حضور آروان کلاد در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳

تهران- ایرنابازار- در روزهای باقیمانده از الکامپ ۱۴۰۳ می‌توانید از فرصتی بی‌نظیر برای آشنایی با خدمات ابری پیشرفته، گفتگو با متخصصان و کارشناسان مجرب ابرآروان بهره‌مند شوند. با حضور در این غرفه امکان دریافت کد تخفیف ۲۷ درصدی برای تمام محصولات آروان کلاد برای تمام افراد وجود دارد.

به گزارش ایرنابازار، آروان کلاد، پیشرو در ارائه خدمات ابری در ایران، با حضور در رویداد الکامپ ۲۰۲۴ در سالن ۸ و ۹ نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و رونمایی از نوآوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید خود، بار دیگر تعهد خود را به ارتقای سطح خدمات ابری در ایران به اثبات خواهد رساند.

نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) هر سال میزبان بسیاری از کسب‌وکارهای حوزه‌ تکنولوژی، فناوری و الکترونیک است. این رویداد در نیمه اول تیر ۱۴۰۳ با شعار «همه با هم برای اقتصاد دیجیتال» در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۵ با حضور در غرفه ابر آروان در الکامپ ۱۴۰۳ با این تیم حرفه‌ای دیدار کرده و دغدغه‌های خود را در استفاده از زیرساخت ابری برطرف کنند.

رونمایی از تکنولوژی‌های جدید ابر آروان

حضور ابر آروان در الکامپ ۱۴۰۳ با رونمایی از نسل جدید خدمات ابری خود رقم می‌خورد. محصولات جدید آروان کلاد مانند Edge Computing، DBaaS، Storage Gateway، Dedicated Cloud Server توسط مدیران این مجموعه در الکامپ ۲۰۲۴ رونمایی خواهد شد. بخشی از جدیدترین تکنولوژی‌های ابر آروان شامل موارد زیر است:

خدمات ابری پیشرفته

ابرآروان در الکامپ ۱۴۰۳ از نسل جدید سرویس‌های خود رونمایی می‌کند. خدمات ابری ابر آروان شامل موارد زیر است:

کانتینر ابری: با این سرویس و حذف مراحل پیکربندی، کاربران می‌توانند بدون دغدغه زیرساختی، ایده‌های نرم‌افزاری خود را در هر زبان و فریم‌ورک توسعه دهند.

سرور ابری: به عنوان بستر امن و به‌صرفه برای کسب‌وکارهای آنلاین امکان راه‌اندازی زیرساخت پایدار و منعطف را برای کاربران فراهم می‌کند.

فضای ذخیره‌سازی ابری: با این محصول، کاربران می‌توانند هر نوع فایل و اسناد رسانه‌ای را در فضایی نامحدود و پایدار ذخیره کنند. فضای ابری آروان از نوع Object Storage بوده و بستری نامحدود و امن برای ذخیره داده‌های بدون ساختار محسوب می‌شود.

حضور آروان کلاد در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳

راهکارهای امنیتی نوین

امنیت همواره یکی از دغدغه‌های اصلی کسب‌وکارهای آنلاین بوده است. آروان‌کلاد با رونمایی از راهکارهای امنیتی خود شامل سرویس‌های امنیتی مانند شبکه توزیع محتوا و ابزارهای امنیت ابری مانند WAF و فایروال، خبر از سطح بالای امنیت اطلاعات کاربران در برابر تهدیدات سایبری می‌دهد. طوری‌که بدون نیاز به تجهیزات فیزیکی کاربران می‌توانند امنیت سرویس‌های خود در لایه ۷ شبکه را تامین کنند.

فناوری‌های مدیریت داده

در عصر داده، مدیریت حجم بالای داده‌ها به یکی از چالش‌های اصلی کسب و کارها تبدیل شده است. ابر آروان با ارائه فناوری‌های مدیریت داده از جمله دیتابیس ابری مدیریت شده خبر از تسلط کامل بر داده‌های کلان می‌دهد. دیتابیس ابری آروان با پیاده‌سازی سریع و آسان، بازیابی خودکار و نودهای پشتیبان از ابتدای سال ۱۴۰۳ در دسترس کاربران قرار گرفته است. با این فناوری جدید، راه‌اندازی و مدیریت دیتابیس بر بستر ابر آسان خواهد بود.

جزئیات حضور در نمایشگاه

آروان کلاد، کسب‌وکار پیشرو در خدمات ابری، در بازه ۹ الی ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ از ساعت ۸ تا ۱۵ در سالن ۸ و ۹ نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان حضور علاقه‌مندان و کاربران است.

معرفی خدمات و محصولات

پیشگام ارایه‌دهنده خدمات ابری، این بار با انواع راهکارها و خدمات ابری نوین در نمایشگاه حضور پیدا کرده است. آروان‌کلاد با ارایه محصولات یکپارچه ابری، راهکارهای امنیتی و فناوری‌های نوین به کسب‌وکارهای مختلف کمک می‌کند تا بدون دغدغه‌های زیرساختی سریع‌تر در دسترس باشند و ایده‌های فناورانه خود را خلق کنند. طبق آمار داخلی این کسب‌وکار، آروان کلاد در طول یک سال اخیر بیش از ۷۹ فیچر محصول، به‌روزرسانی و بهبود محصول رونمایی کرده است.

ثبت‌نام و بازدید از غرفه ابر آروان

در روزهای باقیمانده از الکامپ ۱۴۰۳، کاربران می‌توانند از فرصتی بی‌نظیر برای آشنایی با خدمات ابری پیشرفته، گفتگو با متخصصان و کارشناسان مجرب ابرآروان بهره‌مند شوند. با حضور در این غرفه امکان دریافت کد تخفیف ۲۷ درصدی برای تمام محصولات آروان کلاد برای تمام افراد وجود دارد.

آدرس غرفه آروان کلاد: سالن ۸ و ۹ نمایشگاه بین‌المللی تهران

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.