ایرنابازار- دومین اجلاس ملی مدیران روابط عمومی به عنوان فرصتی مغتنم برای تبادل نظر و تجارب با حضور جمعی از استادان برجسته، مدیران و کارشناسان این حوزه و با تمرکز بر مدیریت در روابطعمومی، هوش مصنوعی و تحولات نوین این عرصه، در روز بیست و سوم خرداد ۱۴۰۳ برگزار شد.
این همایش با هدف تبادل نظر و ارائه راهکارهای نوین برای ارتقای جایگاه و عملکرد روابطعمومی در ایران برگزار و در آن به موضوعات مهمی همچون الگوی مدیریت توجه در روابطعمومی، مدیریت چالشهای جذب و نگهداشت استعدادها در روابطعمومی، نقش هوش مصنوعی در بهبود ارتباطات درونسازمانی، تعامل انسانی در دنیای هوش مصنوعی، روابطعمومیاثرگذار در شبکههای اجتماعی با استفاده از هوش مصنوعی و ... پرداخته شد.
در پایان این اجلاس از روابط عمومیهای برتر در حوزههای گوناگون اطلاعرسانی و ارتباطات که با ارسال آثار و عملکرد خود مورد ارزیابی هیات داوران قرار گرفته و حائز رتبه شده بودند، قدردانی شد.
نظر شما