خرید آنلاین طلا آب شده در سامانه میلی قابل اعتماد است؟

پیدا کردن بستری قابل اعتماد برای خرید و فروش طلا آبشده،مهم‌ترین دغدغه سرمایه‌گذاران به‌حساب می‌آید. از آنجایی که این روزها،اکثرخرید وفروش‌ها به‌صورت آنلاین انجام می‌گیرد،پس بایدبه دنبال سامانه‌ای مطمئن برای خرید طلای آب شده باشیم.اولین چیزی که دریک فروشگاه آنلاین طلا جستجو می‌کنیم، مجوزهای آن است.میلی یک بستر آنلاین برای خرید و فروش طلا بوده که به خریدار قدرت خرید طلا حتی با کمترین سرمایه را می‌دهد.

ایرنابازار- طبق گفته‌های رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، تقاضای مردم برای خرید طلا برای سرمایه‌گذاری در سال‌های گذشته افزایش یافته و مردم برای حفظ ارزش پول خود، طلا آب شده می‌خرند. به همین دلیل، مخاطبان سامانه‌های خرید و فروش طلا آب شده بیش از پیش شد. میلی به‌عنوان معتبرترین و ایمن‌ترین بستر خرید و فروش طلا آب شده شناخته می‌شود؛ اما چطور هزاران کاربر به این سامانه اعتماد می‌کنند؟

راه‌های زیادی برای حفظ ارزش ریال وجود دارد؛ از خرید ملک گرفته تا خرید دلار و حتی ارز دیجیتال؛ ولی همچنان طلا محبوب‌ترین راه‌کار حفظ ارزش پول محسوب می‌شود. خود طلا هم زیر شاخه‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری دارد: طلا زینتی، سکه، طلای دست دوم، شمش و طلای آب شده. بین همه این موارد، طلای آب شده را می‌توانیم پربازده‌ترین و کم‌ریسک‌ترین آنها بدانیم؛ اما مسئله مهم خریداران، پیدا کردن بستری امن و مطمئن برای خرید طلا آب شده است.

میلی؛ راهکاری مطمئن برای خرید و فروش طلا آب شده

همان‌طور که گفتیم، پیدا کردن بستری قابل اعتماد برای خرید و فروش طلا آبشده، مهم‌ترین دغدغه سرمایه‌گذاران به‌حساب می‌آید. از آنجایی که این روزها، اکثر خرید و فروش‌ها به‌صورت آنلاین انجام می‌گیرد، پس باید به دنبال سامانه‌ای مطمئن برای خرید طلای آب شده باشیم. اولین چیزی که در یک فروشگاه آنلاین طلا جستجو می‌کنیم، مجوزهای آن است.

میلی یک بستر آنلاین برای خرید و فروش طلا بوده که به خریدار قدرت خرید طلا حتی با کمترین سرمایه را می‌دهد. در واقع با میلی شما می‌توانید حتی با چند هزار تومان هم صاحب طلا شوید.

خوشبختانه میلی همه مجوزهای لازم خرید و فروش طلا به صورت آنلاین را دارد. طلایی که در میلی معامله می‌شود، از سوی همه ارگان‌ها و اتحادیه‌های مربوط به معامله آنلاین طلا و همچنین خود میلی تایید می‌شود.

میلی مجوزهای بنکداری طلا پروانه کسب خرده‌فروشی طلای آب‌شده شرکت سرمایه زرین ماندگار پروانه کسب خرده فروشی طلای آب‌شده شریک تجاری میلی مجوز اینماد میلی مجوز شامد میلی مجوز نظام صنفی رایانه‌ای کارت عضویت در اتاق بازرگانی را دارد که همه این‌ها نشان محکمی مبنی بر معتبر بودن آن به‌حساب می‌آید.

دریافت طلا فیزیکی از میلی

تحویل گرفتن کالا به‌صورت فیزیکی و حضوری، یکی از مواردی است که می‌تواند صحت عملکرد یک پلتفرم آنلاین را نشان دهد. برای همین منظور، امکان دریافت طلا فیزیکی در میلی فراهم شده است و می‌توانید طلای آب شده خود را به‌صورت شمش‌ طلا از خزانه امن میلی دریافت کنید.

