تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک حرفه ای و معتبر در غرب تهران

خودروی خود را به تعمیرگاه گیربکس هیدروتک در غرب تهران در محله مرزداران مراجعه کنید تا مشکل را به صورت قطعی حل وفصل نمایید.دیرعمل کردن یاعکس العمل نشان ندادن گیربکس.لغزش گیربکس دنده.صداهای گیربکس بوی سوختن از جعبه نشت مایع از زیر ماشین چراغ موتور روشن است.

ایرنابازار- میله گیربکس به چندین جزء کلیدی ماشین شما متصل است و مسئول عملکرد خوب آن است. هنگامی که صحبت از تعمیرگاه گیربکس اتومات می شود، چندین مرحله مانند تعمیر، تعویض و بازرسی گیربکس را شامل می شود.

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک خودرو های خارجی علی الخصوص چینی در غرب تهران

ما اینجا هستیم تا در مورد تعمیر گیربکس در تهران به صورت آنلاین به شما کمک کنیم!

آیا می دانید گیربکس دومین قطعه ضروری خودرو است؟ لازم است ماشین شما از طریق موتور به سرعت و گشتاور مورد نظر دست پیدا کند. همچنین موتور شما نمی تواند در تمام جهات بچرخد، بنابراین برای حتی برای دنده عقب رفتن هم گیربکس ماشین نیاز است. بنابراین، اکنون می دانید که برای رانندگی بدون مشکل، باید گیربکس ماشین خود را در شرایط خوبی نگه دارید.

خودروی خود را به تعمیرگاه گیربکس هیدروتک در غرب تهران در محله مرزداران مراجعه کنید تا مشکل را به صورت قطعی حل و فصل نمایید.

۱- دیر عمل کردن یا عکس العمل نشان ندادن گیربکس.

۲- لغزش گیربکس دنده.

۳- صداهای گیربکس

۴- بوی سوختن از جعبه

۵- نشت مایع از زیر ماشین

۶- چراغ موتور روشن است.

اگر خودروی شما هر یک از علائم بالا را نشان می دهد، نیاز فوری به یک کارشناس جهت نحوه حمل و اعزام به تعمیرگاه دارید. برخی از دلایل عدم کارکرد گیربکس شما می تواند به شرح زیر باشد:

در صورتی که نشتی در گیربکس دارید یا مایع گیربکس به میزان لازم رقیق و شفاف نیست سریعا به تعمیرکار گیربکس مراجعه نمایید چراکه فقدان روغن گیربکس در صورت روغن ریزی آن می تواند باعث آسیب شدید به اجزای چرخش سریع گیربکس شود. مخزن مایع آسیب دیده یا درزگیر شکسته می تواند باعث چنین نشتی شود.

صفحه کلاچ فرسوده - صفحه کلاچ به تعویض آسان دنده ها کمک می کند و رانندگی نرم تر را تضمین می کند. اگر بعد از اینکه پدال کلاچ را به طور کامل فشار دادید، بتوانید احساس ساییدگی را مشاهده کنید، این احتمال وجود دارد که صفحات کلاچ شما فرسوده شده باشند. برای جلوگیری از آسیب دیدن گیربکس قطعات را تعویض کنید.

چنگال تعویض آسیب دیده - اگر دنده شما لیز می خورد و نمی توانید آن را روی دنده خاصی نگه دارید، می تواند یک وضعیت خطرناک باشد که بیشتر کشنده است. دلیل لیز خوردن دنده خرابی تعویض دنده است. اگر دوشاخه تعویض دنده آسیب دیده باشد، نمی توانید روی دنده صحیح قفل کنید. بنابراین، شاخک شیفت خود را تعمیر یا تعویض کنید.

سطح سیال کم - مایع انتقال حرارت تولید شده توسط اصطکاک اجزای گیربکس را خنک می کند. اگر سطح این سیال کم باشد گیربکس حرارت بیشتری تولید می کند و این گرما می تواند آسیب شدیدی به گیربکس خودرو وارد کند. اگر هر یک از علائم ذکر شده در بالا را تجربه کردید، زمان انجام خدمات فرا رسیده است، می توانید از خدمات ما در تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک هیدروتک استفاده کنید. ما متخصص در تشخیص مشکل و رفع و تحویل گیربکس سالم و بدون نقص به شما عزیزان هستیم.

فرآیند تعمیر گیربکس در گیربکس هیدروتک

یکی از متخصصان ما ماشین را آزمایش می کند و در ابتدا گیربکس و دنده را بررسی می کند. در مرحله بعد، او از یک تستر تشخیصی برای بررسی خرابی، کنترل واحد کنترل و وضعیت روغن در گیربکس استفاده می کند. او در صورت نیاز به تعمیر و یا خرد کردن گیربکس ادامه خواهد داد. پس از انجام تمام مراحل تعمیرات اساسی، او برای اطمینان از اینکه اکنون همه چیز خوب است، تشخیص را با آزمایشگر انجام می دهد.

ما کلیه تعمیرات و خدمات گیربکس از جمله:

۱- تعمیر گیربکس اتوماتیک کلیه خودروهای خارجی

۲- تعمیر گیربکس CVT و کلیه خودرو های چینی

۳- تعویض گیربکس هر مدل و نوع از ماشین

۴- بازسازی گیربکس خودرو

۵- تعویض و خرد کردن گیربکس خودرو به صورت کامل

اگر گیربکس خود را به موقع توسط ما در هیدروتک به صورت دوره ای بازبینی نمایید، می توانید در زمان، دردسرها و هزینه های زیادی صرفه جویی کنید.

