جشنواره راسان ۱۰۰ میلیونی: خبری در راه است!

برند شیرآلات بهداشتی راسان به‌زودی جشنواره‌ای با شعار با شعار «برنده هوشمند راسان باش» برگزار خواهد کرد که علاوه بر هدایای متعدد، اهداف محیط ‌زیستی ارزشمندی هم دارد. پیشنهاد می‌کنیم از همین حالا برای شرکت در این جشنواره و ساختن آینده‌ای بهتر آماده باشید. در ادامه این مطلب جزئیات این جشنواره و اهداف آن را بررسی خواهیم کرد.

پیش‌بینی‌ می‌شود تا سال ۲۰۲۵ نیمی از جمعیت جهان با محدودیت آب مواجه شده و حدود ۷۰۰ میلیون نفر تا سال ۲۰۳۰ به دلیل کمبود شدید آب، آواره شوند.

از آنجایی که ما در کشوری خشک و کم‌آب زندگی می‌کنیم، خطر بی‌آبی و خشک‌سازی تهدیدی جدی‌تر محسوب می‌شود و زنگ خطر این بحران از سال‌های قبل به صدا درآمده است.

راسان یکی از بهترین و معروف‌ترین برندهای تولیدکننده شیرآلات بهداشتی است که با توجه به ارتباط مستقیم محصولاتش با آب، بر ارائه محصولات باکیفیت و توجه به مسئولیت اجتماعی جلوگیری از هدررفت آب تأکید بسیاری دارد.

این برند با ارائه محصولات استاندارد، پیشرو و مدرن از اسراف آب جلوگیری کرده و با انجام فعالیت‌های فرهنگی، تلاش دارد محافظت از محیط‌زیست را در جامعه نهادینه ‌کند و حالا جشنواره راسان با جایزه‌های متعدد، بهانه‌ای است تا همه ما بیشتر به مسئله کمبود آب توجه کنیم.

جشنواره راسان؛ هوشمندانه برنده جایزه شوید!

جشنواره راسان که در آینده نزدیک با اهداف محیط‌زیستی شروع می‌شود جوایزی دارد که حتی بدون قرعه‌کشی هم می‌توانید برنده آن باشید؛ البته جوایز بزرگ‌تر در قرعه‌کشی انتظارتان را می‌کشند.

جزئیات شرکت در این جشنواره به‌زودی مشخص می‌شود.

جشنواره راسان ۱۰۰ میلیونی: خبری در راه است!

جوایز کمپین راسان چیست؟

جایزه بزرگ ۱ میلیارد ریالی برای یک نفر

کد تخفیف ۵ درصدی بدون قرعه‌کشی

جوایز هوشمند قرعه‌کشی هفتگی از قبیل:

هندزفری بلوتوث دو گوش

دستبند سلامتی هوشمند

ترازوی هوشمند

ساعت هوشمند

اسپیکر بلوتوثی قابل ‌حمل

عینک آفتابی هوشمند

هدفون بلوتوثی

کاغذ دیجیتال

ماشین اصلاح موی سر

فلاسک هوشمند

جشنواره راسان ۱۰۰ میلیونی: خبری در راه است!

کلام پایانی؛ منتظر جشنواره راسان باشید!

گروه صنعتی راسان به‌عنوان یکی از بهترین و پیشروترین برندهای داخلی تولیدکننده شیرآلات بهداشتی از سال ۷۶ در کشور فعالیت می‌کند.

این شرکت با تأکید بر استفاده از دانش روز جهان، نیروی انسانی بومی و رعایت استانداردهای بین‌المللی، توانسته سبدی از باکیفیت‌ترین و مدرن‌ترین محصولات را به مصرف‌کنندگان ارائه دهد و از طرف دیگر حفاظت از منابع آبی و محیط‌زیست را از مسئولیت‌های اجتماعی خود می‌داند!

جشنواره راسان قدمی است برای همراه کردن مصرف‌کنندگان با اهداف این مجموعه؛ اهدافی که می‌توانند آینده‌ی بهتری برای اقتصاد، صنعت و محیط‌زیست کشور رقم بزنند.

شما هم با پیوستن به کمپین راسان می‌توانید برنده جوایز متعدد شده و به شریک معنوی این اقدامات بشردوستانه تبدیل شوید. منتظر باشید!

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.