تهران- ایرنابازار- در سال های اخیر صنعت ساختمان‌سازی تحولات چشمگیری پیدا کرده است. تعدد بالای آپارتمان سازی بخصوص در شهرهای بزرگ ایران باعث شده است که خریداران حق انتخاب بیشتری داشته باشند. بنابراین در یک محله مشخص آپارتمان هایی زودتر به فروش می‌رود که از طراحی و معماری مدرن بهره برده باشد.

ایرنابازار- فرقی نمی‌کند که آپارتمان شما در کدام نقطه از شهر باشد. اگر در ساخت این آپارتمان از متریال و طراحی روز دنیا استفاده نشده است، قطعا انتخاب اول خریداران نیست. در گذشته این تغییر سلیقه، سازندگان را با چالش هایی روبرو کرده بود که خوشبختانه امروز این مشکلات رفع شده است. در ادامه به این موضوع می‌پردازیم.

تغییر سلیقه خریداران آپارتمان و چالش های پیش روی سازندگان

در سال های اخیر صنعت ساختمان‌سازی تحولات چشمگیری پیدا کرده است. تعدد بالای آپارتمان سازی بخصوص در شهرهای بزرگ ایران باعث شده است که خریداران حق انتخاب بیشتری داشته باشند. بنابراین در یک محله مشخص آپارتمان هایی زودتر به فروش می‌رود که از طراحی و معماری مدرن بهره برده باشد. همین موضوع باعث شده است که سازندگان آپارتمان مسکونی و تجاری بیش از گذشته به زیباسازی ساختمان ها توجه کنند. این روزها استفاده از متریال و مواد لوکس بیش از هر زمان دیگری در بین ساختمان‌سازها مورد توجه قرار گرفته است.

در گذشته اکثر تجهیزات و متریال لوکس ساختمان از دیگر کشورها وارد می‌شد. استفاده از کالاهای وارداتی شاید در نگاه اول یک انتخاب ایده‌آل به نظر برسد اما معایب بسیاری به همراه داشت. اول مورد قیمت بالای کالاهاست. اکثر متریال و تجهیزات ساختمانی از کشورهای اروپایی وارد می‌شد. لذا بخاطر نرخ بالای ارز، این کالاها گران به دست مصرف کننده می‌رسد. از دیگر معایب واردات این کالاها، نبود ضمانت کیفیت، ارائه خدمات پس از فروش و تامین قطعات این کالاها در کشور است. اگر وسایل و لوازمات ساختمانی شما نیاز به تعمیر دارد بخاطر نبود قطعات آن در بازار به این راحتی‌ها قابل تعمیر نیست. یکی دیگر از مشکلات تجهیزات و تاسیسات وارداتی ساختمان، نبود تنوع بالا و محدود بودن در انتخاب محصولات موجود در بازاراست. لذا این مشکلات رفته رفته سازندگان را در خرید کالاهای وارداتی دلسرد ‌کرد.

تولید کننده و صادر کننده متریال و تجهیزات لوکس شدیم

افزایش روز افزون تقاضا برای خرید تجهیزات مدرن ساختمانی باعث شد تا بسیاری از سرمایه‌گذران به جای واردات به طور جدی و حرفه‌ای به سمت تولید این محصولات روی آورند. باعث افتخار است که اکثر این تولیدات از لحاظ کیفیت و زیبایی با نمونه های اروپایی برابری می‌کند. با توجه به قیمت های مناسب کالاهای تولید شده در داخل نسبت به برندهای خارجی، امروزه این متریال انتخاب اول سازندگان ساختمانی در داخل و حتی در خارج از کشور است. یکی از نمونه های موفق در این زمینه، مجموعه آریا نوین پارسه است. این مجموعه از سال ۱۳۵۰ بعنوان عرضه کننده تجهیزات و تاسیسات ساختمانی فعالیت داشته و امروز به پشتوانه تجارب خود، به یکی از تولیدکنندگان برتر در کشور مبدل شده است. آریا نوین پارسه را بیشتر بشناسید.

سرویس بهداشتی برای خریداران مهم است

یکی از قسمت های مورد توجه خریداران و حتی اجاره کنندگان در بازدید از یک آپارتمان، سرویس بهداشتی ساختمان است. امکان ندارد بازدید کننده از قسمت سرویس بهداشتی و نوع تجهیزات استفاده شده در آن، صرفه نظر کند. برای ایجاد ظاهری شیک و مدرن در سرویس‌های بهداشتی، یکی از گزینه های سازندگان، به کارگیری فلاش تانک های توکار در توالت های ایرانی و فرنگی است.

مخزن این فلاش تانک ها در داخل دیوار است. این طراحی باعث می‌شود که زیبایی و نظم خاصی به سرویس های بهداشتی خانه‌ها، دفاتر، رستوران ها، مراکز تفریحی و ... داده شود. از مهمترین ویژگی‌ فلاش تانک های توکار این است که به کارگیری این فلاش تانک‌ها باعث صرفه جویی در فضا و همچنین مصرف آب می‌شود.