حالا این سوال مطرح می‌شود که آیا طلایی که میلی می‌دهد خالص است؟ از آنجایی که بررسی عیار و خلوص طلا، امری تخصصی بوده و همه شمش‌هایی که میلی ارائه می‌کند از سوی معتبرترین مراکز تست عیارسنجی به‌طور دقیق شناسایی و اصالت آن بررسی شده‌اند، می‌توانید از خلوص طلای این سامانه مطمئن باشید.

خرید آنلاین طلا آب شده در سامانه میلی قابل اعتماد است؟

شمش‌هایی که میلی ضرب می‌کند در وزن‌های پنج‌ گرمی و بیشتر بوده و به شکل پلمپ شده همراه با لوگو زربد (ضامن اصالت سکه و طلا و پک ضد هک) ارائه می‌شود. در نتیجه هیچ جعل و تقلبی در مورد آن صادق نیست.

بررسی کارمزد و قیمت خرید و فروش طلا

با توجه به نوساناتی که در بازار طلا وجود دارد، کارمزدی که پلتفرم معامله طلا می‌گیرد برای سرمایه‌گذار اهمیت دارد. در واقع یکی از ملاک‌های اعتماد به پلتفرم، کارمزد معقول آن است. در حال حاضر، میلی کمترین کارمزد خرید و فروش و حتی ضرب طلا را در بین همه سامانه‌های آنلاین دارد. این موضوع به‌طور شفاف و واضح در وب‌سایت میلی مشخص شده است. در جدول زیر کارمزد میلی را بررسی می‌کنیم:

کارمزد میلی مقدار طلا
معادل یک میلی طلای آب شده

١ تا ٢٠٠ میلی

نیم درصد از مبلغ کل معامله بیشتر از ٢٠٠ میلی

اما مهم‌ترین مزیتی که میلی در مقایسه با سایر رقبای خود دارد، ثابت بودن قیمت خرید و فروش طلا محسوب می‌شود. یعنی از مبلغ فروش، هزینه اجرت و مالیات و… کسر نمی‌شود و همان مبلغ خرید بدون کم و کاستی برای فروش وجود دارد. این مزیت بسیار مهمی برای سرمایه‌گذار به‌حساب می‌آید.

چرا میلی مطمئن‌ترین پلتفرم خرید و فروش طلا آب شده است؟

هدف و رسالت میلی این است که هرکسی با هر میزان سرمایه‌ای بتوانید طلا بخرد. در حقیقت شما هم می‌توانید سرمایه خود را تبدیل به طلا کنید و هم برای افراد مهم زندگیتان اندوخته طلا جمع کنید. مهم‌تر از همه این‌که به‌راحتی و به‌صورت آنلاین می‌توانید طلای خریداری‌شده از میلی را به حساب میلی آن‌ها منتقل کنید.

اگر میلی را یک مثلث در نظر بگیریم سه ضلع آن امنیت، شفافیت و حریم خصوصی خواهد بود. همه اطلاعات کاربران در میلی محفوظ است و هیچ‌کسی به آن‌ها دسترسی ندارد. جزئیات بیشتر را می‌توانید در بخش قوانین و مقررات میلی بخوانید. همچنین میلی علاوه بر همه مجوزهایی که میلی دارد، تحت نظارت مستقیم اتحادیه طلا و جواهر فعالیت می‌کند؛ بنابراین بستری مطمئن و قابل اعتماد برای خرید و فروش طلا آب شده محسوب می‌شود. در سامانه میلی می‌توانید نوسانات طلا و قیمت لحظه‌ای طلا را ببینید و با هر میزان سرمایه‌ای که دارید، صاحب طلا شوید. هر زمانی از شبانه‌روز که خواستید می‌توانید طلا بخرید یا بفروشید. درضمن با داشتن حساب بانک قرض‌الحسنه رسالت، مبلغ طلای فروخته شده به‌صورت سریع به حساب شما واریز می‌شود.

خرید آنلاین طلا آب شده در سامانه میلی قابل اعتماد است؟

چه چیزی از این مطمئن‌تر که شما می‌توانید هر زمان خواستید میلی‌های خود را تبدیل به شمش طلا کنید؟ فقط کافی است درخواست دریافت فیزیکی طلا را انتخاب کنید و طلای خود را در شمش‌های پنج گرمی به‌صورت حضوری یا درب منزل تحویل بگیرید. همه موارد و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام و راهنمای خرید و فروش طلا آب شده را می‌توانید در وب‌سایت میلی به آدرس Milli.gold مشاهده کنید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.