بهترین برنامه‌های ساخت لوگو با گوشی/ معرفی اپلیکیشن‌های طراحی لوگو

با پیشرفت هوش مصنوعی، طراحی لوگو تا درجات زیادی با اپلیکیشن‌های خاص این حیطه انجام می‌گیرد و این کار را حتی برای افراد مبتدی آسان کرده است. هم‌اکنون اپلیکیشن‌های ساخت لوگو با گوشی به علت دسترسی آسان، بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند.

ایرنابازار- اپلیکیشن طراحی لوگوی Canva به‌طور ویژه برای افراد مبتدی ساخته شده است. استفاده از این برنامه بسیار ساده بوده و شامل ابزارهای خلاقانه‌ای مثل فیلتر عکس و انیمیشن می‌شود تا بتوان لوگویی بسیار جذاب طراحی کرد.

اپلیکیشن Canva

کتابخانه داخلی Canva هزاران طرح و المان بصری دارد که طراح لوگو می‌تواند آنها را شخصی‌سازی کند. علاوه‌بر این، امکان آپلود آیکون‌های ساخته‌شده نیز فراهم است تا بتوان آنها را با دیگران به اشتراک گذاشت. استفاده از این برنامه ‌رایگان بوده و طراح بدون هیچ هزینه‌ای، به بیش‌ از ۲۵۰ هزار قالب رایگان و ۱۰۰ طرح که از قبل آماده شده‌اند، دسترسی خواهد داشت.

اپلیکیشن DIY Color Palette Logo Maker

برنامه DIY Color Palette Logo Maker ساخت شرکت Desing Mantic است. این شرکت DIY Color Palette Logo Maker را به‌عنوان پالت رنگ‌های متنوع برای ساخت لوگو طراحی و عرضه کرده است. استفاده از این اپلیکیشن بسیار راحت بوده و باید کسب‌وکار و رنگ‌های مدنظر را در اپلیکیشن وارد کنید تا لوگو برایتان طراحی شود. همچنین در صورت تمایل می‌توانید متن نیز به طراحی لوگو اضافه کنید. این برنامه بدون هزینه است و طراحی لوگوهای جذاب با آن کاملا رایگان هستند.

اپلیکیشن Hatchful by Shopify

کمپانی Shopify با انتشار اپلیکیشن Hatchful، ابزاری رایگان برای ساخت لوگو در اختیار کاربران قرار داده که بیشتر مناسب حرفه‌ای‌ها است. اگر مبتدی هستید و کار با اپلیکیشن برایتان سخت است، می‌توانید از بهترین سایت ساخت لوگو رایگان استفاده کنید. اپلیکیشن Hatchful امکانات فراوانی دارد و برای طراحی اختصاصی و سفارشی لوگو مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های خوب دیگر آن، امکان دانلود لوگوی طراحی شده با وضوح بالاست.

اپلیکیشن Ibis Paint X

Ibis Paint X یکی دیگر از معروف‌ترین اپلیکیشن‌های طراحی لوگو است. این ابزار از قالب‌های آماده‌ برای طراحی سریع لوگو برخوردار نیست؛ اما می‌توان از ابزارهای متنوع موجود در آن برای ساخت لوگو استفاده کرد که سبب می‌شود لوگوی طراحی شده، کاملا خاص شما باشد. این برنامه دارای بیش از ۵,۳۰۰ متریال، ۱۵ هزار قلمو، بیش‌ از ۸۰ فیلتر و ۱۰۰۰ فونت و المان‌های بصری دیگر است و خلاقیت شما به‌عنوان طراح، حرف اصلی را در ساخت لوگو با این اپلیکیشن می‌زند.

اپلیکیشن LogoMaker

LogoMaker یک اپلیکیشن آنلاین برای ایجاد لوگو است که به طراح این امکان را می‌دهد تا با طی‌کردن چند مرحله بسیار ساده، لوگوی دلخواه را ایجاد، ویرایش و ذخیره کند. کار با اپلیکیشن LogoMaker بدین صورت است که جزئیاتی مثل نام شرکت و کسب‌وکار، ویژگی‌های آن و... را در این برنامه وارد می‌کنید تا هزاران طرح لوگو از طرف اپلیکیشن به شما پیشنهاد شود. کتابخانه داخلی این اپلیکیشن دارای انواع رنگ‌بندی، فونت، طرح و... است که امکان طراحی یک لوگوی اختصاصی را به شما می‌دهد. در LogoMaker می‌توانید لوگوی طراحی ‌شده را با اندازه دلخواه دانلود کنید.

اپلیکیشن DesignEvo

DesignEvo توسط شرکت معتبر PearlMountain Limited توسعه داده شده است. این اپلیکیشن یکی از بهترین ابزارها برای طراحی لوگو بوده که افراد مبتدی نیز به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. DesignEvo ویژگی‌ها و خدمات مختلفی برای بهبود تجربه کاربری ارائه داده و بازخوردهای مثبتی از سمت طراحان لوگو داشته است. با این اپلیکیشن می‌توانید لوگوهای مخصوص نمایه رسانه‌های اجتماعی و آرم وب‌سایت و کسب‌وکارها را به راحتی طراحی کنید.

