با یکی از خاص‌ترین سواحل کوش آداسی آشنا شوید

تهران- ایرنا بازار- ساحل بانوان یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌ شده‌ترین سواحل در شهر کوش آداسی ترکیه است. این ساحل جذاب، با شن‌های نرم، آب‌های زلال و امکانات رفاهی متعدد، مقصدی عالی برای گذراندن یک روز آرام و لذت‌بخش در کنار دریا است. در این مقاله با یکی از خاص‌ترین سواحل کوش آداسی آشنا می‌شوید.

***محتوای تبلیغاتی***

ایرنا بازار- اگر قصد دارید به این بهشت زیبا بروید و اوقاتی را به آفتاب‌گرفتن در کنار آب‌های خنک و شفاف یا شرکت در ورزش‌های آبی اختصاص دهید، در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی ساحل بانوان کوش آداسی

ساحل بانوان یا همان ساحل لیدیز بیچ کوش آداسی، در جنوب مرکز شهر کوش آداسی و در حدود ۳ کیلومتری آن قرار دارد. بدون شک، این ساحل یکی از محبوب‌ترین و زیباترین سواحل کوش آداسی به شمار می‌رود که در کنار زیبایی خیره‌کننده، امکانات رفاهی بسیار خوبی را برای گردشگران فراهم کرده است. این امکانات در سواحل تور آنتالیا هم موجودند، اما ساحل بانوان سبقه و ماجرایی دارد که در سواحل آنتالیا نمی‌بینید.

جالب است بدانید که داستانی پشت نام این ساحل نهفته است. در این منطقه، قبلا باغ زیتون وسیعی وجود داشته است که زنان، در آن مشغول به فعالیت و چیدن زیتون بوده‌اند. هنگامی که از خستگی و گرما کلافه می‌شدند، به دریا ‌می‌رفتند تا خنک شوند. برای سال‌ها زنان فقط از این ساحل استفاده می‌کردند و از همین رو، نام آن را «ساحل بانوان» گذاشتند. در نهایت، در دهه ۱۹۵۰، همه شروع به استفاده از ساحل کردند.

آدرس:

Kadınlar Denizi, ۰۹۴۰۰ Kuşadası/Aydın, Türkiye

هتل های نزدیک ساحل بانوان کوش آداسی

اگر قصد دارید در نزدیکی این ساحل محبوب و دوست‌داشتنی اقامت داشته باشید، جای نگرانی نیست؛ چرا که چند مورد از بهترین هتل های کوش آداسی در اطراف ساحل وجود دارند. در ادامه تعدادی از هتل‌های اطراف ساحل بانوان را به شما معرفی می‌کنیم.

نوع هتل نام هتل

۵ ستاره

هتل سون سیز (Seven Seas Sealight Elite Hotel)

۵ ستاره

هتل تی‌ان‌آر (TNR Otel & Spa)

۴ ستاره

هتل گرند بلو اسکای (Grand Blue Sky International)

۴ ستاره

هتل لاویستا بوتیک (Lavista Boutique Hotel & Spa)

۴ ستاره

هتل پالمین (Palmin Hotel)

۴ ستاره

هتل دریچی (Derici Hotel)

۳ ستاره

هتل لیدیز بیچ کوش آداسی (Ladies Beach Hotel)

۳ ستاره

هتل گلدن گیت (Hotel Golden Gate)

۳ ستاره

هتل مینای (Minay Hotel)

۳ ستاره

هتل افه بوتیک (Efe Boutique Hotel)

در کوش آداسی هتل‌های بیشتری وجود دارد که نزدیک ساحل هستند. اگر بخواهید آنتالیا را با کوش آداسی از این حیث مقایسه کنید، می‌توان گفت بهترین هتل آنتالیا برای خانواده، کودکان و مجردها در این شهر وجود دارد که در کوش آداسی نیست.

امکانات ساحل بانوان کوش آداسی

ساحل بانوان کوش آداسی با ارائه مجموعه‌ای از امکانات رفاهی، تجربه‌ای راحت و لذت‌بخش را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند و از بهترین سواحل کوش آداسی ترکیه به حساب می‌آید. یکی از نکات مثبت این ساحل، حضور نگهبانان اختصاصی است که امنیت ساحل را بسیار بالا می‌برند. در ادامه شما را با امکانات فوق‌العاده این ساحل زیبا آشنا می‌کنیم.

تفریحات آبی

در این ساحل، برای علاقه‌مندان به تفریحات و ورزش‌های آبی، گزینه‌های بسیار خوب و هیجان‌انگیزی فراهم شده است. امکان انجام فعالیت‌هایی مانند جت اسکی، قایق موتوری، اسکی روی آب، پاراسیلینگ و دیگر ورزش‌های آبی در ساحل بانوان وجود دارد.

