سامسونگ A۷۲؛ قدرت و زیبایی در دستان شما!

تهران- ایرنابازار- سامسونگ در طراحی A۷۲ به جای دنبال کردن رویه تکراری، به سمت ظاهری مات و ساده‌تر گام برداشته است و بار دیگر قدرت خود را در عرصه عکاسی موبایل به رخ کشیده است. این گوشی به دوربینی قدرتمند مجهز شده که می‌تواند نیازهای مختلف عکاسان را برآورده کند.

به گزارش ایرنا بازار، در بین گوشی‌های هوشمند سامسونگ، سری A همواره از محبوب‌ترین محصولات تولیدی این شرکت به‌شمار می‌آید. یکی از موبایل‌های این سری، A۷۲ سامسونگ است. در ادامه قصد داریم تا به بررسی A۷۲ بپردازیم و درباره این محصول صحبت کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

تحولی در طراحی، در گوشی A۷۲

سامسونگ در طراحی A۷۲ به جای دنبال کردن رویه تکراری، به سمت ظاهری مات و ساده‌تر گام برداشته است. برجستگی ماژول دوربین نیز در این مدل به حداقل رسیده است تا هماهنگی بیشتری با بدنه داشته باشد. با وجود این تغییرات، جنس بدنه همچنان پلاستیکی باقی مانده است که در مقایسه با میان‌رده‌های شیشه‌ای و فلزی سال ۲۰۱۷ سامسونگ، کمی ناامیدکننده به‌نظر می‌رسد. با این حال کیفیت ساخت موبایل هوشمند سامسونگ A۷۲(https://www.pindo.ir/list/samsung-mobile ) نسبت به میان‌رده‌های سال قبل سامسونگ به‌طور قابل توجهی ارتقاء یافته است و دیگر حس ارزان‌قیمت بودن را به کاربر القا نمی‌کند؛ درواقع سامسونگ با ظرافت‌هایی در طراحی تلاش کرده است تا حس لوکس‌تری به پلاستیک A۷۲ ببخشد. به‌طور مثال ظاهر این گوشی، به‌ویژه در رنگ مشکی، یادآور پرچمدار S۲۱ Ultra سامسونگ است.

نمایشگر گوشی A۷۲

یکی از مواردی که برای خرید گوشی سامسونگ A۷۲ باید در نظر بگیرید، نمایشگر آن است. در این موبایل شاهد نمایشگر ۶.۷ اینچی Super AMOLED هستیم که انتظارات شما را برآورده می‌کند. این صفحه نمایش رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز دارد.

عملکرد باتری سامسونگ A۷۲

با وجود اینکه قیمت A۷۲ چندان زیاد نیست، اما باتری این گوشی عملکرد نسبتا خوبی دارد. سامسونگ در گلکسی A۷۲ از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم یونی استفاده کرده است که در استفاده معمولی یک روز کامل شارژدهی را ارائه می‌دهد. این گوشی یک آداپتور ۲۵ واتی نیز دارد که می‌تواند باتری آن را در حدود ۱ ساعت و ۲۰ تا ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه از ۰ تا ۱۰۰درصد شارژ کند.

با سامسونگ A۷۲، عکاسی حرفه‌ای کنید

سامسونگ با Galaxy A۷۲ بار دیگر قدرت خود را در عرصه عکاسی موبایل به رخ کشیده است. این گوشی به دوربینی قدرتمند مجهز شده که می‌تواند نیازهای مختلف عکاسان را برآورده کند. در ارتباط با مشخصات A۷۲ در بخش دوربین باید بگوییم که دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی این گوشی تصاویر با جزئیات خارق‌العاده و کیفیتی مثال‌زدنی را ثبت می‌کند. فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز (PDAF)و لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) این دوربین نیز به شما کمک می‌کنند تا در هر شرایطی عکس‌هایی شارپ و بدون لرزش داشته باشید. علاقه‌مندان به عکاسی با زوم بالا می‌توانند از دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی و قابلیت زوم ۳ برابر استفاده کنند. عکاسی با زاویه دید گسترده نیز با دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و زاویه ۱۲۳ درجه این گوشی به سادگی امکان‌پذیر شده است.

