به گزارش ایرنابازار از روابط عمومی بیمه سرمد، محمدمهدی بهشتینژاد در بازدید سرزده از شعبه اصفهان در جریان عملکرد شعبه و کیفیت خدمترسانی به بیمهشدگان قرار گرفت.
وی ضمن تشکر از تلاش مدیریت و کارکنان شعبه در پیشبرد برنامههای شرکت، با بیان اهداف و استراتژی شرکت بیمه سرمد تصریح کرد: توسعۀ کمی و کیفی شبکۀ فروش از طریق جذب نماینده و نیز توانمندسازی کارکنان باید در دستور کار شعب قرار گرفته و همواره با ارائۀ خدمات بههنگام، بر بهبود تجربۀ مشتریان تأکید شود.
در پایان، مدیر شعبۀ استان اصفهان ضمن ارائۀ گزارش کاملی از فعالیت شعبه، به بیان برنامههای پیشبینیشده در جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات، توسعۀ شبکۀ فروش و همچنین افزایش رضایتمندی بیمهشدگان پرداخت.
نظر شما