تعمیر گیربکس جدی تر از آن چیزی است که به نظر می رسد.

میله گیربکس به چندین جزء کلیدی ماشین شما متصل است و مسئول عملکرد خوب آن است. هنگامی که صحبت از تعمیرگاه گیربکس اتومات می شود، چندین مرحله مانند تعمیر، تعویض و بازرسی گیربکس را شامل می شود.

ممکن است لازم باشد فیلترهای گیربکس را تعویض کنیم یا مایعات گیربکس را تخلیه کنیم تا از آسیب بیشتر به خودرو جلوگیری کنیم. مشکلات انتقال منظم شامل مشکلات تعویض دنده، توقف، لغزش، چرخش چراغ سرویس و نشت مایع است. در اینجا سه مرحله تعمیر و نگهداری گیربکس خودروی گیربکس وجود دارد :

۱. گیربکس خرد و مجددا بازسازی می شود

در بازسازی گیربکس، تکنسین‌های ما کل گیربکس شما را از بین می‌برند و هر قسمت را یک دقیقه بررسی می‌کنند.

۲. تعمیرات گیربکس اتوماتیک

پس از یک تجزیه و تحلیل جامع عیب یابی موتور، متخصص خودرو ما قطعات شکسته را تعویض می کند تا عملکرد نهایی گیربکس شما را بازگرداند.

۳. تعویض گیربکس

همانطور که از نام آن پیداست، کل گیربکس شما ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. با این حال، ما مقرون به صرفه ترین قیمت را برای تعویض گیربکس ارائه می دهیم، بنابراین نگران سوزاندن سوراخی در جیب خود نباشید.

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک حرفه ای و معتبر در غرب تهران

تعمیر گیربکس در خودروهای در حال حرکت رایج است زیرا قطعات به دلیل استفاده مداوم فرسوده می شوند. این قطعه مقدار زیادی اصطکاک را تجربه می کند و قطعات جفت شده در نهایت به مرور زمان فرسوده می شوند. برای کمک به شما در پیدا کردن متخصص مناسب برای مدل خودروی خود، ساده ترین راه را برای مشاوره از مکانیک یا مرکز خدمات این است که با شماره ۰۹۱۲۵۳۸۴۰۳۴ آقای فرشاد حیدری متخصص تعمیر گیربکس اتوماتیک تماس حاصل نمایید یا به سایت https://gearbox-part.com مراجعه کنید. فقط جزئیات لازم را ارائه دهید و ما مناسب ترین قیمت را برای تعمیر گیربکس ماشین شما اعلام و بالاترین کیفیت را ارائه می دهیم.

هزینه تعمیر گیربکس cvt

میانگین هزینه و قیمت تعویض گیربکس CVT بسته به سازنده می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. در اینجا خلاصه ای از میانگین هزینه تعویض گیربکس CVT مربوط به برخی از تولید کنندگان محبوب آورده شده است:

میانگین هزینه گیربکس CVT سازنده

به صورت تقریبی در بین برند های معروف چینی و برندهای معتبر دنیا به صورت متغییر از ۱۰ میلیون تومان تا یک میلیارد تومان متغییر میباشد که البته بدون کارشناسی قیمت گذاری امکان پذیر نیست و حتی در برخی مواقع بدون کوچک ترین هزینه مشکل گیربکس حل میشود و اصلا موضوع به هزینه نمیرسد.

اما به صورت بین المللی عموما هزینه ها به شکل زیر است:

فورد: میانگین هزینه تعمیر برای تعویض گیربکس فورد CVT شامل نیروی کار بین ۳۵۰۰ تا ۸۰۰۰ دلار است. اگر خودروی فورد شما تحت گارانتی است، گیربکس باید پوشش داده شود. گارانتی پیشرانه فورد گیربکس را برای ۳ سال یا ۱۰۰۰۰۰ مایل پوشش می دهد.

· هوندا: میانگین هزینه تعویض هوندا برای گیربکس CVT از ۳۰۰۰ تا ۸۰۰۰ دلار متغیر است. گارانتی پیشرانه هوندا گیربکس را به مدت ۵ سال یا ۶۰۰۰۰ مایل پوشش می دهد.

· اینفینیتی: برای اینفینیتی، میانگین هزینه تعویض گیربکس CVT بین ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار است. گارانتی سیستم انتقال قدرت اینفینیتی گیربکس را به مدت ۶ سال یا ۷۰۰۰۰ مایل پوشش می دهد.

· نیسان: میانگین هزینه تعویض گیربکس CVT نیسان بین ۳۵۰۰ تا ۸۰۰۰ دلار است. گارانتی پیشرانه نیسان گیربکس را به مدت ۵ سال یا ۶۰۰۰۰ مایل پوشش می دهد.

· سوبارو: میانگین هزینه تعمیر تعویض گیربکس سوبارو CVT بین ۷۵۰۰ تا ۸۶۰۰ دلار است. گارانتی پیشرانه سوبارو گیربکس را به مدت ۵ سال یا ۶۰۰۰۰ مایل پوشش می دهد.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.