کاتلری، پیشنهادی مناسب برای برگزاری مراسم‌های مذهبی هستند زیرا با استفاده از آنها از مزیت‌های زیر بهره‌مند خواهید شد:

محصولات کاتلری کلید پخش نذری بهداشتی در ایام محرم

عدم نیاز به شست و شو

پس از اتمام مراسم نیازی به شست و شوی ظروف نیست و می‌توانید پک‌های کاتلری را دور بیندازید.

کاهش هزینه ها

قیمت ظروف یکبار مصرف کاتلری نسبت به قاشق و چنگال‌های فلزی موجود در بازار کمتر است در نتیجه می‌توان در هزینه‌های برگزاری مراسم صرفه‌جویی کرد.

بسته بندی بهداشتی

در ساخت ست‌های کاتلری تمام نکات بهداشتی رعایت شده است. از آنجایی که قاشق، چنگال و کارد برای صرف مواد غذایی استفاده می‌شود، باید فاقد هرگونه ویروس یا میکروبی باشد. به همین دلیل این محصولات به صورت کاملاً بهداشتی تولید و در بسته‌بندی مناسب به دست مصرف‌کننده می‌رسند.

تنوع بالا

محصولات کاتلری دارای تنوع بسیار زیادی هستند و می‌توان از آنها بر اساس نیاز خود استفاده کرد. این ست‌ها در اندازه‌ها و کاربردهای مختلف تولید می‌شوند و رنگ‌بندی متنوعی دارند.

نکات مهم در هنگام خرید محصولات یکبار مصرف کاتلری

اگر شما هم تصمیم خود را برای تهیه محصولات یکبار مصرف کاتلری پیکنیک برند گرفته‌اید به شما تبریک می‌گوییم. این محصولات برگزاری مراسم در ایام عزاداری محرم را برای شما ساده‌تر خواهند کرد. برخی از نکاتی که در هنگام انتخاب این محصولات باید به آن توجه کنید به شرح زیر هستند:

  • بهتر است محصول موردنظر خود را از برند معتبر تهیه کنید. از آنجایی که این پک‌ها باید به صورت کاملاً بهداشتی تولید شوند، تنها تولیدکنندگان معتبر هستند که اصول بهداشتی را در تولید این محصولات رعایت می‌کنند.
  • توجه داشته باشید که اقلامی مانند قاشق، چنگال و کارد باید استحکام کافی را داشته باشند در غیر این صورت صرف غذا با آنها بسیار سخت خواهد شد. پس به کیفیت محصولاتی که خریداری می‌کنید، توجه نمایید.
  • با خرید عمده محصولات یکبار مصرف کاتلری در هزینه‌های خود صرفه‌جویی خواهید کرد. پس بهتر است برای مراسم‌ها به صورت عمده یا کارتنی خرید کنید.
  • جنس اقلام کاتلری را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. معمولاً قاشق و چنگال‌های چوبی از استحکام بالاتری برخوردار هستند. پس اگر غذایی مانند کباب یا جوجه‌کباب را سرو می‌کنید بهتر است به سراغ خرید محصولات یکبار مصرف کاتلری چوبی بروید. مدل‌های پلاستیکی و PLA نیز برای صرف غذاهایی مانند سوپ، برنج، خورشت یا انواع دسر مناسب هستند.
  • با خرید اینترنتی ظروف یکبار مصرف می‌توانید در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید. فروشگاه‌های بسیار زیادی در فضای وب وجود دارند که کاملاً معتبر هستند و محصولات را به صورت سریع برای شما ارسال می‌کنند.

محصولات کاتلری کلید پخش نذری بهداشتی در ایام محرم

خرید محصولات یکبار مصرف کاتلری از فروشگاه اینترنتی پیکنیک برند

اگر به دنبال بهداشتی ترین شیوه پذیرایی از عزاداران در ایام محرم هستید ما به شما خرید محصولات کاتلری را پیشنهاد می‌کنیم. این پک‌ها شامل قاشق، چنگال، کارد یا سایر لوازم سرو غذا هستند و از موادی مانند پلاستیک، الیاف گیاهی یا PLA ساخته می‌شوند. اگر محصولات یکبار مصرف کاتلری را انتخاب کنید نیازی به شست و شوی آنها پس از اتمام مراسم نیست. همچنین با خرید این محصولات در هزینه‌هایی برگزاری مراسم صرفه‌جویی خواهید کرد.

این محصولات به صورت کاملاً بهداشتی بسته‌بندی می‌شوند و بسیاری از افراد استفاده از آنها را به قاشق و چنگال‌های فلزی ترجیح می‌دهند. محصولات یکبار مصرف کاتلری در اشکال و اندازه‌های مختلف تولید شده و رنگ‌بندی متنوعی دارند. اگر قصد خرید این محصولات را دارید می‌توانید آنها را در کنار محصولات باگاس از فروشگاه اینترنتی پیکنیک برند به آدرس https://picnic-brand.com/ که تولیدکننده مستقیم این محصولات است، خریداری کنید. این فروشگاه کیفیت و سلامت تمامی محصولات یکبار مصرف خود را تضمین و سفارشات شما را به صورت سریع ارسال می‌کند.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.