از سوی دیگر دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو A۷۲ به شما اجازه می‌دهد تا از سوژه‌های کوچک با جزئیات دقیق عکس بگیرید. ترکیب این دوربین‌ها به همراه لرزش‌گیر دیجیتال (EIS)و سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی قدرتمند، A۷۲ را به یکی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار برای عکاسی تبدیل کرده است. از سوی دیگر دوربین سلفی Galaxy A۷۲ در نور کافی، تصاویری با جزئیات و وضوح قابل قبول ثبت می‌کند. این دوربین برای گرفتن عکس‌های سلفی در محیط‌های روشن و آفتابی، ایده‌آل است.

سامسونگ A۷۲؛ قدرت و زیبایی در دستان شما!

بررسی سامسونگ A۷۲ از نظر سخت افزار و پردازنده

در رنج قیمت گوشی a۷۲، شاهد گوشی‌های مختلفی هستیم؛ اما A۷۲ از نظر سخت‌افزاری یکی از بهترین محصولات در این رنج قیمت است. سامسونگ در A۷۲ به جای تراشه‌های مدیاتک سری A۳۰، از تراشه قدرتمند Snapdragon ۷۲۰G استفاده کرده که جهشی بزرگ در عملکرد محسوب می‌شود. این تراشه شامل دو هستهٔ پرقدرت Kryo ۴۶۵ Gold با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و شش هسته کم‌مصرف Kryo ۴۶۵ Silver با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز به همراه پردازندهٔ گرافیکی Adreno ۶۱۸ است. این گوشی میان‌رده سامسونگ به خوبی از پس پردازش‌های سنگین و اجرای بازی‌ها برمی‌آید. در استفاده روزمره و اجرای بازی‌ها نیز شاهد افت فریم یا لگ زدن نخواهید بود.

خرید سامسونگ A۷۲ از سایت پیندو

در صورتی‌که به دنبال خرید آنلاین موبایل هستید، باید این دسته از محصولات را از طریق فروشگاه اینترنتی مطمئن خریداری کنید. یکی از برترین مجموعه‌های فعال در این حوزه، سایت پیندو است که امکان خرید و فروش آنلاین کالاهای نو را فراهم کرده است.

پیندو فروشگاهی مطمئن برای خرید اینترنتی موبایل https://www.pindo.ir/s/mobile-phone/ به‌شمار می‌آید که با تمرکز بر روی فروش کالاهای نو، فضایی ایده‌آل را برای عرضه محصولات جدید و باکیفیت در اختیار فروشندگان قرار داده است. این پلتفرم با الهام از مدل کف بازاری، هیچ محدودیتی برای نحوه فروش کالا از سوی فروشندگان اعمال نمی‌کند و هرکسی با هر روشی که تمایل دارد، می‌تواند محصولات خود را در معرض دید خریداران قرار دهد؛ به این ترتیب خلاقیت و نوآوری در شیوه‌های فروش رونق گرفته‌اند.

می‌توان گفت که پیندو فروشگاه اینترنتی موبایل است که از نظر کارکرد و فلسفه فروش، در نقطه‌ای بین اینستاگرام و دیجی کالا قرار دارد. این پلتفرم مزایای هر دو را به یکدیگر آمیخته است و تجربه‌ای جدید از خرید و فروش آنلاین را به ارمغان می‌آورد. البته پیندو علاوه بر فروش موبایل، شامل طیف وسیعی از دسته‌بندی‌های مختلف است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کالای دیجیتال
  • خانه و آشپزخانه
  • مد و پوشاک
  • زیبایی و سلامت
  • فرهنگ و هنر
  • سرگرمی و فراغت
  • وسایل نقلیه
  • خدمات
  • صنعتی و اداری
  • مواد غذایی

برای اینکه افراد بتوانند با خیال آسوده، خرید خود را از سایت پیندو انجام دهند، این سایت خرید امن اینترنتی را برای کاربران فراهم کرده است؛ این ویژگی باعث می‌شود تا بتوانید محصول مورد نظر خود را بدون نگرانی از طریق این سایت سفارش دهید. البته مقایسه قیمت‌ها هم در این پلتفرم امکان‌پذیر است. به‌طور مثال شما در پیندو این امکان را دارید که با مقایسه قیمت A۷۲ که توسط فروشندگان مختلف عرضه می‌شوند، درنهایت این گوشی را با بهترین قیمت ممکن خریداری کنید.

۲ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.