بهترین برنامه‌های ساخت لوگو با گوشی/ معرفی اپلیکیشن‌های طراحی لوگو

اپلیکیشن Vector

Vector یک اپلیکیشن بسیار قدرتمند برای ساخت آسان لوگو است. این برنامه که ‌رایگان در دسترس عموم قرار دارد، با ظاهر کاربرپسند خود به شما این توانایی را می‌دهد تا ایده‌های طراحی لوگوی منحصربه‌فردتان را به واقعیت تبدیل کنید. استفاده از این برنامه حتی برای افراد مبتدی مقدور است و برای ساخت لوگوی اختصاصی خود، به مهارت و پیش‌زمینه‌ای نیاز نخواهید داشت. یکی از ویژگی‌های متمایز کننده Vector از سایر اپ‌های ساخت لوگو، امکان ساخت لوگو با همکاری دوستان و همکاران به‌صورت آنلاین است تا بتوانید طرح‌های خود را با مشارکت دیگران و به‌صورت تیم اجرا کنید.

اپلیکیشن Logo eSport Maker

Logo eSport یکی دیگر از ابزارهای محبوب طراحی لوگو است که به طراح این امکان را می‌دهد تا لوگوهای حرفه‌ای و جذابی را با گوشی‌ هوشمند خود ایجاد کند. Logo eSport یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای ساخت لوگو براساس نیازهای تجاری یا شخصی است و با همه دستگاه‌های جدید سازگاری دارد. مراحل ساخت لوگو با این اپلیکیشن بدین صورت است که در ابتدا قالب مدنظرتان را انتخاب می‌کنید و سپس نام کسب‌وکارتان را ارائه می‌دهید تا لوگوهای پیشنهادی برای شما مشخص شود. در مرحله بعد، امکان سفارشی‌سازی لوگو ایجادشده در دسترس خواهد بود؛ بنابراین، فقط با چند ضربه روی نمایشگر گوشی می‌توانید یک لوگوی اختصاصی برای کسب‌وکار خود و دیگران تهیه کنید.

اپلیکیشن Adobe Express Logo Maker

Adobe Express Logo Maker برنامه‌ای هوشمند و قدرتمند برای ساخت لوگو است. این ابزار هزاران لوگو از پیش‌آماده به‌همراه تصاویر و نمادها و اِلِمان‌های بصری دیگر را در بر دارد که طراح می‌تواند از آنها برای طراحی یک لوگوی اختصاصی و ویژه بهره ببرد. در کتابخانه داخلی Adobe Express Logo Maker هزاران طراحی لوگو وجود دارد که می‌توانید از آنها برای ساخت لوگوی مدنظر ایده بگیرید. از دیگر مزیت‌های این برنامه می‌توان به امکان اشتراک‌گذاری و چاپ نتیجه نهایی کار اشاره کرد.

بهترین برنامه‌های ساخت لوگو با گوشی/ معرفی اپلیکیشن‌های طراحی لوگو

اپلیکیشن Logo Maker by Bizthug Pte‌

کار با این برنامه با انتخاب یک طرح لوگوی سیاه و سفید از گزینه‌های پیشنهادی آغاز می‌شود. بعضی از طرح‌ها به‌صورت رایگان در دسترس تمامی کاربران هستند، در حالی که برخی دیگر صرفا با خرید اشتراک قابل مشاهده‌اند. این برنامه در حالت رایگان خود در طراحی محدودیت دارد، اما با خرید اشتراک می‌توانید خلاقیت‌ زیادی در ساخت لوگو به خرج دهید. این اپلیکیشن فونت‌ها، رنگ‌ها و پوشش‌های مختلفی دارد که می‌توان از آنها برای ساخت یک لوگوی جذاب استفاده کرد. استفاده از Bizthug Pte آسان و سرگرم کننده است، اما نمی‌توان توقع یک ابزار ساخت لوگوی حرفه‌ای را از آن داشت؛ بنابراین این اپلیکیشن را به افرادی که در حوزه طراحی لوگو مبتدی‌اند پیشنهاد می‌کنیم.

سخن پایانی

با پیشرفت هوش مصنوعی، طراحی لوگو تا درجات زیادی با اپلیکیشن‌های خاص این حیطه انجام می‌گیرد و این کار را حتی برای افراد مبتدی آسان کرده است. هم‌اکنون اپلیکیشن‌های ساخت لوگو با گوشی به علت دسترسی آسان، بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. این اپلیکیشن‌ها توسط کمپانی‌های سازنده برای طیف وسیعی از افراد، از مبتدی گرفته تا حرفه‌ای، طراحی شده‌اند و هدف مشترک همه آنها ایجاد یک تجربه آسان و دلپذیر از ساخت لوگو برای کاربران است. برخی از سایت‌ها نیز وجود دارند که با دریافت هزینه‌ای بسیار مناسب، طراحی لوگو را برای شما انجام می‌دهند و دیگر نیازی به صرف وقت و طی کردن مراحل طولانی نخواهید داشت. از جمله این سایت‌ها می‌توان به طرح کهن اشاره داشت که حرفه‌ای‌ترین و خاص‌ترین لوگوها را در زمانی کوتاه برای شما طراحی می‌کنند. میتوانید نمونه طراحی لوگو که توسط تیم حرفه ای طرح کهن طراحی شده را در قسمت نمونه کار ها مشاهده کنید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.