فلاش تانک های توکار والهنگ را بشناسید

سری جدید فلاش تانک توالت ایرانی و فرنگی به اسم فلاش تانک های توکار (والهنگ) و به صورت نصب در داخل دیوار شناخته می‌شود که به دلیل سهولت در نظافت و طراحی بهداشتی، در مکان های تجاری و اداری، مراکز خرید، رستوران ها، هتل ها و همچنین ورزشگاه ها بهترین انتخاب است. با این حال به دلیل مزایای متعدد و ظاهر زیبای این فلاش تانک ها، امروزه در سرویس بهداشتی منازل مسکونی نیز به وفور استفاده می‌شود. این محصول مشکل فشار کم آب در توالت ها را از بین می‌برد. فلاش تانک توکار در گذشته تنها برای توالت فرنگی نصب می‌شد اما امروزه نصب آن در توالت های تخت _ایرانی نیز فراگیر شده است.

مزایای استفاده از فلاش تانک توکار (والهنگ) چیست؟

از مهمترین مزایای به کارگیری فلاش تانک توکار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب آسان و راحت
  • صرفه جویی در فضا
  • ایجاد ظاهری زیبا
  • عملکرد بی صدا هنگام تخلیه آب مخزن
  • مقاوم در برابر مواد شیمیایی
  • صرفه جویی در مصرف آب از طریق تنظیم حجم آب خروجی از مخزن
  • شست و شوی انواع کاسه توالت از جمله کاسه توالت بدون لبه (ریملس)

فلاش تانک توکار ایرانی یا فلاش تانک ایتالیایی؟

در سالهای قبل فلاش تانک های توکار فرنگی (والهنگ) از کشور ایتالیا و تنها برای توالت های فرنگی وارد کشور می‌شد. یکی از بزرگترین عرضه کنندگان فلاش تانک‌های ایتالیایی، مجموعه آریا نوین پارسه بود. این مجموعه در مدت فعالیت خود با چالش ها و محدودیت های کالاهای وارداتی به خوبی آشنا بود. لذا متخصصان آریا نوین پارسه به پشتوانه تجربیات خود در مورد ویژگی‌های یک فلاش تانک خوب، اقدام به تولید فلاش تانک توکار هم برای توالت های فرنگی و هم ایرانی کرد.

این شرکت مدعی ساخت بی نقض ترین فلاش تانک توکار در کشور است. دلیل این ادعا توجه مهندسان این شرکت به کوچکترین جزییات در ساخت فلاش تانک والهنگ است. فلاش تانکهای توکار آریا نوین پارسه با برند تجاری لیپار، امروزه رقیب سرسخت ایتالیایی خود را پشت سر گذاشته و در بین پیمانکاران و سازندگان ساختمان طرفداران بی شماری پیدا کرده است.

پس اگر شما و یا اطرافیان خود در حال ساخت یا بازسازی آپارتمان خود هستید و اگر قصد خرید فلاش تانک والهنگ ایتالیایی دارید، به شما توصیه می‌کنیم قبل از اقدام به خرید مشخصات و ویژگی های فلاش تانک های ساخت ایران و از جمله فلاش تانک لیپار را بررسی و سپس اقدام به خرید کنید. بررسی و مقایسه فلاش تانک توکار خارجی و ایرانی از اینجا

ویژگی‌های فلاش تانک توکار والهنگ لیپار

از مهمترین ویژگی های اختصاصی فلاش تانک ایرانی لیپار می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

مخزن این محصول به صورت V شکل است که مانع از تجمع رسوب در کف مخزن می‌شود.

در ساخت کلیه قطعات درونی مخزن فلاش تانک تو کار لیپار، هرگونه آلیاژ فلزی جهت جلوگیری از تولید رسوب حذف شده است.

از پایه و تکیه‌گاه مناسب و بلند جهت ایستایی بیشتر استفاده شده است.

پایه با قابلیت گردش ۳۶۰ درجه به دلیل رفع برخورد احتمالی با لوله یا تاسیسات است.

از کاور ضخیم فلزی پشت مخزن جهت حفاظت از مخزن در برابر هرگونه آسیب و حادثه فیزیکی استفاده شده است.

فلاش تانک لیپار دارای قطعه محافظ بالای مخزن جهت جلوگیری از فشارهای وارده به مخزن ناشی از وزن مصالح ساختمانی همانند وزن آجر است

این فلاش تانک توکار از قابلیت جداسازی راحت و آسان مخزن از استراکچر و لوله فاضلاب و نصب آن در زمان اجرای کاشی برخوردار است.

برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت های فلاش تانک توکار لیپار اینجا کلیک کنید و یا با متخصصان مجموعه آریانوین پارسه از طریق شماره ۰۳۱۳۲۲۴۲۹۳۷ و ۰۹۱۳۷۳۰۵۱۰۲ تماس بگیرید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.