چتر و صندلی ‌های آفتابگیر

در ساحل بانوان کوش آداسی شما می‌توانید چتر و صندلی‌های آفتاب‌گیر اجاره کنید و در زیر آفتاب تابستانی از تماشای مناظر زیبای دریا لذت ببرید. البته به یاد داشته باشید که در بهترین زمان سفر به کوش آداسی یعنی فصل تابستان، ساحل هرروزه و خصوصا روزهای آخر هفته، ساحل بسیار شلوغ است و امکان دارد صندلی یا چتر خالی پیدا نکنید؛ از همین رو، در چنین روزهایی بهتر است صبح زود به ساحل بروید یا روزهای وسط هفته را برای رفتن به ساحل انتخاب کنید.

دوش و سرویس ‌های بهداشتی

خوشبختانه در ساحل امکاناتی مانند دوش و سرویس‌های بهداشتی در دسترس هستند تا بازدیدکنندگان بتوانند به‌راحتی از آن‌ها استفاده کنند. شما می‌توانید بعد از شنا در دریا، با خیال راحت دوش بگیرید.

رستوران و کافه

احتمالا درباره رستوران های کوش آداسی چیزهایی شنیده‌اید. در طول ساحل چندین رستوران و کافه وجود دارند که انواع غذاها و نوشیدنی‌های محلی و بین‌المللی را ارائه می‌دهند. در رستوران‌ها و کافه‌های ساحل، شما می‌توانید حین خوردن خوراکی‌های خوش‌طعم، از تماشای منظره دریا هم لذت ببرید.

نحوه دسترسی به ساحل بانوان

با یکی از خاص‌ترین سواحل کوش آداسی آشنا شوید

دسترسی به ساحل بانوان که در راهنمای سفر به کوش آداسی هم به آن برمی‌خورید، با توجه به اینکه ساحل تا مرکز کوش آداسی تنها ۳ کیلومتر فاصله دارد، آسان است. شما می‌توانید با تاکسی، دولموش (مینی‌بوس‌های محلی) یا حتی پیاده، از مرکز کوش آداسی به ساحل بروید. در ادامه توضیحات مربوط به هر کدام را ارائه می‌دهیم.

تاکسی

سریع‌ترین راه برای رفتن به ساحل بانوان کوش آداسی، استفاده از تاکسی است. شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای ناچیز، در عرض ۵ دقیقه به ساحل برسید.

دولموش

دولموش یک وسیله حمل‌ونقل عمومی و بسیار مقرون‌به‌صرفه است که از مرکز کوش آداسی، شما را در عرض چند دقیقه به ساحل می‌رساند. ناگفته نماند که از سایر نقاط شهر هم، اتوبوس‌های خطوط ۲۷۲ و ۴۰۳ شما را تا نزدیکی ساحل بانوان خواهند برد.

پیاده‌ روی

راه دیگر برای رفتن به ساحل بانوان از مرکز کوش آداسی، بدون صرف هیچ هزینه‌ای، پیاده‌روی است. شما می‌توانید با ۱۵ تا ۲۰ دقیقه پیاده‌روی از مرکز، خود را به ساحل برسانید. در این صورت، می‌توانید از تماشای مناظر زیبای کوش آداسی لذت ببرید و در مسیر خود، از جزیره کبوتر هم بازدید کنید.

بازدید از ساحل بانوان کوش آداسی با تورهای مهرپرواز

ساحل بانوان با مناظری زیبا، امکانات رفاهی و دسترسی آسان، یکی از بهترین مقاصد برای گذراندن یک روز دلپذیر کنار دریا است. این ساحل با ارائه تجربه‌ای بی‌نظیر از آرامش و تفریح، خاطراتی فراموش‌نشدنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در صورتی که قصد دارید با تور کوش آداسی به این ساحل دلنشین بروید، حالا می‌توانید برنامه‌ریزی بهتری داشته باشید. در صورتی که قصد سفر به کوش آداسی را دارید، می‌توانید لذت و راحتی را با تورهای آژانس مهرپرواز تجربه کنید.

آژانس هواپیمایی مهرپرواز از سال ۱۳۹۰ در خدمت گردشگران عزیز ایرانی است تا با ارتباطی مؤثر با هتل‌داران و مدیران گردشگری در نقاط مختلف دنیا، مسیر توریسم را در ایران هموار سازد. پس اگر به دیدن شهرها و کشورهای جدید علاقه دارید و جزء کسانی هستید که همیشه چمدانی حاضروآماده برای سفر دارند، فرصت را از دست ندهید و برای رزرو تورهای خارجی به www.mehrparvaz.com مراجعه کنید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.